سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عصر ایران

افرادی که باید رژیم غذایی بگیرند باید نان‌هایی با فیبر بالا بخرند؛ این غلات باید چربی سوز باشند و در مدت زمانی کوتاه چربی‌های بدنتان را بسوزانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیریت استرس ابزاری مهم و قدرتمند برای سلامت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقتی یک یا گروهی از ماهیچه‌ها به طور ناگهانی منقبض شده و درد وحشتناک و آزار دهنده‌ای را ایجاد کنند به آن گرفتگی عضلات گفته می شود که مهم ترین علت آن کاهش سطح مواد مغذی در بدن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از ایجاد زخم و با ایجاد اسکار، بدن وارد دوره ای می شود که برای ترمیم آسیب و بازسازی بافت به اسیدهای آمینه، مواد معدنی و ویتامین ها نیاز دارد. پس از ایجاد زخم و با ایجاد اسکار، بدن وارد دوره ای می شود که برای ترمیم آسیب و بازسازی بافت به اسیدهای آمینه، مواد معدنی و ویتامین ها نیاز دارد. به گزارش عرشه آنلاین، هرکسی که جای زخم را تجربه کرده است می‌داند که روند بهبودی می‌تواند به طول...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آهن، ماده‌ی معدنی ضروری است که بیشتر آن توسط سلول‌های قرمز خون مصرف می‌شود. آهن، ماده‌ی معدنی ضروری برای بدن است اما درست مانند سایر مغذی‌ها، زیادی آن برای بدن ضرر دارد. در واقع آهن آن‌قدر سمی است که جذب آن توسط سیستم گوارش به شدت کنترل می‌شود و به همین علت، در بیشتر موارد، عوارض جانبی آهن زیادی، به حداقل می‌رسد. اما زمانی که این‌گونه مکانیسم‌های ایمنی دچار اختلال شوند یا عملکرد خوبی...

خبرگزاری تسنیم

سؤال بسیاری از مخاطبان بخش طب سنتی تسنیم درباره ترکیبات "منضج و مسهل" بوده و اینکه چگونه و با ترکیب چه گیاهانی می‌توان این دو را برای پاکسازی تهیه کنیم؟ در این مطلب به پاسخ این پرسش پرداخته‌ایم.

وب‌گاه فرارو

در هر سن و سالی که باشید، ورزش بکنید یا نکنید باز هم ممکن است گرفتگی عضلات برای شما اتفاق بیفتد. یک عامل مهم در ایجاد اسپاسم عضلانی کمبود برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از پرواز کاکایی‌ها بر فراز دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بهترین راه برای به دست آوردن مواد معدنی و ویتامین‌ها، پیروی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل است. با این حال، با کاهش کیفیت غذا و فرآوری بیشتر آن، غذا‌ها دیگر نیاز‌های کافی بدن را برآورده نمی‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهبود خواب یکی از کاربردهای متداول عناب در طب سنتی است. مصرف عناب ممکن است که حافظه را بهبود بخشیده و از سلول‌های مغز در مقابل ترکیبات نابود کننده عصبی جلوگیری نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر زیاد تشنه می‌شوید و همیشه باید آبی در دسترس داشته باشید تا سریع بنوشید، شاید به یک بیماری مبتلا باشید و خودتان ندانید. اگر زیاد تشنه می‌شوید و همیشه باید آبی در دسترس داشته باشید تا سریع بنوشید، شاید به یک بیماری مبتلا باشید و خودتان ندانید. به گزارش عرشه آنلاین، بدن شما زمانی کم آب می‌شود که آب دفع شده از بدن بیشتر از مقدار جذب آن باشد. آب به طور معمول به دلیل تنفس، تعریق، ادرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

بهترین راه برای به دست آوردن مواد معدنی و ویتامین‌ها، پیروی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل است. با این حال، با کاهش کیفیت غذا و فرآوری بیشتر آن، غذاها دیگر نیازهای کافی بدن را برآورده نمی‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: گرفتگی عضلات دلایل مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها کاهش سطح مواد مغذی در بدن می‌تواند باشد. گرفتگی، عارضه‌ای است که در آن یک یا گروهی از ماهیچه‌ها به طور ناگهانی منقبض شده و درد وحشتناک و آزار دهنده‌ای را ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از ایجاد زخم و با ایجاد اسکار، بدن وارد دوره ای می شود که برای ترمیم آسیب و بازسازی بافت به اسیدهای آمینه، مواد معدنی و ویتامین ها نیاز دارد.

وب‌گاه فرارو

عناب خواص زیادی برای سلامتی دارد؛ این میوه از جمله میوه‌های کم کالری بوده که درصدی بالا از فیبر، ویتامین‌ها، و مواد معدنی را شامل می‌شود.