سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که افسردگی و بی‌حالی می‌توانند نشانه‌ای از کمبود ویتامین B12 باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: درباره خواص بسیاری از ویتامین‌ها تا به امروز صبحت شده اما کمتر از ویتامین B1 که می‌تواند نقش مهمی در سلامت قلب داشته باشد، سخن به میان رفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: هواخواهان تتلو دارای هنجارهای گروهی مانند حمایت از تتلو و عدم انکار هویت تتلیتی، فردگرایی افراطی، پذیرش سلایق گوناگون، امید به آینده و در نهایت پیروی از سبک زندگی تتلو هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گرفتگی عضلات اگر در نتیجه کمبود ویتامین یا مواد معدنی باشد، برای درمان آن باید همان ویتامین یا ماده معدنی را در قالب مکمل دریافت کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادویه دارچین می تواند تاثیر بسزایی برای کمک به بیماران دیابتی داشته باشد. ادویه دارچین می تواند تاثیر بسزایی برای کمک به بیماران دیابتی داشته باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ دارچین ادویه‌ای شیرین و معطر است که به عنوان یک داروی گیاهی بالقوه برای افراد مبتلا به دیابت معرفی شده است. دارچین حساسیت به انسولین را بهبود می‌بخشد و به کنترل قند خون کمک می‌کند، این ادویه دارای خواص جالبی است که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج مطالعه‌ای به محققان نشان داده است که استفاده از مکمل‌های خوراکی «زینک» یا «روی» نه تنها در حفظ سلامت عمومی بدن بلکه احتمالا در جلوگیری و کاهش رشد سلولهای سرطانی مری نیز موثر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانه چیا پتانسیل زیادی برای بهبود سلامت انسان دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عناب خواص زیادی برای سلامتی دارد؛ این میوه از جمله میوه‌های کم کالری بوده که درصدی بالا از فیبر، ویتامین‌ها، و مواد معدنی را شامل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیریت استرس ابزاری مهم و قدرتمند برای سلامت است؛ یک رژیم غذایی سالم می‌تواند به مقابله با تاثیرات منفی استرس رفته و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. در این اینفوگرافیک 11 ماده غذایی موثر بر کاهش استرس را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

چای سرشار از آنتی اکسیدان و دارای کافئین کمتری است و انواع مختلفی دارد که هر کدام مشخصات منحصر به فرد و فواید سلامتی خود را دارند. در همین حال، قهوه برای هوشیاری ذهنی، بهبود خلق و خو و عملکرد ورزشی عالی است. مصرف چای و قهوه می‌تواند خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش دهد، اما کارشناسان می‌گویند برای نتیجه گیری قطعی به تحقیقات بیش تری نیاز است.

وب‌گاه فرارو

یک فنجان چای را همراه با میان وعده بعدازظهر خود بنوشید. این کار به هضم بهتر و هیدراته ماندن شما کمک می‌کند و با همه چیز از متابولیسم سالم گرفته تا انرژی و سلامت پوست مرتبط است. چای سبز را برای تقویت آنتی اکسیدان و متابولیسم امتحان کنید. سعی کنید در تهیه یا نوشیدن چای عجله نکنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: بدن شما زمانی کم آب می‌شود که آب دفع شده از بدن بیشتر از مقدار جذب آن باشد. آب به طور معمول به دلیل تنفس، تعریق، ادرار و مدفوع از دست می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: نتایج مطالعه‌ای به محققان نشان داده است که استفاده از مکمل‌های خوراکی «زینک» یا «روی» نه تنها در حفظ سلامت عمومی بدن بلکه احتمالا در جلوگیری و کاهش رشد سلولهای سرطانی مری نیز موثر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این اینفوگرافیک 11 ماده غذایی موثر بر کاهش استرس را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیماری کبد چرب زمانی اتفاق می‌افتد که این اندام، بیش‌ازحد چربی ذخیره کند و اگر به درمان آن بی‌توجهی شود، ممکن است کبد از کار بیفتد. بیماری کبد چرب زمانی اتفاق می‌افتد که این اندام، بیش‌ازحد چربی ذخیره کند و اگر به درمان آن بی‌توجهی شود، ممکن است کبد از کار بیفتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: اغلب آنهایی که در غرب پایتخت ساکن‌اند، دریاچه شهدای خلیج‌فارس یا چیتگر را می‌شناسند و از کل تهران و حتی شهرهای دیگر، افراد زیادی برای یک روز تفریح و گردش اطراف این دریاچه راهی غرب تهران می‌شوند.