سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

در بین مواد غذایی، گزینه‌های سالم و مفیدی وجود دارند که می‌توانند به مبارزه با خطرات بیماری قلبی و سایر بیماری های رایج در بین مردان کمک کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: سکته مغزی، مرگ ناگهانی بافت مغز است. این عارضه به دو علت کلی ایجاد تنگی و انسداد در رگ‌های خون رساننده به مغز و بروز خونریزی در اثر آسیب عروقی در مغز بروز می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از شما در مسیر کاهش وزن هستید و تلاش زیادی را انجام می دهید تا به درست ترین و سریع ترین روش ممکن بتوانید وزن خود را کاهش دهید اما ممکن است در این بین حرف هایی هم بشنوید که نمی دانید درست یا غلط است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروزه استرس شاید یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مانع بزرگی بر سر راه زندگی و کارهای روزمره آن‌ها است. امروزه استرس شاید یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مانع بزرگی بر سر راه زندگی و کارهای روزمره آن‌ها است. به گزارش عرشه آنلاین؛ میزان آن متفاوت است؛ یعنی ممکن است هم احتیاط کردن برای رد شدن از خیابان به استرس تعبیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: باورهای رایج و اشتباه زیادی درباره کاهش وزن وجود دارد که عده زیادی از مردم طبق این باورها عمل می‌کنند اما به نتیجه‌ای نمی‌رسند، چرا که عملکردشان از ریشه اشتباه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زینک یک ماده معدنی ضروری برای بدن انسان است، با وجود آن که بدن انسان آن را نمی سازد، بنابراین باید از طریق رژیم غذایی یا مکمل ها به دست آید. زینک یک ماده معدنی ضروری برای بدن انسان است، با وجود آن که بدن انسان آن را نمی سازد، بنابراین باید از طریق رژیم غذایی یا مکمل ها به دست آید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در بیشتر رژیم‌های غذایی، زینک از گوشت قرمز، مرغ و صدف و مقدار کمتری از لوبیا و آجیل...

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات‌آنلاین نوشت: سرطان پروستات اغلب به دلیل توانایی آن برای انتشار سریع به غدد لنفاوی و اندام‌های مجاور در صورت عدم درمان، تهاجمی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که صورت‌تان به صورت ناگهانی جوش بزند؟ جوش‌های صورت هر کدام مدل‌های مختلفی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باورهای رایج و اشتباه زیادی درباره کاهش وزن وجود دارد که عده زیادی از مردم طبق این باورها عمل می‌کنند اما به نتیجه‌ای نمی‌رسند، چرا که عملکردشان از ریشه اشتباه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در عصر جدید، استرس شاید یکی از شایع‌ترین ناهنجاری‌هایی است که افراد با آن روبه‌رو هستند و از آن رنج می‌برند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باورهای اشتباه زیادی درخصوص کاهش وزن وجود دارد که عده زیادی از مردم طبق این باورها عمل می‌کنند اما به نتیجه‌ای نمی‌رسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر برایتان پیش آمده که وقتی موهای خود را حرکت داده‌اید احساس درد کرده‌اید بدانید که تنها نیستید. هر چند دردگرفتن موها چیز عجیب و غیرممکن به نظر می‌رسد؛ اما واقعاً وجود دارد و غیرمعمول هم نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فشارخون بالا، عامل مهم بیماری عروق کرونر قلب و ایسکمی قلبی و نیز سکته مغزی خونریزی دهنده است. کارشناس پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر مرکز بهداشت استان قزوین با بیان اینکه در طول روز، عوامل مختلفی در انسان، مانند: وضعیت بدن، فعالیت مغز، فعالیت گوارشی، فعالیت عضلانی، تحریکات عصبی، تحریکات دردناک، مثانه پُر، و عوامل محیطی، مانند: دمای هوا و میزان صدا، مصرف دخانیات، الکل، قهوه و دارو،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیماری های عروقی بیماری هایی هستند که در آنها عروق خونی معمولا" به علت تصلب شرائین به طور کامل یا نسبی مسدود می شوند. بیماری های عروقی بیماری هایی هستند که در آنها عروق خونی معمولا" به علت تصلب شرائین به طور کامل یا نسبی مسدود می شوند. به گزارش عرشه آنلاین، بیماری های عروقی بیماری هایی هستند که در آنها عروق خونی معمولا" به علت تصلب شرائین به طور کامل یا نسبی مسدود می شوند. انسداد شریان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عرق کردن بخشی طبیعی از سیستم خنک کننده بدن است که به آزاد شدن گرما و حفظ دمای مطلوب بدن کمک می کند اما بیدار شدن منظم در طول شب به دلیل تعریق بیش از حد، نرمال نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

غذایی که می‌خورید، به مثابه سوختی است که مغز با استفاده از آن کار می‌کند.