جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن چه برای آغاز درباره هندوانه می توان گفت این است که آبرسان می باشد. کارشناسان درباره فواید این میوه در هوای گرم می گویند. آن چه برای آغاز درباره هندوانه می توان گفت این است که آبرسان می باشد. کارشناسان درباره فواید این میوه در هوای گرم می گویند. هندوانه میوه تابستان است. در ایالات متحده این میوه محبوب‌تر از طالبی و خربزه است. هندوانه به خصوص در روز‌های گرم برای بدن شما مفید است. به...

وب‌گاه فرارو

آن چه برای آغاز درباره هندوانه می توان گفت این است که آبرسان می باشد. کارشناسان درباره فواید این میوه در هوای گرم می گویند.

وب‌گاه فرارو

کرم لیمویی یکی از انواع کرم‌های خوشمزه میوه‌ای است که به دلیل داشتن لیموی تازه عطر و طعم فوق‌العاده ای دارد و برای پذیرایی در مهمانی‌ها یک انتخاب مناسب است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: گروه‌های حساس در معرض خطر بیشتری نسبت به ابتلا به تب دنگی قرار دارند.

وب‌گاه فرارو

یکشنبه هفدهم تیر مصادف با اولین روز ماه محرم سال 1446 است؛ این ماه را از آن جهت محرم نامیدند که در آن جنگ و غارت حرام بود. پس از شهادت امام حسین (ع) در محرم سال 61 هجری قمری، این ماه برای شیعیان به ماه عزا تبدیل شده است.

وب‌گاه فرارو

نائب‌رئیس هیئت پزشکی ورزشی کرمانشاه گفت: «افرادی که در سن میانسالی و سالخوردگی قرار دارند و یا افرادی که دارای ناهنجاری‌های اسلکتی و عضلانی هستند، به‌صورت خودسرانه ورزش نکنند.»

وب‌گاه عصر ایران

شما می‌توانید سلامت روده خود را تنها ظرف مدت چهار هفته با دستورالعمل‌های سریع و خوشمزه بهبود بخشید. تحقیقات انجام شده توسط American Gut Project نشان داده بهترین کاری که می‌توانید برای سلامت روده خود انجام دهید خوردن 30 غذای گیاهی مختلف در هفته است. متخصصان برجسته روده بریتانیا نیز این توصیه را تایید کرده اند. اصطلاح "غذا‌های گیاهی" نه تنها شامل میوه‌ها و سبزیجات بلکه شامل غلات، حبوبات،...

وب‌گاه عصر ایران

متخصصان ایتالیایی پس از مطالعه روی 800 فرد نجات‌یافته از بیماری سرطان که برگه سلامتشان را دریافت کرده بودند به این نتایج رسیدند. آنها عادت‌های غذایی 13 ساله افراد را از اواخر دهه 2000 بررسی کردند.

وب‌گاه فرارو

برای تهیه جوجه‌کباب تابه‌ای، اول مرغ رو به قطعات مکعبی برش بزنید و با زعفران خوب مخلوطش کنید. بعدش مواد رو برای یک ساعت بذارید استراحت کنه. بعد از اینکه روغن رو اضافه کردید، مرغ رو خوب ورز بدید و بعد پیاز، ماست چکیده، آبلیمو، نمک و فلفل سیاه اضافه کنید و مواد رو خوب هم بزنید. مرغ رو چند ساعت در یخچال بذارید تا طعم بگیره. وقتی زمانش رسید، مرغ‌ها رو به سیخ بکشید و توی تابه با حرارت متوسط...

وب‌گاه فرارو

این ساکن در اعماق دریا که حداقل 270 سال و احتمالاً بیش از 500 سال زندگی می‌کند، مدت‌هاست که با توانایی‌های خود برای مقابله با پیری، محققان را متحیر کرده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در بیانیه‌ای از افزایش مصرف نوشیدنی‌های گیاهی به جای شیر در اروپا خبر داد و نسبت به عوارض آن به ویژه برای زنان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

گیلاس و آلبالو از جمله میوه‌های کرم‌دار هستند و بسیاری از افراد به همین خاطر از خوردن این میوه پرهیز می‌کنند. در این مطلب، راه‌های تشخیص گیلاس کرم‌دار را به شما معرفی می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

مصرف دمنوش‌های طبیعی علاوه بر آرامش‌بخشی، به بهبود هضم و کاهش علائم ناراحتی‌های گوارشی نیز کمک می‌کنند. با مصرف منظم این دمنوش‌ها، می‌توانید از خواص درمانی آن‌ها بهره‌مند شوید و سلامت گوارش خود را بهبود بخشید.

وب‌گاه فرارو

خورش بادمجان یکی از غذا‌های اصیل ایرانی است که از نظر مواد شباهت‌های زیادی به خورش قیمه دارد.

وب‌گاه فرارو

با وجود مصرف گسترده، مطالعات قبلی شواهد کافی به‌منظور تعیین اینکه آیا مولتی ویتامین‌ها واقعاً برای طول عمر مفید هستند یا خیر، ارائه نداده‌اند.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 16 تیر ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.