دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن درد ایران گفت: بیشترین درد‌های شایع، کمردرد و درد ستون فقرات است بعد از آن، سردرد و درد مفاصل نیز جز شایع‌ترین درد‌ها هستند.

وب‌گاه فرارو

چاشنی‌ها اصلی‌ترین طعم دهنده‌های غذا هستند که می‌توانند طعم بی‌نظیری به غذا بدهند که در این مطلب به آموزش یکی از آنها می‌پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کم کاری تیروئید یکی از بیماری‌های شایع غدد است که باعث کاهش در تولید و ترشح هورمون‌های تیروئیدی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

اگر می‌خواهید آدم خوشحال تری شوید، روتین صبحگاهی تان بهترین نقطه برای شروع است. موضوع اصلی تنظیم کردن حال و هوای بقیه روز است و افراد باهوش می‌دانند که اقدامات خاصی می‌تواند به این تحول کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: در بحث مربوط به مدیریت یا درمان درد مزمن بخصوص وقتی انواع داروها اثری نداشته است، بسیاری از مردم به تغییر در سبک زندگی روی می‌آورند با این امید که چنین مداخلاتی ممکن است بتواند برخی نشانه‌های درد را کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از شایع‌ترین بیماری‌های که ایرانی‌هاه به آن مبتلا هستند، فشار خون بالا است. این بیماری می‌تواند به عوارض جدی و خطرناکی مثل سکته مغزی، حمله قلبی و نارسایی کلیه منتهی شود. یکی از راه‌های کنترل فشار خون بالا، پیروی از یک رژیم غذایی سالم است. یکی از شایع‌ترین بیماری‌های که ایرانی‌هاه به آن مبتلا هستند، فشار خون بالا است. این بیماری می‌تواند به عوارض جدی و خطرناکی مثل سکته مغزی، حمله...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دوران میانسالی اختلال خواب و مشکلاتی متفاوتی که ممکن است در به خواب رفتن وجود داشته باشد، می‌تواند سال‌ها بعد باعث مشکلات حافظه شود. در دوران میانسالی اختلال خواب و مشکلاتی متفاوتی که ممکن است در به خواب رفتن وجود داشته باشد، می‌تواند سال‌ها بعد باعث مشکلات حافظه شود. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از ساینس، خوابیدن در طول شب ممکن است برای بزرگسالانی که به امید جلوگیری از زوال عقل...

وب‌گاه فرارو

شایع‌ترین محرک‌های غذایی گزارش شده که سبب تحریک میگرن می‌شوند الکل (تا 33 درصد) و شکلات (تا 22 درصد) است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: غذاهای متعددی وجود دارند که تصور می‌شود احتمالا باعث حمله میگرنی می‌شوند؛ البته تقریبا همه غذاها با گزارش خودِ بیمار شناسایی می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد که داشتن یک رژیم غذایی سرشار از سبزیجات، برای سلامت پوست مفید است. دریافت ریزمغذی‌هایی مانند بیوتین، ویتامین‌های A و C و روی از طریق مواد غذایی، ناخن‌ها، پوست و موی سالم‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. از طرفی، تقریباً هرگونه کمبود تغذیه‌ای، مانند کلسیم یا آهن، می‌تواند بر تأثیر منفی بر سلامت پوست و مو داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند روش یادگیری زبان وجود دارد؟ کدامیک سربع تر است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اینکه چه زمانی و چگونه آبمیوه بنوشید هم مهم است. نوشیدن آبمیوه در صبح یا اوایل بعدازظهر ایده خوبی است، زیرا زمانی است که می‌توانید از نوشیدن آبمیوه انرژی بگیرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غذاهای متعددی وجود دارند که تصور می‌شود احتمالا باعث حمله میگرنی می‌شوند؛ البته تقریبا همه غذاها با گزارش خودِ بیمار شناسایی می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کره یا مارگارین. پرسشی که مطرح می‌شود این است که کدام یک بر دیگری ترجیح دارد؟

وب‌گاه فرارو

پختن مرغ داخل فر نوعی روش طبخ مرغ است که طی آن مرغ با سبزیجات و یک سس ویژه پخته می‌شود و به مدت زمان طولانی برای پخت نیازی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیلی وقت‌ها در زمان صبحانه ما علاقه به خوردن غذاهای شیرین پیدا می‌کنیم و اغلب کره با عسل یا کره با انواع مرباهای خوشمزه را ترجیح می‌دهیم، در این بین ما از دو نوع ماده چرب برای مالیدن روی نان خود استفاده می‌کنیم؛ کره یا مارگارین. اما پرسشی که مطرح می‌شود این است که کدام یک بر دیگری ترجیح دارد؟ خیلی وقت‌ها در زمان صبحانه ما علاقه به خوردن غذاهای شیرین پیدا می‌کنیم و اغلب کره با عسل یا...