سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

تخم مرغ و پنیر هر دو ماده اصلی صبحانه محبوب هستند، اما ترکیب آن‌ها بدون اشکال نیست. در حالی که این جفت شدن می‌تواند خوشمزه باشد، آگاهی از مضرات احتمالی مرتبط با خوردن تخم مرغ و پنیر در کنار هم ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: برخی از افراد ممکن است هنگام مصرف ترکیب تخم مرغ و پنیر عوارضی همچون گاز، نفخ یا سوءهاضمه و ناراحتی گوارشی پیدا کنند.

وب‌گاه فرارو

اولویت در طب ایرانی حفظ سلامت و پیشگیری است که با رعایت شش اصل ضروری حفظ سلامتی یعنی آب و هوا، خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها، حرکت و سکون، خواب و بیداری، استفراغ و احتقان و اعراض نفسانی است امکان پذیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت چهارشنبه 26 مهر را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت پیشگویی آینده امروز چهارشنبه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به رواج تغذیه ناسالم در جامعه امروزی و افزایش بیماری‌ها به تشریح اصول تغذیه سالم از منظر طب ایرانی پرداخت.

وب‌گاه فرارو

نتایج مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد که بالا رفتن از بیش از 50 پله در روز خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی مانند سکته، حملات قلبی و لخته شدن خون را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

خرمالو یک میوه پاییزی خوشمزه است که افراد سالم می‌توانند در حد اعتدال از آن استفاده کنند. میوه‌های خشک معمولا قند بیشتری نسبت به میوه‌های تازه دارند.

وب‌گاه فرارو

گردو ماده‌ای بسیار مغذی و پرخاصیت برای سلامت بدن است. یکی از مهم‌ترین اثرات خوردن روزانه گردو رفع مشکلات پوستی و داشتن پوست سالم می‌باشد.

وب‌گاه فرارو

برای تامین پتاسیم بدن معمولا افراد اقدام به مصرف موز می‌کنند، اما برخی نیز علاقه‌ای به مصرف موز ندارند، چند جایگزین مناسب برای تامین پتاسیم بدن وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: امروزه حدود دو سوم افراد بالغ مبتلا به اضافه وزن و چاقی هستند و آمار بالایی در ابتلا به انواع بیماری‌ها داریم که آن را می‌توان تغذیه ناسالم و رشد مصرف فست فود‌ها دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از افراد ممکن است هنگام مصرف ترکیب تخم مرغ و پنیر عوارضی همچون گاز، نفخ یا سوءهاضمه و ناراحتی گوارشی پیدا کنند. برخی از افراد ممکن است هنگام مصرف ترکیب تخم مرغ و پنیر عوارضی همچون گاز، نفخ یا سوءهاضمه و ناراحتی گوارشی پیدا کنند. به گزارش عرشه آنلاین، در حالی که تخم مرغ و پنیر می‌توانند ترکیبی خوشمزه و رضایت‌بخش باشند، توجه به نگرانی‌های بالقوه سلامت و اتخاذ رویکرد متعادل برای رژیم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا بیشتر صبح‌ها با احساس کرختی از خواب بیدار می‌شید و نوشیدنی‌های کافئین‌دار براتون به یک چیز ضروری برای گذروندن روز تبدیل شدن؟ آیا بیشتر صبح‌ها با احساس کرختی از خواب بیدار می‌شید و نوشیدنی‌های کافئین‌دار براتون به یک چیز ضروری برای گذروندن روز تبدیل شدن؟ اگر این موارد به نظرتون آشنا می‌رسه، وقتش رسیده که با راهکارهای سریعی که بهشون تکیه می‌کنید رو کنار بگذارید و برنامه‌ای برای مدیریت...

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم‌های پرچرب باعث کاهش اسید‌های چرب اشباع نشده و افزایش اسید‌های چرب اشباع در هیپوکامپ می‌شوند؛ هیپوکامپ بخشی از مغز است که برای شکل‌گیری حافظه‌های جدید و فرآیند‌های یادگیری مهم است.

وب‌گاه فرارو

ورزش منظم می‌تواند به مدیریت استرس کمک کند، همچنین می‌توانید تمرین‌های ترکیبی ذهن و بدن که بر آرام کردن کنترل تنفس و تمرکز حواس تاکید دارند.

وب‌گاه فرارو

اگر برایتان پیش آمده که وقتی مو‌های خود را حرکت داده‌اید احساس درد کرده‌اید بدانید که تنها نیستید. هر چند دردگرفتن مو‌ها چیز عجیب و غیرممکن به نظر می‌رسد؛ اما واقعاً وجود دارد و غیرمعمول هم نیست.