سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: روزهای سرد سال اغلب بدن کرخت می‌شود و حالتی از بی‌حالی و تنبلی به آدم دست می‌دهد. چه این تنبلی ناشی از فصل باشد و چه احساس ذاتی غوطه ور شدن در پتو، تنبلی طولانی مدت می‌تواند نگران کننده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعیت زیادی از مردان (حدود 80 درصد) تصور می‌کنند که رژیم غذایی سالمی دارند درحالی که واقعیت دقیقا برعکس این تصور آنهاست و حتی وضعیت هشداردهنده‌ای را درباره سلامت مردان نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: یکی از آمارهایی که اخیرا درباره سلامت مردان منتشر شده است، نشان می‌دهد که جمعیت زیادی از مردان (حدود 80 درصد) تصور می‌کنند که رژیم غذایی سالمی دارند درحالی که واقعیت دقیقا برعکس این تصور آنهاست و حتی وضعیت هشداردهنده‌ای را درباره سلامت مردان نشان می‌دهد. با این‌حال همه مردان با افزودن مواد غذایی فراسودمند به رژیم غذاییشان می‌توانند کیفیت تغذیه شان را تا حدود چشمگیری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزهای سرد سال اغلب بدن کرخت می‌شود و حالتی از بی‌حالی و تنبلی به آدم دست می‌دهد. چه این تنبلی ناشی از فصل باشد و چه احساس ذاتی غوطه ور شدن در پتو، تنبلی طولانی مدت می‌تواند نگران کننده باشد. روزهای سرد سال اغلب بدن کرخت می‌شود و حالتی از بی‌حالی و تنبلی به آدم دست می‌دهد. چه این تنبلی ناشی از فصل باشد و چه احساس ذاتی غوطه ور شدن در پتو، تنبلی طولانی مدت می‌تواند نگران کننده باشد. به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات اخیر نشان می دهند مصرف دانه کتان می‌تواند در پیشگیری از سرطان سینه موثر باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از ارث نوشت: نتایج تحقیق علمی اخیر ارتباط بین دانه کتان، میکروبیوم روده انسان و سلامت سینه را نشان داده است و بر تأثیر انتخاب‌های رژیم غذایی و سبک زندگی بر سلامت کلی تأکید دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: عضو هیات علمی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با اشاره به عوامل مستعدکننده افراد در ابتلا به بیماری کبد چرب غیر الکلی گفت: از مهمترین این عوامل می تواند دیابت غیرکنترل شده و چاقی باشد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن یوونتوس می‌گوید روزی چهار لیتر نوشابه و یک چمدان شکلات می‌خوردم

وب‌گاه فرارو

پوست پوست شدن کف دست بیش از هر چیز به دلیل عوامل خارجی رخ می‌دهد؛ گاهی هم یک اختلال در سیستم داخلی بدن شما ممکن است منجر به پوسته شدن کف دست شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعات و آزمایش‌های پزشکی متعدد نشان می‌دهند که مردان تقریبا دو برابر زنان در طول زندگی دچار حمله قلبی می‌شوند و عواملی چون سن بالا و سابقه بیماری قلبی در خانواده، خطر ابتلا به حمله قلبی را افزایش می‌دهد. مطالعات و آزمایش‌های پزشکی متعدد نشان می‌دهند که مردان تقریبا دو برابر زنان در طول زندگی دچار حمله قلبی می‌شوند و عواملی چون سن بالا و سابقه بیماری قلبی در خانواده، خطر ابتلا به حمله...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: معده خالی معمولاً دلیلی برای احساس ناراحتی، مه مغزی و مشکل در تمرکز است.

وب‌گاه فرارو

تاثیر قهوه در رژیم غذایی را برای لاغری نباید نادیده گرفت. چرا که قهوه قبل و بعد از تمرین می‌تواند به فرایند چربی‌سوزی و همچنین لاغری افراد بسیار کمک کند.

وب‌گاه فرارو

بیشتر افراد به اهمیت مصرف منیزیم توجهی ندارند و بیشتر به مواد مغذی دیگری که معروف‌ترند می‌پردازند. دریافت منیزیم کافی کمک می‌کند سطح انرژی خوبی داشته باشید، خوابتان باکیفیت باشد، خلق‌وخوی بهتری داشته باشید و خیلی چیز‌های دیگر.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معده خالی معمولاً دلیلی برای احساس ناراحتی، مه مغزی و مشکل در تمرکز است.

وب‌گاه فرارو

چربی‌های امگا 3 چربی‌های ضروری هستند که فواید مهمی برای قلب، مغز و متابولیسم بدن دارند و در سطوح بالایی در سلول‌های چشم و مغز شما متمرکز هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شما ممکن است در اواخر صبح یا اوایل بعدازظهر، صدای غرغر شکم خود را احساس کنید که نشان دهنده نیاز به مصرف غذاست و پس از آن ممکن است نتوانید به چیزهای دیگری فکر کنید. برخلاف تصور برخی افراد، مصرف میان وعده آنقدرها هم که فکر می‌کنید بد نیست. آنها یک مورد عالی برای کاهش انرژی هستند و حتی ممکن است از پرخوری شما در وعده غذایی معمول بعدی جلوگیری کنند. معده خالی معمولاً دلیلی برای احساس ناراحتی،...