پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوشیدن آب یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن ماست اما همین نیاز اولیه و ساده نکاتی دارد که رعایت آن به سلامت ما کمک خواهد کرد؛ مثلا میزان آب و دمای آن یا چیزهایی که به آب نوشیدنی خود اضافه می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهترین زمان خوردن قهوه و همچنین عوارض مصرف ناشتای قهوه را از زبان یک کارشناس تغذیه در این مطلب بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طالبی خواص بسیاری را برای سلامتی به همراه دارد، از خواص طالبی می توان به مراقبت از پوست و مو، تنظیم فشار خون و کنترل دیابت نیز اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌این قابل درک است که نمی‌توان همیشه احساس سیری داشت، اما برخی کارها وجود دارد که هرگز نباید با معده خالی یا زمانی که مدتی است غذا نخورده‌اید انجام دهید. این قابل درک است که نمی‌توان همیشه احساس سیری داشت، اما برخی کارها وجود دارد که هرگز نباید با معده خالی یا زمانی که مدتی است غذا نخورده‌اید انجام دهید. به گزارش عرشه آنلاین، شاید بارها شنیده باشید که با معده خالی و ناشتا قرص‌ها و برخی...

وب‌گاه فرارو

بر اساس نتایج به دست آمده مصرف کاکائو با درجات مختلف بهبود سطح کلسترول تام و کلسترول LDL یا "بد"، فشار خون سیستولیک و دیاستولیک و همچنین قند خون ناشتا همراه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوشیدن آب یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن ماست اما همین نیاز اولیه و ساده نکاتی دارد که رعایت آن به سلامت ما کمک خواهد کرد؛ مثلا میزان آب و دمای آن یا چیزهایی که به آب نوشیدنی خود اضافه می‌کنیم. نوشیدن آب یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن ماست اما همین نیاز اولیه و ساده نکاتی دارد که رعایت آن به سلامت ما کمک خواهد کرد؛ مثلا میزان آب و دمای آن یا چیزهایی که به آب نوشیدنی خود اضافه می‌کنیم. به...

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی مدیترانه‌ای شانس بقا را بعد از سرطان افزایش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

امروز مردم تغذیه و تحریک ذهنی بهتری دارند. همانطور که ماهیچه‌ها به غذا و فعالیت نیاز دارند مغز هم برای پیشرفت به تغذیه و فعالیت مناسب نیاز دارد. امروز احتمال اینکه بچه‌ها دچار سوء تغذیه شوند یا به مدرسه نروند، بسیار کمتر از گذشته است. با این حال، به اعتقاد نشریه اکونومیست شرایط رضایت‌بخش نیست.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان می‌دهد فقط کربوهیدرات‌ها و قندها نیستند که می‌توانند بر ایجاد بیماری دیابت نوع 2 تأثیر بگذارند، بلکه زیاده‌روی در مصرف نمک هم سبب ابتلا به دیابت نوع 2 می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسان سلامت تاکید دارند که کمبود برخی مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌تواند باعث بروز مشکل بی‌خوابی شود. کارشناسان سلامت تاکید دارند که کمبود برخی مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌تواند باعث بروز مشکل بی‌خوابی شود. به گزارش عرشه آنلاین، نوع رژیم غذایی همان‌طور که بر وزن، طول عمر و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و اختلالات متابولیک تاثیر دارد می‌تواند بر تشدید بی‌خوابی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نزار قطری بعد از 17 سال در حسینیه معلی نوحه پرشور معروف و نوستالژیک انا مظلوم حسین باز خوانی کرد. کارشناسان سلامت تاکید دارند که کمبود برخی مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌تواند باعث بروز مشکل بی‌خوابی شود. به گزارش عرشه آنلاین، نوع رژیم غذایی همان‌طور که بر وزن، طول عمر و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و اختلالات متابولیک تاثیر دارد می‌تواند بر تشدید بی‌خوابی نیز...

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان جهانی بهداشت توصیه کرده است که مردم باید روی کاهش کلی شیرین کننده ها در رژیم غذایی از اوایل زندگی کار کنند، زیرا شیرین کننده‌های غیر قندی، ارزش غذایی ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان گزارش دادند بیماران سرطانی که الگوهای غذایی آنها به رژیم غذایی مدیترانه ای نزدیک بود، عمر طولانی‌تری داشتند و خطر مرگ ناشی از قلب در آنها کاهش یافت.

وب‌گاه 55 آنلاین

اصطلاح «سم» به آلاینده‌ها، مواد شیمیایی مصنوعی، فلزات سنگین و غذاهای فرآوری‌شده اشاره دارد که می‌توانند بر سلامتی تأثیر منفی بگذارند. «سم‌زدایی» نیز به معنای پیروی از یک رژیم غذایی برای حذف سموم از بدن است. هرچند بدن به طور طبیعی از طریق کبد و کلیه می‌تواند این مواد مضر را از بین ببرد، اما در این میان غذاهایی وجود دارند که فرایند سم‌زدایی را تسریع کرده و به پاکسازی کلی بدن کمک می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم غذایی مدیترانه ای می تواند به بازماندگان سرطان کمک کند تا سلامت قلب خود را حفظ کنند و عمر طولانی تری داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان سلامت تاکید دارند که کمبود برخی مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌تواند باعث بروز مشکل بی‌خوابی شود.