سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغذیه برای کل بدن شما مهم است. همچنین مواد غذایی که مصرف می‌کنیم می‌توانند منجر به بهبود دید ما شوند. تغذیه برای کل بدن شما مهم است. همچنین مواد غذایی که مصرف می‌کنیم می‌توانند منجر به بهبود دید ما شوند. به گزارش عرشه آنلاین، طبق گفته آکادمی چشم پزشکی آمریکا (AAO)، همان رژیم غذایی که برای قلب و سایر اعضای بدن شما مفید است به سلامت چشمان شما نیز کمک می کند.

وب‌گاه فرارو

شکلات تلخ و پودر کاکائو حاوی چند ترکیب تقویت‌کننده برای مغز از جمله: فلاونوئیدها، کافئین و آنتی اکسیدان‌ها هستند. فلاونوئید‌های موجود در شکلات در مناطقی از مغز که با یادگیری و حافظه مرتبط است، جمع می‌شوند. محققان بر این باورند که این ترکیبات ممکن است به تقویت حافظه و هم‌چنین به کند کردن زوال ذهنیِ مرتبط با افزایش سن کمک کند.

وب‌گاه فرارو

این نکته ثابت‌شده که مشکلات سلامت روان تا حد زیادی ریشه در تفاوت‌های فیزیکی در مغز، ژن‌ها و تفاوت در تجربیات زندگی ما دارد، اما آنچه می‌خورید و نحوه استفاده بدن از مواد مغذی موجود در غذا و همچنین برخی فعالیت‌ها نیز برای سلامت روان اهمیت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسوول امور تعذیه باشگاه النصر از تاثیر استثنایی رونالدو روی بازیکنان النصر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

ویتامین K2 به عنوان یک ماده مغذی قدرتمند نقش مهمی در سلامت انسان دارد. به گفته برخی از متخصصین، ویتامین K2 ممکن است حلقه مفقود میان رژیم غذایی و شماری از بیماری های مزمن باشد...

وب‌گاه 55 آنلاین

یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید.

وب‌گاه عصر ایران

نظریه شکارچی بودن مردان و گردآورندگی زنان اولین‌بار سال 1968 در تحقیقاتی تحت عنوان «Man the Hunter» اعلام شده بود. به گفته این دانشمندان، با اضافه‌شدن گوشت به رژیم غذایی انسان‌های ماقبل تاریخ، آن‌ها تکامل پیدا کرده‌اند و تمام شکارچیان مرد بوده‌اند! حالا این تحقیق جدید که در مجله Scientific American منتشر شده است، نظریه نسبتاً محبوب قبلی را به چالش می‌کشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصرف مواد غذایی مغذی علاوه بر ارتقای سلامت کلی، به سالم نگه داشتن مغز کمک می‌کند و توانایی این عضو را برای انجام وظایف ذهنی خاص مانند حافظه و تمرکز بهبود می‌بخشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرطان پروستات اغلب به دلیل توانایی آن برای انتشار سریع به غدد لنفاوی و اندام‌های مجاور در صورت عدم درمان، تهاجمی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق گفته آکادمی چشم پزشکی آمریکا، همان رژیم غذایی که برای قلب و سایر اعضای بدن مفید است، برای سلامت چشمان هم مفید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

از گذشته سیر یکی از پر مصرف‌ترین موادغذایی در سراسر دنیا بوده اما امروزه به دلیل بوی آن کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

پس از شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا در سال گذشته در ادامه به کارهایی که باید در در زمستان سال جاری انجام دهید تا از ابتلا به این بیماری های جلوگیری کنید خواهیم پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدآنلاین نوشت: چه کسی دلش نمی خواهد یک شکم صاف داشته باشد؟ چربی شکم یکی از دشوارترین بخش های بدن برای آب کردن است، حتی برای آن هایی که ساعت ها در باشگاه ورزش می کنند.

وب‌گاه فرارو

اگر فقط یکی دو فصل از کتاب «چرا می‌خوابیم» اثر متیو واکر را خوانده باشید، رفتار لئوناردو داوینچی و آسیب‌هایی که این سبک زندگی ممکن است به ذهن و روانتان وارد کند برایتان دیوانه کننده جلوه خواهد کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سالاد شیشه‌ای یکی از انواع سالادهای محبوب و خوشمزه ایرانی است. برای اطلاع از طرز تهیه سالاد شیشه‌ای با ما در ادامه همراه باشید.