دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه مشرق نیوز

پونه کوهی از رَسته گیاهان معطر با خواص غذایی و دارویی، یکی از پرفایده‌ترین سبزیجات است که خواص بسیاری از مبارزه با باکتری‌ها گرفته تا کاهش التهاب را در خود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک درد تیرکشنده یا ضربان‌دار در سمت پایین و چپ کمر می‌تواند مانع ورزش‌کردن و فعالیت‌های روزمره‌تان شود. خوشبختانه در بیشتر موارد علت این نوع درد فشار زیاد به عضلات یا رباط‌هاست که به‌مرورزمان خوب می‌شود؛ اما در برخی موارد کمردرد یک‌طرفه، مثلاً در سمت چپ، می‌تواند علامتی از یک مشکل جدی‌تر باشد، مثلاً یک عفونت یا آسیب که نیاز به اقدام پزشکی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وجود آنتی‌اکسیدان در انواع توت‌ها باعث شده که خاصیت ترمیم‌کنندگی کبد داشته باشند. در طب سنتی برای دفع چربی کبد استفاده از انواع توت‌ها تجویز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناسان حوزه تحقیقات تغذیه می‌گویند که برنامه غذایی می‌تواند تاثیر زیادی بر عوامل زیربنایی منجر به درد مزمن در افراد شود اما نتایج برای افراد متفاوت خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای درمان سرماخوردگی یا آنفلوآنزا لازم است جدا از داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است، با مصرف برخی از مواد غذایی مفید روند درمان را سریع‌تر کنید. برای درمان سرماخوردگی یا آنفلوآنزا لازم است جدا از داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است، با مصرف برخی از مواد غذایی مفید روند درمان را سریع‌تر کنید. به گزارش عرشه آنلاین، برخی مواد غذایی می توانند گلوی شما را هنگامی که درد دارد...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: شاید شما هم کسانی را دیده باشید که با وجود اینکه بدون نگرانی از میزان کالری‌های دریافتی‌شان بر اساس اشتهایشان غذا می‌خورند، هیچ وقت چاق نمی‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طول عمر به عوامل متعددی بستگی دارد اما به طور کلی چند عادت مثبت می تاند در این روند تاثیرگذار باشد.

وب‌گاه فرارو

داشتن فعالیت بدنی، مصرف نکردن دخانیات، مدیریت استرس، پیروی از رژیم غذایی سالم، عدم مصرف الکل، رعایت بهداشت خواب و داشتن روابط اجتماعی مثبت باعث افزایش طول عمر میشود.

وب‌گاه فرارو

طول عمر ما احتمالا با زیست‌شناسی ما ارتباط نزدیک و تنگاتنگی دارد و به‌تدریج که پیر می‌شویم، «دی‌ان‌ای» و سایر مولکول‌های بدن‌مان آسیب می‌بینند و به همین دلیل سیستم پیچیده سلولی بدن به توده‌ای ناکارآمد و ناسالم بدل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر موضوعی را شما فکر می کنید مساله است، اما کسی صاحب آن نمی شود، بنابراین، مورد مذکور مساله نیست. بلکه موضوع مذکور، دغدغه و ذهنیت است. برای مثال هیچ کسی در عصر ناصرالدین شاه صاحب مساله کاهش وزن همسران ناصرالدین شاه نمی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات اخیر نشان داده اصلاح سبک زندگی و ایجاد تغییرات کوچک می‌تواند به طور قابل توجهی به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همانگونه که گرم نگه داشتن بدن در فصل زمستان مهم است، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش نیز اهمیت دارد. اگر در زمستان از رژیم غذایی مناسبی پیروی نکنید، ممکن است بدن‌تان از نظر سلامتی با مشکلاتی مواجه شود. همانگونه که گرم نگه داشتن بدن در فصل زمستان مهم است، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش نیز اهمیت دارد. اگر در زمستان از رژیم غذایی مناسبی پیروی نکنید، ممکن است بدن‌تان از نظر سلامتی با مشکلاتی...

وب‌گاه فرارو

سال‌ها و حتی قرن‌هاست بر سر اینکه بین غذا‌های خام و پخته شده کدامیک برای سلامت بهتر است، بحث‌های داغی وجود داشته در طول دوران مدرن تاریخ نیز کارشناسان تغذیه و پزشکان نظرات بعضا متفاوتی را در این باره بیان کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از «سی‌بی‌اس نیوز» نوشت: طول عمر ما احتمالا با زیست‌شناسی ما ارتباط نزدیک و تنگاتنگی دارد و به‌تدریج که پیر می‌شویم، «دی‌ان‌ای» و سایر مولکول‌های بدن‌مان آسیب می‌بینند و به همین دلیل سیستم پیچیده سلولی بدن به توده‌ای ناکارآمد و ناسالم بدل می‌شود.

وب‌گاه فرارو

هیچ‌کدام از ما با دروغ بیگانه نیستیم؛ چه این دروغ به قولی دروغ سفید و چه دروغ سیاه باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: هیچ‌کدام از ما با دروغ بیگانه نیستیم؛ چه این دروغ به قولی دروغ سفید و چه دروغ سیاه باشد.