دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغذیه اصولی و درست به تقویت عملکرد سیستم‌های مختلف بدن کمک می‌کند، بنابراین طبیعی است که هر قسمت از بدن با حذف یک وعده غذایی یا گرسنه ماندن طولانی‌مدت تحت تأثیر قرار بگیرد و شما را به دردسر بیندازد. تغذیه اصولی و درست به تقویت عملکرد سیستم‌های مختلف بدن کمک می‌کند، بنابراین طبیعی است که هر قسمت از بدن با حذف یک وعده غذایی یا گرسنه ماندن طولانی‌مدت تحت تأثیر قرار بگیرد و شما را به دردسر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی بیماری ها در مادران ممکن که دختران نیز از آن ارث ببرند. برخی بیماری ها در مادران ممکن که دختران نیز از آن ارث ببرند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بیماری های ارثی فقط از پدر منتقل نمیشوند برخی از بیماری ها مثل پوکی استخوان و میگرن و... را دختران از مادرانشان به ارث میبرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوش‌های پوستی فقط مختص نوجوانان نیستند، بلکه حدود 20 درصد از خانم‌ها در دهه‌های دوم و سوم زندگی با این جوش‌ها مواجه می‌شوند. جوش های پوستی فقط مختص نوجوانان نیستند، بلکه حدود 20 درصد از خانم‌ها در دهه های دوم و سوم زندگی با این جوش‌ها مواجه می‌شوند. به گزارش عرشه آنلاین، جوش‌های پوستی میتوانند به علت‌های متفاوتی ایجاد شوند؛ از استرس گرفته تا نوسانات هورمونی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جوانی یا پیری، ابروها به نوعی نمایانگر وضعیت و احوال افراد می شوند. اما بسیاری از افراد، با داشتن ابروهای کم پشت یا بدون شکل و مدل، آرزوی دارند که بدون نیاز به استفاده از مداد یا تتو، ابروهای طبیعی و زیبا داشته باشند. در اینجا، کاشت ابرو به عنوان یک گزینه بی نظیر برای این افراد عنوان می شود و اگر به درستی انجام شود، می‌تواند به آنان زیبایی طبیعی هدیه دهد..

وب‌گاه فرارو

شش پژوهش مهم که در سال 2023 انجام شده‌اند، روش‌هایی را برای کند کردن روند پیری به صورت موثر پیشنهاد داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

دانه‌های کینوا محتوای پروتئین زیادی هستند؛ پروتئین داخل کینوا حاوی اسید آمینه‌هایی هستند که تعادل آن‌ها بهتر از گندم یا ذرت است، زیرا اولین اسید آمینه محدود کننده، لیزین، در مقادیر نسبتاً بالاترژدر دانه‌های کینوا وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققین ثابت کرده اند که خواص خرما چندین مزیت برای بهبود سلامت بدن دارد که می‌توانید فقط با مصرف روزانه 3 عدد از آن‌ها به مدت یک هفته از این مزایا بهره‌مند شوید. محققین ثابت کرده اند که خواص خرما چندین مزیت برای بهبود سلامت بدن دارد که می‌توانید فقط با مصرف روزانه 3 عدد از آن‌ها به مدت یک هفته از این مزایا بهره‌مند شوید. خرما میوه‌های درخت نخل است و سرشار از مواد معدنی، فیبر سالم و ویتامین....

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رژیم غذایی سالم بر سلامت بدن از جمله مو اثر چشمگیری دارد. بنابراین، گاهی ممکن است در مواجهه با تارهای نازک مو از خود بپرسیم که کدام ویتامین را کمتر مصرف کرده‌ایم. اما ریزش مو همیشه با کمبود ویتامین مرتبط نیست و گاهی نازک شدن مو به زیاده‌روی در مصرف برخی ویتامین‌ها مربوط است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد افرادی که شاخص توده بدنی بالاتری دارند بیشتر در معرض خطر ابتلا به زوال عقل هستند. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد افرادی که شاخص توده بدنی بالاتری دارند بیشتر در معرض خطر ابتلا به زوال عقل هستند. به گزارش عرشه آنلاین، طبقه‌بندی به‌عنوان فرد دارای اضافه وزن و نه در محدوده طبیعی، خطر زوال عقل را 16 تا 33 درصد افزایش می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای گنجاندن عادات سبک زندگی سالم در برنامه روزانه به منظور دستیابی به طول عمر بالا هرگز زود نیست.

وب‌گاه فرارو

بر اساس نتایج پژوهش‌های محققان دانشگاه شاریته برلین که در سال 2020 انجام شد، با مطالعه اپی ژنتیک (چگونه رفتار یا محیط شما می‌تواند که می‌تواند بر ژن‌های شما تاثیر بگذارد) چیز‌های زیادی را می‌توان کشف کرد و سن بیولوژیکی شما یکی از آنهاست که ممکن است در واقع با سن تقویمی شما متفاوت باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاهش خطر ابتلا به دیابت تنها با کاهش مصرف کربوهیدرات‌های فرآوری شده یا شیرینی‌ها میسر نمی‌شود. شما باید برخی از عادات روزمره که شاید آنها را بی‌ضرر هم می‌دانید کنار بگذارید.

وب‌گاه فرارو

سیر نه تنها به غذا‌ها طعم می‌بخشد، بلکه به ارزش غذایی آن‌ها نیز می‌افزاید.

وب‌گاه فرارو

رژیم غذاییِ متناسب با گروه خونی، مبتنی بر این تئوری است که گروه خونی شما تعیین می‌کند که چه غذا‌هایی باید مصرف کنید و چه ورزش‌هایی باید انجام دهید تا به سلامت کامل دست یابید.

وب‌گاه فرارو

عرایس یک ساندویچ عربی بسیار خوشمزه و مشهور است که از ترکیب گوشت چرخ کرده با پیاز، جعفری و نان پیتا تهیه می‌شود و بسیار مقوی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: همانطور که بارها ذکر شده خوردن مقدار زیادی چربی اشباع شده می‌تواند کلسترول شما را افزایش و خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد؛ از این رو لازم است با اتخاذ برخی راهکارها مصرف این عامل خطر را به حداقل برسانیم.