سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه مشرق نیوز

مطالعه روی موش ها نشان می دهد که یک سویه باکتریایی پروبیوتیک ممکن است به درمان خشکی چشم کمک کند.

وب‌گاه فرارو

وعده غذایی پنجم سامسون داودا از مدعیان اصلی مستر المپیا شامل سینه مرغ (250 گرم) و سبزیجات است. این آخرین وعده غذایی‌ای است او در ساعت 8 شب می‌خورد. داودا تا ساعت 11 شب دوباره احساس گرسنگی می‌کند. با این وجود، او دریافته که رژیم غذایی اش که با کربوهیدارت پایین است اثربخشی تمرینات کاردیوی ناشتا را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توجه داشته باشید که زیاده‌روی در دریافت زینک می‌تواند مشکل‌ساز شود. به همین دلیل هم متخصصان بر استفاده از مکمل‌های زینک تحت نظر پزشکان تاکید می‌کنند. طی سال‌های اخیر، شیوه‌های درمانی مختلفی برای مقابله با آکنه آمده‌اند و رفته‌اند، اما یکی از این شیوه‌های درمانی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به‌نظر نتایج بهتری دارد، استفاده از زینک (روی) است. دلیلش هم شاید این باشد که زینک به‌عنوان...

وب‌گاه فرارو

درست است که رژیم غذایی می‌تواند نقش مهمی در مدیریت یبوست داشته باشد، اما حرکات نامنظم روده ممکن است به دلیل عوامل دیگری نیز باشد. سفر، مصرف برخی از داروها، شرایط سلامتی و مسائل ساختاری مانند اختلال عملکرد عضلات کف لگن همگی می‌توانند به یبوست کمک کنند. اگر حرکات نامنظم روده شما به دلیل یکی از این دلایل باشد صرفا اصلاح مصرف فیبر رژیمی شما ممکن است راه حل نباشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: مستندات مطالعات علمی محققان نشان می‌دهد که سبک زندگی بی‌تحرک ممکن است منجر به افزایش بیماری‌های قلبی - عروقی و کوتاه‌تر شدن طول عمر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از نگرانی‌های رایج مردان با افزایش سن، مشکلات مرتبط با پروستات است. بسیاری از افراد باور دارند که مصرف بعضی انواع غذاها مثل پیاز می‌تواند این مشکل را تشدید کند. از نگرانی‌های رایج مردان با افزایش سن، مشکلات مرتبط با پروستات است. بسیاری از افراد باور دارند که مصرف بعضی انواع غذاها می‌تواند این مشکل را تشدید کند. ولی تا چه اندازه این باور که "پیاز برای پروستات ضرر دارد" صحت دارد؟ به گزارش عرشه...

وب‌گاه فرارو

در افراد 60 سال یا بیشتر، میزان کاهش خطر مرگ کمتر از افراد کمتر از 60 سال بود. در افراد مسن‌تر، 42 درصد کاهش خطر در افرادی که بین 6 هزار تا 10 هزار قدم در روز راه می‌رفتند مشاهده شد، در حالی که در بزرگسالان جوانی که بین 7 هزار تا 13 هزار قدم در روز راه می‌رفتند، 49 درصد کاهش خطر مشاهده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک رژیم غذایی مناسب کلیه باید سدیم، کلسترول و چربی را محدود کند و در عوض بر میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، لبنیات کم چرب و گوشت بدون چربی تمرکز کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

یکی از خوشمزه‌ترین ترشی ها, ترشی گوجه است در ادامه برای اطلاع از طرز تهیه ترشی گوجه با ما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته انجمن غدد درون ریز، وقتی فاصله بین وعده های غذایی بیش از حد طولانی میشود باعث خطرات جبران ناپذیری در بدن می شود چرا که قند خون شما کاهش می یابد و بدن شما این سیگنال را دریافت می کند که شروع به تولید کورتیزول کند.

وب‌گاه فرارو

بدن شما زمانی بهترین عملکرد را دارد که تغذیه کافی داشته باشید تا انرژی و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کند. این شامل تغذیه منظم می شود که برای بالا نگه داشتن سطح انرژی و تمرکز مغز شما نیاز دارد.

وب‌گاه فرارو

فشار خون بالا و دیابت مجرمان اصلی و مسئول دو - سوم موارد ابتلا به نارسایی کلیوی هستند، اما می‌توان با مصرف برخی مواد غذایی از بروز بیماری‌های کلیوی دوری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب درباره تاثیر استرس روی دستگاه گوارش و مشکلاتی که برای این عضو بدن ایجاد می‌کند، صحبت می‌کنیم. در این مطلب درباره تاثیر استرس روی دستگاه گوارش و مشکلاتی که برای این عضو بدن ایجاد می‌کند، صحبت می‌کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: به گفته انجمن غدد درون ریز، وقتی بیش از حد طولانی گرسنه می مانید، قند خون شما کاهش می یابد و به بدن شما سیگنال می دهد که شروع به تولید کورتیزول کند.

وب‌گاه فرارو

کمبود پروتئین در بدن باعث بروز برخی مسائل خواهد شد که بهتر است هرچه زودتر با روش‌های علمی اقدام به پیشگیری کنید. اما چه علائمی گویای کمبود پروتئین هستند؟!