سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزینه‌های سالم و مفیدی بین مواد غذایی وجود دارند که می‌توانند به مبارزه با خطرات بیماری قلبی و سایر بیماری‌های رایج در بین مردان کمک کنند. در ادامه به بررسی این مواد غذایی می‌پردازیم. گزینه‌های سالم و مفیدی بین مواد غذایی وجود دارند که می‌توانند به مبارزه با خطرات بیماری قلبی و سایر بیماری‌های رایج در بین مردان کمک کنند. در ادامه به بررسی این مواد غذایی می‌پردازیم. به گزارش عرشه آنلاین؛...

وب‌گاه فرارو

خوراک مرغ در شیشه یکی از خوراک‌های سالم و خوشمزه است که معمولا برای وعده شام بسیار سبک و مناسب است.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد که یکی از دلایل درخشش خارق العاده جود بلینگام، ستاره انگلیسی، رژیم غذای خاصی باشد که او به مصرف آن پایبند است.

وب‌گاه فرارو

خوردن بیش از حد گوشت‌های قرمز چرب و یا گوشت‌های فراوری شده مانند سوسیس و کالباس، خطر ابتلا به سکته مغزی و بیماری‌های قلبی را بالا می‌برد.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از افراد فکر می‌کنند بالا رفتن سن یعنی چاق شدن. البته شما باید در سنین بالا یک سبک زندگی سالم را در پیش بگیرید، اما به این معنا نیست که همه انسان ها، با پیر شدن چاق هم می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

پزشک شما ممکن است این وضعیت را «گلوسیت آتروفیک» بنامد. برجستگی‌های ریز روی زبان که «پاپیلا» نام دارند، بر اثر کمبود این ویتامین شروع به از بین رفتن می‌کنند. این شرایط باعث می‌شود که زبان شما ظاهری صاف و براق داشته باشد. عفونت ها، دارو‌ها و سایر بیماری‌ها نیز می‌توانند باعث آن شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روده سالم برای سلامت کلی مهم است و چندین نوع غذا و عنصر موجود در غذا وجود دارند که به طور طبیعی می‌توانند به تقویت و افزایش سلامت روده کمک کنند. روده سالم برای سلامت کلی مهم است و چندین نوع غذا و عنصر موجود در غذا وجود دارند که به طور طبیعی می‌توانند به تقویت و افزایش سلامت روده کمک کنند. به گزارش عرشه آنلاین، عملکرد روده‌ها نقش حیاتی در بدن انسان دارند، زیرا مسئول جذب مواد مغذی و حذف...

وب‌گاه فرارو

طب سنتی به نوجوانانی که دارای جوش هستند توصیه می‌کند که از خوردن غذا‌های گرم و‌تر در این دوران مانند کاکائو، گردو، خرما و ادویه‌ها خودداری کنند و صورتشان را دو تا سه بار در روز شتستشو بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: ویتامین B12 یکی از ویتامین‌های ضروری برای بدن است که در لبنیات، گوشت و ماهی فراوان است.

وب‌گاه فرارو

خواب رفتگی یا بی حسی در دست و پا ممکن است با عوامل و شرایط مختلف ایجاد شود که به طور کلی، فشار، آسیب به اعصاب و... می‌تواند باعث ایجاد خواب رفتگی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شما همیشه در معرض انواع ویروس‌ها از جمله ویروس سرماخوردگی، آنفولانزا و کووید -19 هستید. بنابراین طبیعی است که در طول سال چند بار بیمار شوید. اما اگر فکر می‌کنید بیشتر از اطرافیان‌تان دچار بیماری‌های ویروسی می‌شوید، احتمالا مشکلاتی از سمت خود شما مطرح است که در این خبر به آنها می‌پردازیم. آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و عطسه همگی از علائم رایج سرماخوردگی هستند. بزرگسالان معمولا 2 تا سه بار...

وب‌گاه فرارو

کلئوپاترا به آخرین ملکه‌ی مصر بدل شد؛ مرگ او با افول عظمت امپراتوری مصر متقارن شد و آن امپراتوری زمانی قدرتمند به استان‌هایی از امپراتوری روم بدل شد.

وب‌گاه فرارو

مردان برای حفظ سلامتی بدن خود نیاز روزانه 6 ماده غذایی مصرف کنند که به سلامت آنها کمک می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ابتلای 37 درصد زنان بالای 50 سال ایرانی به بیماری پوکی استخوان، درباره راهکارهای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری پرداخت.

وب‌گاه فرارو

روده سالم برای سلامت کلی مهم است و چندین نوع غذا و عنصر موجود در غذا وجود دارند که به طور طبیعی می‌توانند به تقویت و افزایش سلامت روده کمک کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: بی حسی و خواب رفتن دست و پاها اتفاقی است که بیشتر افراد آن را تجربه کردند و در برخی موارد ممکن است این احساس نشانه یک بیماری در بدن باشد.