جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کیفیت هوای شهر قم امروز 18 تیرماه با عدد 797 در وضعیت خطرناک قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

طبق بررسی‌های یک مرکز پزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو، هر گروه خونی غذا‌های خاصی دارد که هر فرد باید طبق گروه خونی خود آن‌ها را مصرف و برای کاهش وزن، بهبود سلامت گوارشی و سلامت کلی از برخی مواد غذایی نیز اجتناب کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همای سعادت چیست و چرا در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد؟ این پرنده افسانه‌ای که در ادبیات و هنر ایران نماد خوشبختی و سعادت است، در واقعیت یک گونه پرنده واقعی و بومی ایران است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. همای سعادت چیست و چرا در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد؟ این پرنده افسانه‌ای که در ادبیات و هنر ایران نماد خوشبختی و سعادت است، در واقعیت یک گونه پرنده واقعی و بومی ایران است...

وب‌گاه عصر ایران

غذاهای غنی از سویا، مکمل مفید برای رژیم غذایی کودکان هستند. این غذاها نه تنها به راحتی در دسترس و انعطاف‌پذیر هستند تا در وعده‌های غذایی مختلف گنجانده شوند، بلکه نقش مهمی در تقویت ظرفیت‌های شناختی در کودکان دارند.

وب‌گاه فرارو

لاغری ممکن است با بیماری یا اختلال خوردن مرتبط باشد؛ بنابراین، برای عده‌ای از افراد مهم است که وزن خود را افزایش دهند. متخصصان تغذیه در این زمینه مصرف برخی از مواد غذایی را توصیه کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشمندان در آزمایش‌های خود روی موش‌ها به این نتیجه رسیدند که نان تهیه‌شده با مخمر پروبیوتیک، برای جلوگیری از آسم مفید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وبگاه سای‌تِک‌دِیلی در گزارشی آورده است: محققان دانشگاه سائوپائولو در برزیل نوعی نان تهیه کرده‌اند که دارای قابلیت جلوگیری از آسم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نان سفید حاوی کربوهیدرات‌های تصفیه شده است که قند زیادی دارد و می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت نوع 2 و چاقی را افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چه کسی گفته است که راز لاغری فقط نوشیدن چای سبز است؟ ما شما را از فوت و فن های لاغری به سبک ژاپنی ها مطلع می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از افراد در طول روز به طور مداوم احساس بی حالی و خواب آلودگی دارند، خواب آلودگی و بی حال بودن همیشگی دلایل مختلفی دارد که باید از آن ها مطلع شوید.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از افراد هم استفاده از ترازو را برای وزن کردن خود به صورت هفتگی توصیه می‌کنند، حتی زمانی که قصد کاهش وزن نداریم.

وب‌گاه فرارو

پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در مورد این که می‌گفتند هویج این سبزی ریشه دار فروتن می‌تواند برای سلامت چشم تان مفید باشد اشتباه نمی‌کردند، اما هویج چگونه می‌تواند سلامت بدن شما را نیز تقویت کند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما به دنبال راه‌هایی هستیم تا سلامتی و تناسب اندام خود را بهبود بخشیم، و یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای بسیاری از ما، کاهش وزن در ناحیه شکم است. همه ما به دنبال راه‌هایی هستیم تا سلامتی و تناسب اندام خود را بهبود بخشیم، و یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای بسیاری از ما، کاهش وزن در ناحیه شکم است. در واقع، داشتن شکمی تخت و خوش‌فرم نه تنها باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشیم، بلکه از نظر...

وب‌گاه فرارو

پزشکان می‌گویند کلسترول بالا علائم زیادی ندارد، اما وجود علامت‌هایی در پا آن هم هنگام خواب ممکن است نشانه‌ای از ابتلا به این بیماری باشد.

وب‌گاه فرارو

نفخ صبحگاهی شکم از شایع‌ترین مشکلات گوارشی است و شدت‌های متفاوتی دراد؛ گاهی فقط به‌صورت دوره‌ای باعث ایجاد تورم و ناراحتی معده می‌شود و گاهی هم می‌تواند حادتر بوده و معده درد و علائم جدی‌تری با خود به همراه داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

غذای گربه چیست و چرا تنوع برند و نوع غذاهای گربه زیاد است؟