سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

مصرف مواد غذایی فراوری شده و چرب، فشار زیادی به کلیه‌ها تحمیل می‌کند و منجر به افزایش تولید اسید اوریک توسط این اندام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقتی سطح گلبول‌های قرمز خون بدن بسیار کم شود، فرد کم‌خون می‌شود. روش‌های مختلفی برای درمان کم‌خونی وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمبود پروتئین در بدن باعث بروز برخی مسائل خواهد شد که بهتر است هرچه زودتر با روش های علمی اقدام به پیشگیری کنید. اما چه علائمی گویای کمبود پروتئین هستند؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روغن سرخ‌کردنی که در تهیه غذاهای فست‌فود مورد استفاده قرار می‌گیرد عمدتا مانده و جوشیده هستند. این روغن‌ها را بعد از هر بار پخت عوض نمی‌کنند و در صورت کم شدن به آن اضافه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهترین راه برای محافظت از کلیه‌ها حفظ قند و فشار خون است. فشار خون بالا و دیابت مجرمان اصلی و مسئول دو - سوم از موارد ابتلا به نارسایی کلیوی هستند اما می‌توان با مصرف برخی مواد غذایی از بروز بیماری‌های کلیوی دوری کرد. بهترین راه برای محافظت از کلیه‌ها حفظ قند و فشار خون است. فشار خون بالا و دیابت مجرمان اصلی و مسئول دو - سوم از موارد ابتلا به نارسایی کلیوی هستند اما می‌توان با مصرف...

وب‌گاه 55 آنلاین

سالاد یکی از انواع غذاهای محبوب و پرطرفدار در سراسر جهان است که به دلیل تنوع و طعم و مزه‌های مختلف، می‌تواند مورد پسند همه افراد قرار بگیرد. برای اطلاع از طرز تهیه سالاد عدس با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

وجود رطوبت در هوا می‌تواند منجر به رقیق ماندن مخاط شود. پس یکی از راه‌های درمان سرفه خلط دار است. ممکن است شنیده باشید که بخار می‌تواند خلط و احتقان را از بین ببرد، اما حمایت علمی زیادی برای این ایده وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که چربی‌های خوب یا سالم و چربی‌های بد به روش‌های مختلف بر سلول‌های مغز تاثیر می‌گذارند.

وب‌گاه فرارو

می‌توان با خودمراقبتی و برداشتن گام‌های ساده در زندگی خستگی مزمن را تسکین داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آخرین نتایج به دست آمده چربی‌های خوب یا سالم و چربی‌های بد به روش‌های مختلف بر سلول‌های مغز تاثیر می‌گذارند.

وب‌گاه عصر ایران

خستگی مزمن یا طولانی مدت در بسیاری از موارد ناشی از استرس، نداشتن خواب کافی، رژیم غذایی ضعیف و دیگر عادات غلط در زندگی است، با این وجود می‌توان با خودمراقبتی و برداشتن گام‌های ساده در زندگی، آن را تسکین داد. هشت پیشنهاد دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، برای دور شدن از خستگی مزمن را در این اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید./ ایسنا

وب‌گاه فرارو

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که بعد از باز کردن یک بسته چیپس، تا همه‌ی آن را تمام نکنند نمی‌توانند از خوردنش دست بکشند، باید بدانید که علم می‌گوید اشکال از شما نیست، بلکه کار چیپس است.

وب‌گاه فرارو

خواب رفتگی یا بی حسی در دست و پا ممکن است با عوامل و شرایط مختلف ایجاد شود که به طور کلی، فشار، آسیب به اعصاب و... می‌تواند باعث ایجاد خواب رفتگی شود؛ در ادامه این مطلب تمام دلایل خواب رفتگی دست و پا را برایتان آورده ایم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی کلی از منظر طب سنتی برای حفظ سلامتی بدن پرداخت.

وب‌گاه فرارو

سرماخوردگی یکی از بیماری‌هایی است که افراد در فصل زمستان به آن مبتلا می‌شوند؛ شما وقتی که به این بیماری واگیردار مبتلا می‌شوید نیاز است که چند نکته را رعایت کنید.

وب‌گاه فرارو

با وجود اینکه عوارض دلستر کمتر از نوشابه است، اما بازهم گاز دلستر می‌تواند عوارض گوارشی، التهاب معده و رفلاکس معده را افزایش دهد. همچنین، شیرینی موجود در دلستر می‌تواند باعث افزایش وزن شود.