جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز : پیروی از یک رژیم غذایی ناسالم می‌تواند منجر به تغییراتی در مغز شود و این تغییرات مغزی ممکن است با افسردگی و اضطراب همراه باشد.

وب‌گاه فرارو

پیروی از یک رژیم غذایی ناسالم می‌تواند منجر به تغییراتی در مغز شود و این تغییرات مغزی ممکن است با افسردگی و اضطراب همراه باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این غذا‌ها با استفاده از مرغ و بدون استفاده از روغن، یک گزینه سالم و مناسب برای رژیم‌های لاغری می‌باشد. با دنبال کردن این روش‌های ساده و کم کالری، می‌توانید غذایی خوشمزه و مغذی را درست کنید. این غذا‌ها با استفاده از مرغ و بدون استفاده از روغن، یک گزینه سالم و مناسب برای رژیم‌های لاغری می‌باشد. با دنبال کردن این روش‌های ساده و کم کالری، می‌توانید غذایی خوشمزه و مغذی را درست کنید. به...

وب‌گاه فرارو

اگر بعد از مصرف غذای چرب یا پرخوری احساس سنگینی دارید، برای هضم سریع غذا و پیشگیری از عوارض پرخوری از این روش‌های طبیعی و سالم استفاده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیروی از یک رژیم غذایی ناسالم می‌تواند منجر به تغییراتی در مغز شود و این تغییرات مغزی ممکن است با افسردگی و اضطراب همراه باشد. پیروی از یک رژیم غذایی ناسالم می‌تواند منجر به تغییراتی در مغز شود و این تغییرات مغزی ممکن است با افسردگی و اضطراب همراه باشد. به گزارش عرشه آنلاین، یک مطالعه جدید، شامل اسکن مغزی 30 داوطلب، نشان می‌دهد که رژیم غذایی نامناسب می‌تواند منجر به تغییرات مغزی از...

وب‌گاه فرارو

اغلب افراد از مصرف برگ تربچه خودداری می‌کنند، درحالی‌که استفاده از برگ تربچه قرمز فواید بی‌نظیری را برای سلامت بدن و درمان برخی بیماری‌ها به همراه دارد.

وب‌گاه فرارو

شنبلیله گیاهی با خواص فراوان از جمله کاهش کلسترول، تنظیم قند خون، و بهبود مشکلات گوارشی است. این گیاه به‌صورت دمنوش، عصاره و روغن در صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصرف متعادل شنبلیله می‌تواند به بهبود سلامت عمومی بدن کمک کند، اما مصرف زیاد آن ممکن است عوارض جانبی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلبالو یکی از میوه‌های خوش طعم است که سرشار از ویتامین‌ها است و به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، البته مصرف آلبالو برای برخی افراد مضر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیروز کبدی، وضعیت جدی در سلامت افراد است که در آن بافت سالم کبد به بافت آسیب دیده تبدیل می‌شود و عملکرد کبد را به‌طور قابل توجهی مختل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات نشان می دهد، شواهد علمی درباره ارتباط رژیم غذایی و گروه‌های خونی وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در قلمرو تغذیه سالم، انتخاب‌های کمی با تطبیق پذیری و مواد مغذی «سالاد روزانه» رقابت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

گروهی از مواد غذایی وجود دارند که به تنظیم قند خون کمک می‌کنند و سلامت کلی را ارتقاء دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک سایت ترکیه‌ای ادعا کرد که قهرمان اروپا و جهان در کشتی فرنگی به دلیل مصرف داروی اشتباهی مشکوک به دوپینگ است.

وب‌گاه فرارو

قند و شکر میکروب‌های نامطلوب روده شما را تغذیه می‌کند و سپس مواد خوب را از بین می‌برند. هم چنین، فواید تغذیه‌ای آن صفر است. در واقع تا زمانی که شکر را هضم می‌کنیم دچار کمبود می‌شویم، زیرا مواد مغذی را صرفا برای تجزیه آن مصرف می‌کنیم. همه قند‌ها برای سلامت روده مضر هستند.

وب‌گاه فرارو

آلبالو یکی از میوه‌های خوش طعم است که سرشار از ویتامین‌ها است و به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، البته مصرف آلبالو برای برخی افراد مضر است.

وب‌گاه الف

شاخص کیفیت هوای شهر قم امروز 18 تیرماه با عدد 797 به علت آلاینده ذرات معلق (PM10) در وضعیت خطرناک قرار دارد.