سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصصان تغذیه می‌گویند رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند چربی شکم ناشی از افزایش سن را از بین ببرد. متخصصان تغذیه می‌گویند رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند چربی شکم ناشی از افزایش سن را از بین ببرد. به گزارش عرشه آنلاین, نتایج مطالعات جدید حاکی از آن است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای همراه با فعالیت بدنی با تغییرات بدن مرتبط با بالا رفتن سن مانند افزایش چربی و کاهش توده عضلانی مقابله می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زردی می تواند بلافاصله پس از ابتلا به هپاتیت C یا پس از سال ها عفونت و سیروز ظاهر شود. اگر فکر می کنید به آن مبتلا هستید به پزشک مراجعه کنید.

وب‌گاه فرارو

متخصصان می‌گویند: CLI یک انسداد شدید در شریان‌ها است که به طور قابل توجهی جریان خون را در اندام‌ها (دست، پا و ساق پا) کاهش می‌دهد و تا حد درد شدید و حتی زخم یا زخم‌های پوستی پیشرفت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: متخصصان تغذیه می‌گویند رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند چربی شکم ناشی از افزایش سن را از بین ببرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین به نقل از مایرور نوشت: درد ناشی از CLI می‌تواند شما را از خواب بیدار کند یا از به خواب رفتن شما در شب جلوگیری کند، زیرا اغلب در هنگام دراز کشیدن ایجاد می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: هپاتیت C بیشتر بر کبد شما تأثیر می گذارد، اما می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در سایر اعضای بدن از جمله پوست شما نیز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درباره خواص بسیاری از ویتامین‌ها تا به امروز صبحت شده اما کمتر از ویتامین B1 که می‌تواند نقش مهمی در سلامت قلب داشته باشد، سخن به میان رفته است. درباره خواص بسیاری از ویتامین‌ها تا به امروز صبحت شده اما کمتر از ویتامین B1 که می‌تواند نقش مهمی در سلامت قلب داشته باشد، سخن به میان رفته است. به گزارش عرشه آنلاین، یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی می‌تواند در ایمن نگه داشتن شما از بسیاری از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درباره خواص بسیاری از ویتامین‌ها تا به امروز صبحت شده اما کمتر از ویتامین B1 که می‌تواند نقش مهمی در سلامت قلب داشته باشد، سخن به میان رفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: درباره خواص بسیاری از ویتامین‌ها تا به امروز صبحت شده اما کمتر از ویتامین B1 که می‌تواند نقش مهمی در سلامت قلب داشته باشد، سخن به میان رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منیزیم یک ماده معدنی است که برای تنظیم ریتم قلب، عملکردهای عضلانی، عصبی و مغزی و سطح انرژی بدن ضروری است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمانی که مردان قصد کاهش وزن داشته باشند، با شانس بهتری نسبت به زنان مواجه هستند. در واقع، تفاوت‌های بیولوژیکی می‌تواند بر روند کاهش وزن مردان و زنان تاثیر بگذارد. زمانی که مردان قصد کاهش وزن داشته باشند، با شانس بهتری نسبت به زنان مواجه هستند. در واقع، تفاوت‌های بیولوژیکی می‌تواند بر روند کاهش وزن مردان و زنان تاثیر بگذارد. همچنین، نقش هورمون‌ها را نیز در این زمینه نمی‌توان نادیده گرفت. به...

وب‌گاه فرارو

متخصصان تغذیه معتقدند که بسیاری از مشکلات سلامتی با تغذیه مناسب قابل حل است؛ شما می‌توانید با مصرف روزانه تخم مرغ، ماست، سبزیجات و حتی تخمه مقادیری قابل توجه از ویتامین‌های ب و دیگر ریزمغذی‌ها را دریافت کنید و مغزی سالم و خلق و خویی خوب پیدا کنید.

وب‌گاه فرارو

در صورت نبود تعادل هورمونی، فرد با مشکلاتی مانند ضربان قلب آهسته یا تند، افزایش یا کاهش وزن، اسهال، افسردگی یا اضطراب مواجه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک متخصص تغذیه، گفت: سال‌ها است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای به عنوان سالم‌ترین رژیم غذایی در جهان مطرح می‌شود که باعث کاهش چربی شکمی ناشی از افزایش سن، می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شخصیت اصلی داستان یا همان بنیامین، دقیقاً در همان ساعت و دقیقه‌ای که امام خمینی (ره) علیه از دنیا می‌روند، به دنیا می‌آید و تحت شدیدترین مراقبت‌های موساد زندگی می‌کند.