سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: بحث‌های زیادی در مورد تغذیه و رژیم‌های مختلف وجود دارد. اغلب به نظر می‌رسد حتی متخصصان هم نمی‌توانند در مورد آن به توافق برسند. در این میان انواع و اقسام رژیم‌های کاهش وزن هم وجود دارند که می‌توانند ما را به وزن دلخواه خود برسانند. اما برای انتخاب مناسب آن‌ها بایدبه پزشک مراجعه شود.

وب‌گاه فرارو

عرق کردن بخشی طبیعی از سیستم خنک کننده بدن است که به آزاد شدن گرما و حفظ دمای مطلوب بدن کمک می‌کند، اما بیدار شدن منظم در طول شب به دلیل تعریق بیش از حد، نرمال نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عرق کردن بعد از انجام فعالیت‌های ورزشی یا در هوای گرم تابستان می‌تواند عادی باشد اما گاهی اوقات تعریق شبانه برای افراد ناخوشایند و آزاردهنده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند تا نسبت به قیمت‌گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی مصرفی و مکمل‌های دارویی، رژیم غذایی، تغذیه‌ای و مواد اولیه دارویی و فراورده‌های دارویی و ایمن‌ساز (واکسن) به جز در مورد محصولات با فناوری بالا و زیست فناوری به صورت سامانه‌ای اقدام کند.

وب‌گاه گسترش

با تصویب مجلس، دولت مکلف به قیمت‌گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی مصرفی و مکمل‌های دارویی، رژیم غذایی‌، تغذیه‌ای و مواد اولیه دارویی و فراورده‌های دارویی و واکسن شد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز چهارشنبه و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم بند الحاقی 1 ماده 71 این لایحه را تصویب کردند. طبق این مصوبه، دولت مکلف است نسبت به قیمت‌گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی...

وب‌گاه فرارو

بعضی از نوشیدنی هایی هستند که به پاکسازی کننده معروف بوده و سازندگان آن ها اعتقاد دارند که بدن شما را سم زدایی کرده و باعث کاهش وزن تان می شود اما این باور کاملاً غلط است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بدن ممکن است از طریق لخته شدن خون، جریان خون را متوقف کند و این روند آسیب‌های جدی سلامت مانند سکته مغزی و حمله قلبی را به همراه دارد؛ اما رقیق شدن خون می‌تواند از این موضوع جلوگیری کند. بدن ممکن است از طریق لخته شدن خون، جریان خون را متوقف کند و این روند آسیب‌های جدی سلامت مانند سکته مغزی و حمله قلبی را به همراه دارد؛ اما رقیق شدن خون می‌تواند از این موضوع جلوگیری کند. به گزارش عرشه...

وب‌گاه فرارو

چگونه می‌توانیم ریزش موی فصلی را کاهش دهیم؟ در ادامه از دلایل، راه‌های کاهش ریزش مو فصلی و تمام آنچه باید درباره ریزش مو در پاییز بدانید مطلع خواهید شد.

وب‌گاه فرارو

بحث‌های زیادی در مورد تغذیه و رژیم‌های مختلف وجود دارد. اغلب به نظر می‌رسد حتی متخصصان هم نمی‌توانند در مورد آن به توافق برسند. در این میان انواع و اقسام رژیم‌های کاهش وزن هم وجود دارند که می‌توانند ما را به وزرن دلخواه خود برسانند. اما برای انتخاب مناسب آن‌ها بایدبه پزشک مراجعه شود.

خبرگزاری دانشجو

با مصوبه مجلس، دولت مکلف به قیمت‌گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی مصرفی و مکمل‌های دارویی، رژیم غذایی، تغذیه‌ای و مواد اولیه دارویی و فراورده‌های دارویی و واکسن شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سبک زندگی مجموعه ای از انتخاب های سالم افراد است که متناسب با موقعیت های زندگی صورت می گیرد. این انتخاب ها بر روی سلامت فرد تاثیرگذار هستند و تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرند. سبک زندگی مجموعه ای از انتخاب های سالم افراد است که متناسب با موقعیت های زندگی صورت می گیرد. این انتخاب ها بر روی سلامت فرد تاثیرگذار هستند و تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرند. به گزارش عرشه آنلاین؛ میانسالی...

وب‌گاه خبر آنلاین

کاهش وزن به روشی سالم و پایدار بدون دریافت سطوح کافی پروتئین در رژیم غذایی روزانه دشوار است. پروتئین تولید هورمون‌های گرسنگی در بدن را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

وب‌گاه گسترش

آیا بیشتر صبح‌ها با احساس کرختی از خواب بیدار می‌شید و نوشیدنی‌های کافئین‌دار براتون به یک چیز ضروری برای گذروندن روز تبدیل شدن؟ اگر این موارد به نظرتون آشنا می‌رسه، وقتش رسیده که با راهکارهای سریعی که بهشون تکیه می‌کنید رو کنار بگذارید و برنامه‌ای برای مدیریت انرژیتون داشته باشید. شروع این کار ممکنه دلهره‌آور به نظر برسه ولی به زودی، با مرور کردن فواید داشتن سبک زندگی شادتر، سالم‌تر...

وب‌گاه فرارو

تخم مرغ و پنیر هر دو ماده اصلی صبحانه محبوب هستند، اما ترکیب آن‌ها بدون اشکال نیست. در حالی که این جفت شدن می‌تواند خوشمزه باشد، آگاهی از مضرات احتمالی مرتبط با خوردن تخم مرغ و پنیر در کنار هم ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: برخی از افراد ممکن است هنگام مصرف ترکیب تخم مرغ و پنیر عوارضی همچون گاز، نفخ یا سوءهاضمه و ناراحتی گوارشی پیدا کنند.