دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

بهبود کیفیت هوا بدون شک برای سلامتی و اقتصاد ما مفید است. پژوهشگران می‌گویند ما استدلال می‌کنیم که تغییرات رژیم غذایی باید به طور محکم در ردیف سیاست‌گذاری‌ها قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینکه چه زمانی و چگونه آبمیوه بنوشید هم مهم است. نوشیدن آبمیوه در صبح یا اوایل بعدازظهر ایده خوبی است، زیرا زمانی است که می‌توانید از نوشیدن آبمیوه انرژی بگیرید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: بیشتر ما شاید به این فکر نکنیم که صبح پیش از هر چیزی آبمیوه بنوشیم. اما آیا واقعاً درست است که صبح قبل از اینکه لقمه‌ای در دهان بگذاریم یا بعدازظهر به‌عنوان میان‌وعده آبمیوه بنوشیم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت پنجشنبه 14 دی 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

وب‌گاه فرارو

زمانی که حرکات روده کاهش یافته و نامنظم و سخت شود، خروج مواد زائد تشکیل شده در این عضو به راحتی میسر نبوده و فرد دچار یبوست می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کارشناسان حوزه تحقیقات تغذیه می‌گویند که برنامه غذایی می‌تواند تاثیر زیادی بر عوامل زیربنایی منجر به درد مزمن در افراد شود، اما نتایج برای افراد متفاوت خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: فیبرها دشمن سرسخت یبوست هستند. به این علت که در روده بزرگ آب زیادی را به خود جذب می کند. این کار باعث افزایش حجم، و نرم تر شدن مدفوع می شود. سبزی ها و میوه هایی مانند گلابی، انگور، پرتقال و میوه های خشک خیسانده شده مانند انجیر، آلو، قیسی و همچنین نان سبوس دار و یا غلات کامل و حبوبات منابع خوب فیبر است.

وب‌گاه فرارو

خیلی وقت‌ها در زمان صبحانه ما علاقه به خوردن غذا‌های شیرین پیدا می‌کنیم و اغلب کره با عسل یا کره با انواع مربا‌های خوشمزه را ترجیح می‌دهیم، در این بین ما از دو نوع ماده چرب برای مالیدن روی نان خود استفاده می‌کنیم؛ کره یا مارگارین. اما پرسشی که مطرح می‌شود این است که کدام یک بر دیگری ترجیح دارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افرادی در دنیا فقط یک غذا می خورند و به جز آن لب به هیچ غذای دیگری نمی‌زنند که بعضی از آن‌ها باورکردنی نیستند.

وب‌گاه فرارو

علائمی که نشان می‌دهند کمردردتان ناشی از کشش عضله است این هستند که احساس دردی ضربان‌دار و گرفتگی می‌کنید یا اسپاسم دارید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالیدن مداوم چشم‌ها می‌تواند منجر به بروز آسیب‌های چشمی و عفونت شود. خشکی و خستگی چشم از جمله مواردی هستند که شما را به مالیدن چشمانتان متمایل می‌کنند و این کار در نهایت منجر به مشکلاتی مانند کاهش یا تاری دید، سردرد، التهاب، حساسیت چشم و ورود باکتری و ویروس به چشمان شما می‌شود. مالیدن مداوم چشم‌ها می‌تواند منجر به بروز آسیب‌های چشمی و عفونت شود. خشکی و خستگی چشم از جمله مواردی هستند...

وب‌گاه فرارو

مالیدن مداوم چشم‌ها می‌تواند منجر به بروز آسیب‌های چشمی و عفونت شود. خشکی و خستگی چشم از جمله مواردی هستند که شما را به مالیدن چشمانتان متمایل می‌کنند و این کار در نهایت منجر به مشکلاتی مانند کاهش یا تاری دید، سردرد، التهاب، حساسیت چشم و ورود باکتری و ویروس به چشمان شما می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: مالیدن مداوم چشم‌ها می‌تواند منجر به بروز آسیب‌های چشمی و عفونت شود. خشکی و خستگی چشم از جمله مواردی هستند که شما را به مالیدن چشمانتان متمایل می‌کنند و این کار در نهایت منجر به مشکلاتی مانند کاهش یا تاری دید، سردرد، التهاب، حساسیت چشم و ورود باکتری و ویروس به چشمان شما می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: یک درد تیرکشنده یا ضربان‌دار در سمت پایین و چپ کمر می‌تواند مانع ورزش‌کردن و فعالیت‌های روزمره‌تان شود. خوشبختانه در بیشتر موارد علت این نوع درد فشار زیاد به عضلات یا رباط‌هاست که به‌مرورزمان خوب می‌شود؛ اما در برخی موارد کمردرد یک‌طرفه، مثلاً در سمت چپ، می‌تواند علامتی از یک مشکل جدی‌تر باشد، مثلاً یک عفونت یا آسیب که نیاز به اقدام پزشکی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از «وری‌ول هلث» نوشت: ریزش مو چه به‌دلیل ژنتیک، شیمی درمانی، جراحی، کاهش وزن، استرس یا هر عامل دیگری باشد، نگران‌کننده است. برخی از انواع ریزش مو به خصوص آنهایی که به درمان‌های پزشکی مربوط می‌شود، برگشت‌پذیرند اما برخی از انواع این عارضه را نمی‌توان متوقف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای کمک به رشد نوجوانان لازم است بدن آنها مواد مغذی ضروری را به میزان کافی دریافت کند، در غیر این صورت دچار مشکلاتی خواهند شد.