دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم غذایی سرشار از چربی، مواد قندی، نمک و کلسترول بالا در کنار بی‌تحرکی، استرس کنترل‌نشده و عصبانیت، خطر بروز بیماری قلبی را افزایش می‌دهد. رژیم غذایی سرشار از چربی، مواد قندی، نمک و کلسترول بالا در کنار بی‌تحرکی، استرس کنترل‌نشده و عصبانیت، خطر بروز بیماری قلبی را افزایش می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، تغذیه مناسب و سبک زندگی سالم نقش مهمی در حفظ سلامت قلب دارد از این رو با انتخاب هوشمندانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رژیم غذایی سرشار از چربی، مواد قندی، نمک و کلسترول بالا در کنار بی‌تحرکی، استرس کنترل‌نشده و عصبانیت، خطر بروز بیماری قلبی را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر به هر علتی هورمون تیروئید در بدن تولید نشود یا تولید آن کم باشد، بیماری کم‌کاری تیروئید به‌وجود می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایجاد عادات سالم ممکن است سخت باشد، در این بین برخی افراد هم اهداف غیرواقعی به منظور کاهش وزن در نظر می‌گیرند و انتظار دارند در یک بازه زمانی کوتاه به آنها برسند. سعی کنید از چالش‌های آسان و کوتاه‌مدت شروع کنید تا نتیجه تلاش خود را هم در زمان کوتاه‌تری ببینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

نان جو دارای خواص و مزایای بسیار خوبی است، از خواص مصرف نان جو می‌توان به مبارزه با یبوست، تقویت استخوان‌ها و درمان برخی بیماری‌ها اشاره کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگرچه موز کربوهیدرات بالایی دارد اما برای کاهش وزن به این دلیل مفید است که فیبر دارد و هضم را کند کرده و فرد را سیر نگه می‌دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری های ارثی فقط از پدر منتقل نمی‌شود. برخی از بیماری ها مثل پوکی استخوان و میگرن و... را دختران از مادرانشان به ارث میبرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیماری های ارثی فقط از پدر منتقل نمی‌شود. برخی از بیماری ها مثل پوکی استخوان و میگرن و... را دختران از مادرانشان به ارث میبرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصرف زیاد سدیم می‌تواند فشارخون را بالا ببرد و منجر به احتباس مایعات در بدن، بیماری کلیوی و نارسایی قلبی شود؛ بنابراین این بار که خواستید کنسرو ذرت یا سوپ آماده بخورید به این مسئله خوب فکر کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حوادث آسیب زا در کودکان از عوامل خطر مهمی برای اختلالات سردرد در بزرگسالی، از جمله میگرن، سردرد‌های تنشی، سردرد‌های خوشه‌ای و سردرد‌های مزمن یا شدید است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه یکشنبه 11 دی تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس ماه...

وب‌گاه خبر آنلاین

چند ثانیه نوشت: دانه‌های کینوا محتوای پروتئین زیادی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغذیه اصولی و درست به تقویت عملکرد سیستم‌های مختلف بدن کمک می‌کند، بنابراین طبیعی است که هر قسمت از بدن با حذف یک وعده غذایی یا گرسنه ماندن طولانی‌مدت تحت تأثیر قرار بگیرد و شما را به دردسر بیندازد. تغذیه اصولی و درست به تقویت عملکرد سیستم‌های مختلف بدن کمک می‌کند، بنابراین طبیعی است که هر قسمت از بدن با حذف یک وعده غذایی یا گرسنه ماندن طولانی‌مدت تحت تأثیر قرار بگیرد و شما را به دردسر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی بیماری ها در مادران ممکن که دختران نیز از آن ارث ببرند. برخی بیماری ها در مادران ممکن که دختران نیز از آن ارث ببرند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بیماری های ارثی فقط از پدر منتقل نمیشوند برخی از بیماری ها مثل پوکی استخوان و میگرن و... را دختران از مادرانشان به ارث میبرند.