سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

افراد مبتلا به مشکلات تیروئید باید توجه ویژه‌ای به مصرف ید خود داشته باشند، زیرا ید زیاد یا خیلی کم در رژیم غذایی می‌تواند بر فعالیت تیروئید تأثیر بگذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از هلث لاین نوشت: تحقیقات جدید نشان می‌دهد زنانی که در دوران میانسالی از یک رژیم غذایی سالم برای قلب پیروی می‌کنند، با افزایش سن در معرض کمتر خطر زوال قدرت شناختی قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اگر قصد دارید رژیم غذایی کاهش وزن بگیرید مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که پیرو کاهش وزن احتمالا بخش‌هایی از بدن که چاق هستند دچار افتادگی پوست و شل شدن می‌شوند که می‌توان با اتخاذ راهکارهایی این عارضه را تا حدی کم کرد.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از افراد پس از اینکه رژیم لاغری می‌گیرند پوست آنها شل می‌شود؛ اما شما با چند راهکار می‌توانید مانع از شدن پوست خود شوید.

وب‌گاه گسترش

یکی از عوامل اصلی بزرگ شدن شکم وجود نفخ و گاز احتباس شده در شکم است که باید با اصلاح تغذیه آن را از بین ببرید. گاز و نفخ می‌تواند ناراحتی‌های زیادی ایجاد کند. بد هضمی، شکم درد، دفع بد بوی گاز شکم و آروغ زدن تنها برخی از دلایل دردسرسازی هستند که باعث می‌شوند به دنبال راههایی برای جلوگیری از نفخ باشیم. بعضی از غذاها و خوراکیهایی که به خوبی می‌توانند نفخ را از بین ببرند یا از آن پیشگیری...

وب‌گاه خبر آنلاین

از آنجا که تیروئید مسئول بسیاری از عملکردهای مهم بدن است، هر نوع خللی در عملکرد این غده می‌تواند باعث ایجاد مشکل شود و این شامل مشکلات خواب نیز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

گنجاندن انگور در رژیم غذایی روزانه می تواند کلید حفظ بینایی کارآمد با افزایش سن باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌موز میوه ای است که علاوه بر خواص بی نظیرش از مضرات و عوارضی هم برخوردار است، البته بهتر است بدانید که چه کسانی بهتر است موز نخورند و چه کسانی به موز حساسیت دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌مصرف ویتامین های گروه ب خلق و خوی افراد را بهتر می کند. در این مطلب 6 غذایی که هر روز می توانید استفاده کنید معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از شایع‌ترین بیماری قلبی در دنیا بیماری گرفتگی عروق است که بسیاری از مردم دنیا با آن در ارتباط هستند و دچارش می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعضی‌ها معتقدند اول پاییز که به سرماخوردگی دچار شویم تا آخر زمستان مرتب سرما می‌خوریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان تغذیه می‌گویند رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند چربی شکم ناشی از افزایش سن را از بین ببرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: متخصصان تغذیه می‌گویند رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند چربی شکم ناشی از افزایش سن را از بین ببرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس گروه تغذیه و دارویی معاونت بهداشت گفت: مصرف‌کنندگان نوشابه‌های گازدار بیشتر درمعرض کمبود کلسیم و پوکی استخوان هستند. رییس گروه تغذیه و دارویی معاونت بهداشت گفت: مصرف‌کنندگان نوشابه‌های گازدار بیشتر درمعرض کمبود کلسیم و پوکی استخوان هستند. به گزارش عرشه آنلاین، فرشته فزونی با اشاره به نقش بسیار مهم تغذیه مناسب در پیشگیری از پوکی استخوان، گفت: پوکی استخوان بیماری شایعی است که با...

وب‌گاه فرارو

گوارانا با نام علمی Paullinia cupana، گیاهی برزیلی از خانواده افرا است که در آمازون رشد می‌کند. دانه‌های این گیاه شبیه چشم انسان به نظر می‌رسد.