سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوشیدن شیر در عصر، برای افراد در تمام سنین مناسب است، زیرا قدرت افراد سالخورده را افزایش می‌دهد و به کودکان نیز انرژی می‌بخشد.

وب‌گاه فرارو

میوه‌های خشک به دلیل آب بسیار کمتر، شیرینی به مراتب بیشتر، طعم بهتر، ماندگاری بالاتر، ارزش غذایی بیشتر و انرژی بخش بودن برای بدن طی دوران زندگی بشر محبوب شده اند و دامنه استفاده از آن‌ها افزایش یافته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر شما هم عاشق فلافل بندری هستید پس میدانید که به چه اندازه با فلافل ساده متفاوت است پس در ادامه برای یادگیری ترفند فلافل بندری با ما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از دانه‌های گیاهی پرخاصیت «دانه چیا» است که کمتر درباره آن صحبت شده و برای افراد تاحدودی ناشناخته است و معمولاً با گیاه تخم شربتی اشتباه گرفته می‌شود.

وب‌گاه فرارو

چیا یکی از دانه‌های گیاهی پرخاصیت است که کمتر کسی آن را می‌شناسد و یا معمولاً با گیاه تخم شربتی اشتباه گرفته می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر برای صبحانه اهل مربا هستید علی الخصوص مربای به پس تا فصل‌اش رسیده است درست کنید و نوش جان کنید در ادامه برای اطلاع از ترفند درست کردن مربای به با ما همراه باشید‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: «چیا» یکی از دانه‌های گیاهی پرخاصیت است که کمتر کسی آن را می‌شناسد و یا معمولاً با گیاه تخم شربتی اشتباه گرفته می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فرقی ندارد که بخواهید ادویه زعتر لبنانی را تهیه کنید یا ادویه زعتر کویتی، در هر صورت طرز تهیه ادویه زعتر خانگی به شیوه‌ای است که در ادامه این مطلب برایتان خواهیم گفت چرا که صرف نظر از قیمت ادویه زعتر و مواد افزودنی موجود ادویه زعتر خریداری شده، در صورت امکان بهتر است اکثر ترکیبات مورد نیاز برای غذای مان را در منزل تهیه کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مکمل‌های غذایی و نحوه استفاده از آن‌ها، اهمیت بسیاری برای ورزشکاران برخوردار است. سوالاتی همچون چه نوع مکملی باید مصرف کرد، چه مقداری مصرف شود و در چه زمانی مصرف گردد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگرچه در برخی موارد، یک برنامه مکمل غذایی ممکن است بی اثر باشد، همچنان باید به هدف اصلی مصرف مکمل‌ها توجه کرد و از آن غافل نشد. به عبارتی دیگر، باید...

وب‌گاه فرارو

رژیم‌های لاغری اغلب ما را فریب می‌دهند و با وعده نتیجه فوری و رسیدن به اندام ایده‌آل، امیدی واهی به ما می‌دهند. اما این روش‌ها هیچ اهمیتی به اثری که بر وضعیت روح و روان ما می‌گذارند نمی‌دهند.

وب‌گاه فرارو

کودکانی که مقدار زیادی گوجه‌فرنگی، بادمجان، کدو سبز و لوبیای سبز می‌خورند، کمتر به آسم مبتلا می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

برای این‌که بتوانیم کودک را برای رفتن و همکاری کردن در مطب دندان‌پزشکی متقاعد و او را آماده کنیم، او را تحت شرایطی مدیریت‌شده، در فضایی قرار می‌دهیم که بتواند در برابر واهمه‌هایش قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سکته مغزی، مرگ ناگهانی بافت مغز است. این عارضه به دو علت کلی ایجاد تنگی و انسداد در رگ‌های خون رساننده به مغز و بروز خونریزی در اثر آسیب عروقی در مغز بروز می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مطالعه روی موش ها نشان می دهد که یک سویه باکتریایی پروبیوتیک ممکن است به درمان خشکی چشم کمک کند.