سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفید شدن موها امری است که هرکاری هم بکنید در نهایت این اتفاق خواهد افتاد، اما می‌توانید با چند راهکار ساده روند سفیدی موها را به تاخیر بیندازید. در این مطلب درباره روش‌های به تعویق انداختن سفید شدن موها صحبت می‌کنیم. سفید شدن موها امری است که هرکاری هم بکنید در نهایت این اتفاق خواهد افتاد، اما می‌توانید با چند راهکار ساده روند سفیدی موها را به تاخیر بیندازید. در این مطلب درباره روش‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ممکن است به نظر برسد که ورم معده بعد از زیاده روی در خوردن غذا و نوشیدنی بیش از اندازه رخ می‌دهد، اما در واقع می‌تواند نشانه‌ای از نارسایی قلبی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فست فود یک گزینه غذایی رایج و پرکالری است که عموماً هیچ فایده‌ای برای سلامتی ندارد. خوردن بیش از حد این غذاها می‌تواند تقریباً بر تمام بخش‌های بدن تأثیر منفی بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ممکن است به نظر برسد که ورم معده بعد از زیاده روی در خوردن غذا و نوشیدنی بیش از اندازه رخ می‌دهد، اما در واقع می‌تواند نشانه‌ای از نارسایی قلبی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر می‌خواهید حافظه‌تان را تقویت کنید می‌توانید از یک راه ساده و راحت یعنی انتخاب رژیم مناسب غذایی این کار را انجام داده و مغز خود را تقویت کنید. در ادامه مفیدترین خوراکی‌هایی را که برای تقویت حافظه و عملکرد آن عالی هستند را بررسی می‌کنیم. اگر می‌خواهید حافظه‌تان را تقویت کنید می‌توانید از یک راه ساده و راحت یعنی انتخاب رژیم مناسب غذایی این کار را انجام داده و مغز خود را تقویت کنید....

وب‌گاه عرشه آنلاین

از جمله خوراکی‌هایی که به عنوان هله هوله شناخته می‌شوند و معمولا افراد از آنها به تعداد بالایی مصرف می‌کنند، چیپس و بستنی است. مسئله اصلی این است که این دو خوراکی هم مثل مواد مخدر برای بدن می‌مانند؟ از جمله خوراکی‌هایی که به عنوان هله هوله شناخته می‌شوند و معمولا افراد از آنها به تعداد بالایی مصرف می‌کنند، چیپس و بستنی است. مسئله اصلی این است که این دو خوراکی هم مثل مواد مخدر برای بدن...

وب‌گاه مشرق نیوز

نیویورک‌تایمز می‌نویسد: «در حمله زمینی به غزه شکست سنگین اسرائیل قطعی است». چند تن از ژنرال‌های صهیونیست هم این تصمیم را کمک به فروپاشی رژیم می‌دانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات بیشتری از چاقی استاندارد یا همان توده بدنی به دست بیاورید تا برنامه بهتری برای رژیم غذایی خود بچینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای پیشگیری از سرماخوردگی باید تا حد امکان عوامل استرس‌زا را از زندگی خود دور کنید و از تکنیک‌های آرامش‌بخش مانند یوگا، مدیتیشن و ورزش کمک بگیرید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: ممکن است به نظر برسد که ورم معده بعد از زیاده روی در خوردن غذا و نوشیدنی بیش از اندازه رخ می‌دهد، اما در واقع می‌تواند نشانه‌ای از نارسایی قلبی باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پژوهشگران سوئدی می‌گویند، دلیل این‌که چرا برخی افراد 100 ساله می‌شوند، ممکن است در پروفایل متابولیک آن‌ها پنهان باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات بیشتری از چاقی استاندارد یا همان توده بدنی به دست بیاورید تا برنامه بهتری برای رژیم غذایی خود بچینید.

وب‌گاه فرارو

پاستا یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای مدرن و امروزی است که طرفداران زیادی دارد و برای پخت آن دستور‌العمل‌های متفاوتی وجود دارد که هرکدام دارای سبک و مزه خاصی است.

وب‌گاه فرارو

هپاتیت C بیشتر بر کبد شما تأثیر می‌گذارد، اما می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در سایر اعضای بدن از جمله پوست شما نیز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه چهارشنبه 3 آبان تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. ضرب المثلی هست با این مضمون که به فال روزانه اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد می باشد پیش بینی می شود. در ادامه شما در حال خواندن...

وب‌گاه گسترش

نتایج مطالعات جدید حاکی از آن است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای همراه با فعالیت بدنی با تغییرات بدن مرتبط با بالا رفتن سن مانند افزایش چربی و کاهش توده عضلانی مقابله می‌کند. نتایج مطالعات جدید حاکی از آن است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای همراه با فعالیت بدنی با تغییرات بدن مرتبط با بالا رفتن سن مانند افزایش چربی و کاهش توده عضلانی مقابله می‌کند. در این مطالعه در مجموع 1521 شرکت‌کننده میانسال...