سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: ویتامین‌های ای و سی آنتی اکسیدان‌هایی قوی هستند که به همراه موادی مانند سلنیوم و روی تاثیر بسیار خوبی روی نشاط و سلامت پوست دارند اما چه خوراکی‌هایی این مواد را به بدن می‌رسانند؟

وب‌گاه فرارو

متخصصان تغذیه، پزشکان متخصص در طب سنتی و داروسازان توصیه می‌کنند که با تغذیه سالم، خوردن غذا‌های متنوع و عادات خوراکی صحیح نیاز‌های بدن خود به ویتامین‌ها، ریزمغذی‌ها و مواد معدنی تامین کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: متخصصان تغذیه معتقدند که بسیاری از مشکلات سلامتی با تغذیه مناسب قابل حل است؛ شما می‌توانید با مصرف روزانه تخم مرغ، ماست، سبزیجات و حتی تخمه مقادیری قابل توجه از ویتامین های ب و دیگر ریزمغذی ها را دریافت کنید و مغزی سالم و خلق و خویی خوب پیدا کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در تلاش برای مقابله با مسئله گسترده «گرسنگی پنهان» در جهان، بودجه 600 هزار دلاری از سوی وزارت کشاورزی آمریکا به یکی از دانشگاه‌ها اعطا شد تا با استفاده از این بودجه، روی پتانسیل نانوذرات فلزی در ارتقا کیفیت و ارزش غذایی برگ برخی از گیاهان کار کنند. برای کمک به ارتقای سطح تغذیه در جهان، تیمی از محققان در دانشگاه A&M Prairie View یک کمک مالی 600،000...

وب‌گاه فرارو

زمانی که ورزش کنید و غذای سالم بخورید، قطعاً تغییرات در شما ایجاد خواهد شد که این تغییرات بسیار آهسته هستند. به همین دلیل باید چند وقت یک بار از خودتان عکس بگیرید تا همین تغییرات ریز را در خودتان متوجه شوید و انگیزه تان را بالا ببرید. این تغییرات به شدت ریز هستند و اگر آن‌ها را در عکس به ثبت برسانید، متوجهشان خواهید شد.

وب‌گاه فرارو

برخی از افراد مثانه پیش فعال دارند و این موضوع موجب نگرانی آنها را فراهم می‌کند؛ این افراد می‌توانند برخی خوراکی‌ها را مصرف نکنند تا فعالیت مثانه آنها کمتر شود.

وب‌گاه فرارو

علائم اولیه کمبود منیزیم در بدن، خستگی، ضعف عضلانی، کم‌اشتهایی، حالت تهوع، بی‌خوابی و ضربان قلب غیرطبیعی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات انجام شده نشان می دهد مصرف دو وعده گوشت قرمز در هفته می تواند احتمال خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از مدیسن نت نوشت: طبق یک مطالعه جدید، تنها مصرف دو وعده گوشت قرمز در هفته - فرآوری شده یا فرآوری نشده - می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 62 درصد افزایش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منیزیم یک ماده معدنی است که برای تنظیم ریتم قلب، عملکردهای عضلانی، عصبی و مغزی و سطح انرژی بدن ضروری است و وقتی بدن منیزیم کافی دریافت نکند یا جذب این ماده در بدن کم و دفع آن زیاد باشد با کمبود منیزیم مواجه می‌شویم. منیزیم یک ماده معدنی است که برای تنظیم ریتم قلب، عملکردهای عضلانی، عصبی و مغزی و سطح انرژی بدن ضروری است و وقتی بدن منیزیم کافی دریافت نکند یا جذب این ماده در بدن کم و دفع...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: منیزیم یک ماده معدنی است که برای تنظیم ریتم قلب، عملکردهای عضلانی، عصبی و مغزی و سطح انرژی بدن ضروری است و وقتی بدن منیزیم کافی دریافت نکند یا جذب این ماده در بدن کم و دفع آن زیاد باشد با کمبود منیزیم مواجه می‌شویم.

وب‌گاه فرارو

ویتامین K2 به عنوان یک ماده مغذی قدرتمند نقش مهمی در سلامت انسان دارد. به گفته برخی از متخصصین، ویتامین K2 ممکن است حلقه مفقود میان رژیم غذایی و شماری از بیماری‌های مزمن باشد...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که صادرات نان با آرد غیریارانه‌ای با تأیید اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی هر استان بلامانع است.

وب‌گاه فرارو

یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی می‌تواند در ایمن نگه داشتن شما از بسیاری از انواع بیماری‌های جدی مفید باشد.

وب‌گاه فرارو

آجیل‌ها سرشار از پروتئین، روغن‌های ضروری و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که آن‌ها را به بخشی ضروری از یک برنامه غذایی سالم تبدیل می‌کند.