جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه گسترش

غذای گربه چیست و چرا تنوع برند و نوع غذاهای گربه زیاد است؟

وب‌گاه فرارو

برای اینکه پیاده‌روی به‌طور مؤثری به کاهش وزن شکم شما کمک کند، باید آن را به یک عادت منظم تبدیل کنید. یک برنامه پیاده‌روی منظم و ثابت ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. سعی کنید حداقل 30 دقیقه در روز و حداقل پنج روز در هفته پیاده‌روی کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

احتمالا این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که هرکس روزی یک سیب بخورد محتاج دکتر نمی‌شود، متخصصان اخیرا دریافته‌اند رژیم غذایی مدیترانه‌ای هم همین کار را می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از میوه‌ها به دلیل وجود ویتامین‌ها و مواد مغذی خاص خود می‌توانند به بهبود خلق و خو و کاهش افسردگی کمک کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با افزایش آگاهی‌های جامعه 50 درصد سوء‌تغذیه‌های موجود در کشورهای کم‌توان یا در حال توسعه برطرف می‌شود، بدون اینکه دیناری به بودجه خانواده افزوده بشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از متخصصان از وزن کردن روزانه خود برای ارتقای مسئولیت‌پذیری در مورد مدیریت وزن حمایت می‌کنند به ویژه زمانی که از رژیم غذایی و برنامه ورزشی برای کاهش وزن پیروی می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

با افزایش آگاهی‌های جامعه 50 درصد سوء‌تغذیه‌های موجود در کشورهای کم‌توان یا در حال توسعه برطرف می‌شود، بدون اینکه دیناری به بودجه خانواده افزوده بشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عوامل مختلفی از جمله برخی مواد غذایی، داروها، نوسانات قند خون، تغییر در عادات خواب، عوامل روانی و استرس می‌تواند سردرهای میگرنی را تحریک کند.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد سابقه زندگی مشترک و ازدواج، یک فاکتور مهم در افزایش طول عمر در مردانِ مبتلا به نارسایی قلبی است.

وب‌گاه فرارو

مصریان باستان تا حدی از اسب‌های آبی می‌ترسیدند که سه عدد از پا‌های مجسمه‌ای به شکل یک اسب آبی را جدا کردند تا از ایجاد هرج و مرج در زندگی پس از مرگ جلوگیری کنند.

وب‌گاه فرارو

با افزایش آگاهی‌های جامعه 50 درصد سوء‌تغذیه‌های موجود در کشور‌های کم‌توان یا در حال توسعه برطرف می‌شود، بدون اینکه دیناری به بودجه خانواده افزوده بشود.

وب‌گاه فرارو

مراقبت از کودکی که در حال دندان درآوردن است، کار آسانی نیست و والدین می‌بایست در مورد نحوه کمک کردن به این کودکان اطلاعات لازم را داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

منظور از گوش دادن فعال، تمرکز کامل روی صحبت‌های گوینده، درک و دادن پاسخ مناسب به آن‌هاست. این مهارت شامل توجه به کلمات، لحن صدا و زبان بدن گوینده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

عسکری‌های عضو نیروی تفنگداران آفریقایی پادشاه مشغول یادگیری رانندگی در زمان جنگ جهانی دوم در سال 1943 دیده می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

کمبود ویتامین B نشانه‌هایی را به همراه دارد که بی حسی یا مور مور شدن در دست و پا یکی از آن‌ها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نفخ صبحگاهی شکم از شایع‌ترین مشکلات گوارشی است و شدت‌های متفاوتی دراد؛ گاهی فقط به صورت دوره‌ای باعث ایجاد تورم و ناراحتی معده می‌شود و گاهی هم می‌تواند حادتر بوده و معده درد و علائم جدی‌تری با خود به همراه داشته باشد. نفخ صبحگاهی شکم از شایع‌ترین مشکلات گوارشی است و شدت‌های متفاوتی دراد؛ گاهی فقط به صورت دوره‌ای باعث ایجاد تورم و ناراحتی معده می‌شود و گاهی هم می‌تواند حادتر بوده و...