سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.

وب‌گاه فرارو

همه‌ی با مضرات فست فود به خوبی آشنا هستیم درحالی که برخی عادت‌ها که بخشی از زندگی ما شده اند حتی از فست فود‌ها هم مضر‌تر هستند.

وب‌گاه فرارو

جو اغلب به عنوان یک انتخاب غذایی سالم معرفی می‌شود و فواید متعددی نیز دارد. با این حال، شاید برایتان عجیب باشد، مانند هر غذای دیگری، جو دوسر ممکن است برای همه مناسب نباشد و دلایل معتبری برای تجدید نظر در جایگاه آن در رژیم غذایی وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از نشریه پزشکی «Everyday Health» نوشت: استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تولید و مصرف آنتی اکسیدان‌ها و رادیکال‌های آزاد در بدن انسان به شکل متناوب اتفاق می‌افتد. کبد هنگام مبارزه با سموم بدن، آنتی اکسیدان تولید می‌کند و در طرف مقابل، گلبول سفید نیز برای مبارزه با برخی بیماری‌های ویروسی، رادیکال آزاد تولید می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با هر 500 تا 1000 قدم اضافی که راه می‌روید، خطر مرگ به هر دلیل یا مرگ بر اثر بیماری قلبی و عروقی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وب‌گاه فرارو

سکته مغزی، مرگ ناگهانی بافت مغز است و یک اورژانس پزشکی محسوب می‌شود که می‌تواند باعث از دست رفتن عملکرد مغز شود.

وب‌گاه فرارو

افراد بسیاری از بیماری کم کاری تیروئید رنج می‌برند که این افراد می‌توانند با یک رژیم غذایی سالم و ورزش، بیماری خود را کنترل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سبک زندگی هر فرد تأثیر شگرفی در روند بهبود یا تشدید بیماری کم‌کاری تیروئید دارد. با عمل به توصیه‌های پزشک، داشتن یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم، مدیریت استرس و انجام معاینات می‌توانید به سادگی کم‌کاری تیروئید خود را کنترل کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: سکته مغزی، مرگ ناگهانی بافت مغز است و یک اورژانس پزشکی محسوب می‌شود که می‌تواند باعث از دست رفتن عملکرد مغز شود.

وب‌گاه فرارو

یکی از دلایل جوش بالا رفتن سطح هورمون پروژسترون در بدن است، هورمونی که تخم مرغ مملوء از آن است. بدن ما این هورمون را به طور طبیعی تولید می‌کند، بنابراین با مصرف تخم مرغ پروژسترون بیشتری به بدن خود می‌دهید؛ بنابراین اگر یکباره جوش‌های جدیدی روی صورت تان ظاهر شد، شاید بهتر باشد در میزان مصرف تخم مرغ تان تجدیدنظر کنید. با این حال، اگر به طور مرتب تخم مرغ مصرف می‌کنید، اما جوش نمی‌زنید،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از خرما به عنوان بهترین ماده غذایی برای تامین تدریجی قند خون یاد کرد و گفت: خرما منبع خوبی از مواد مغذی، قند، فیبر و پتاسیم است. مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از خرما به عنوان بهترین ماده غذایی برای تامین تدریجی قند خون یاد کرد و گفت: خرما منبع خوبی از مواد مغذی، قند، فیبر و پتاسیم است. به گزارش عرشه آنلاین، احمد اسماعیل زاده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویتامین D برای سلامت کلی بدن ضروری است و نور خورشید منبع طبیعی این ماده مغذی حیاتی به شمار می آید. اما قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می تواند به پوست آسیب برساند

وب‌گاه فرارو

پوست هویج برای خوردن کاملا بی خطر و در واقع مفید است. پوست یا لایه‌ی نازک سطح هویچ، حاوی مواد مغذی متعددی از جمله آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین C، B 3، فیبر غذایی و فیتونوترینت‌ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوست سبزیجات اغلب سرشار از آنتی اکسیدان، فیبر و سایر مواد مغذی ضروری است و ما بدون فکر کردن به آن، آنها را پوست می گیریم. با این حال، دور انداختن پوست برخی از سبزیجات می تواند شما را از محتوای غذایی کلی سبزیجات محروم کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدلوله منهل محمد که مسن‌ترین فرد عراقی محسوب می‌شد در سن 136 سالگی درگذشت. مدلوله منهل محمد که مسن‌ترین فرد عراقی محسوب می‌شد در سن 136 سالگی درگذشت. به گفته این رسانه مدلوله تمام زندگی خود را وقف تربیت تنها فرزندش کرده بود. مدلوله در بخش اصلاح الشرقی در شهر ناصریه واقع در استان ذی‌قار زندگی می‌کرد و تا سال 2022 رسانه‌ها از وجود او اطلاعی نداشتند تا اینکه یکی از نوه‌هایش با یک خبرنگار...