سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

با وجود اینکه عوارض دلستر کمتر از نوشابه است، اما بازهم گاز دلستر می‌تواند عوارض گوارشی، التهاب معده و رفلاکس معده را افزایش دهد. همچنین، شیرینی موجود در دلستر می‌تواند باعث افزایش وزن شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر شما هم دستتان به پخت برنج بیشتر می‌رود و مقدار برنج لازم را نمی‌دانید پس حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید در ادامه برای اطلاع از مقدار برنج لازم برای هر نفر با ما همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اکنون مدیریت مصرف نان از چالش‌های این سازمان است زیرا دور ریز نان بالاست و در منابع غذایی زیادی اسراف می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فلوشیپ زنان گفت: بیماری سرطان دهانه رحم در مراحل ابتدایی هیچ گونه علامتی ندارد و ریسک ابتلا به سرطان دهانه رحم در میان بانوانی که در غربالگری شرکت نکرده اند بیشتر است.

وب‌گاه فرارو

در حالی که تخم مرغ و پنیر می‌توانند ترکیبی خوشمزه و رضایت‌بخش باشند، توجه به نگرانی‌های بالقوه سلامت و اتخاذ رویکرد متعادل برای رژیم غذایی کلی شما ضروری است.

وب‌گاه فرارو

آمار نگران‌کننده‌ای درباره روند افزایشی برخی بیماری‌ها در کشور مطرح می‌شود که 50 درصد آن‌ها نتیجه عادت‌های بد غذایی است، عادت‌هایی که با اصلاح آن‌ها بار بیماری در نظام سلامت هم تا 50 درصد کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: در حالی که تخم مرغ و پنیر می‌توانند ترکیبی خوشمزه و رضایت‌بخش باشند، توجه به نگرانی‌های بالقوه سلامت و اتخاذ رویکرد متعادل برای رژیم غذایی کلی شما ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: آمار نگران‌کننده‌ای درباره روند افزایشی برخی بیماری‌ها در کشور مطرح می‌شود که 50 درصد آنها نتیجه عادت‌های بد غذایی است، عادت‌هایی که با اصلاح آنها بار بیماری در نظام سلامت هم تا 50 درصد کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه فرارو

پخت کیک اسفنجی ساده شاید یکی از راحت‌ترین کیک‌هایی باشد که می‌توان در روزهای تعطیل به سرعت آن را آماده کرد اما نیاز است تمام فوت‌وفن‌های آن را هم بدانید. پیشنهاد ما به شما خواندن دستور کیک اسفنجی ساده است که تمام نکات پخت در آن به خوبی توضیح داده شده است.

وب‌گاه فرارو

افراد بسیاری در جامعه از بیماری کم خونی، رنج می‌برند که این افراد می‌توانند با شش روش، این بیماری را درمان کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی سطح گلبول‌های قرمز خون بدن بسیار کم شود، فرد کم‌خون می‌شود. روش‌های مختلفی برای درمان کم‌خونی وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیریت علائم ورم و التهاب معده بیش از هر چیز، به رعایت نکات مرتبط با رژیم غذایی و سبک زندگی سالم بستگی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«چیا» یکی از دانه‌های گیاهی پرخاصیت است که کمتر کسی آن را می‌شناسد و یا معمولاً با گیاه تخم شربتی اشتباه گرفته می‌شود.

وب‌گاه فرارو

غذا‌هایی سریع و آسان برای شب‌های پرمشغله هفته را می‌توان با استفاده از محصولات پاییزی از کدو حلوایی گرفته تا قارچ و گل کلم درست کرد. هر دستور پخت غذا به مدت 30 دقیقه یا کم‌تر به طول می‌انجامد. علاوه بر آن، هر غذا سرشار از کربوهیدرات‌های پیچیده مانند غلات کامل است و چربی‌های اشباع شده و سدیم کمی دارد بنابراین، اگر از یک رژیم غذایی مناسب برای دیابت پیروی می‌کنید این دستور پخت غذا‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته انجمن غدد درون‌ریز، وقتی بیش از حد طولانی گرسنه می‌مانید، قند خون شما کاهش می‌یابد و به بدن شما سیگنال می‌دهد که شروع به تولید کورتیزول کند. به گفته انجمن غدد درون‌ریز، وقتی بیش از حد طولانی گرسنه می‌مانید، قند خون شما کاهش می‌یابد و به بدن شما سیگنال می‌دهد که شروع به تولید کورتیزول کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ طولانی شدن زمان بین وعده های غذایی می تواند عواقب جدی برای بدن ما...