جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عوامل مختلفی مانند برخی مواد غذایی، داروها، نوسانات قندخون، تغییر در عادات خواب، عوامل روانی و استرس می‌تواند سردردهای میگرنی را تحریک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داده‌های یک مطالعه اخیر نشان داده است خطر ژنتیکیِ ابتلا به بیماری آلزایمر به شدت تحت تأثیر الگوی ژنی مادر است تا پدر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عادات سالم سبک زندگی مانند ورزش، رژیم غذایی متعادل و مصرف مکمل‌های مناسب همگی دست به دست هم می‌دهند تا عملکرد کبد را به طور صحیح تنظیم کنند و سلامت آن را ارتقا دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مهمترین نکات برای استفاده از مکمل‌های تغذیه‌ای زمان مصرف آنها است؛ زیرا ممکن است در صورت استفاده در زمان اشتباه، عملکرد ویتامین یا ریز مغذی کاهش پیدا کند.

وب‌گاه فرارو

دکتر «فیلیپ آلاپات» از کالج پزشکی «بیلور» اهمیت داشتن خواب کافی برای اطمینان از ایمن بودن سفر‌های جاده‌ای را توضیح می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

استرس، دیابت، عوامل ژنتیکی و افزایش سن از دلایل ریزش مو محسوب می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

آلو برای سلامت روده‌ها مفید است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ممکن است برای سلامت استخوان‌ها نیز مفید باشد.

وب‌گاه فرارو

خوابیدن روی کف ممکن است برای برخی افراد در شرایط خاص مزیت‌هایی داشته باشد. به‌علاوه، برخی کارشناسان می‌گویند دمای خنک‌تر نزدیک زمین ممکن است کیفیت خواب و راحتی کلی را بهبود بخشد.

وب‌گاه فرارو

کلم بروکلی به عملکرد درست انسولین، تنظیم قند خون، تنظیم فشار خون و. کمک میکند.

وب‌گاه فرارو

در طول بیش از چهار قرن، مخترعان و مهندسان ایده پرواز عمودی را با استفاده از ملخ‌های افقی توسعه دادند تا در نهایت در اواخر دهه 1930، اولین هلیکوپتر مدرن به پرواز درآمدند.

وب‌گاه فرارو

اگر به دنبال بهترین ورزش برای اعتماد به نفس کودکان هستید، اهمیت ورزش‌های گروهی در این زمینه را از یاد نبرید. ورزش‌های تیمی نقش بسزایی در افزایش اعتماد به نفس کودکان ایفا می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان داده اند که شاید شما مرتکب یک اشتباه مهم می‌شوید که می‌توانید به راحتی آن را اصلاح کنید.

وب‌گاه فرارو

اگر میخواهید بدانید که کدام میوه ضد افسردگی است، نباید خواص موز را فراموش کنید. موز یکی از میوه‌هایی است که به دلیل ترکیبات خاص خود می‌تواند به بهبود خلق و خو کمک کند. این میوه حاوی تریپتوفان، یک اسید آمینه مهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلو برای سلامت روده‌ها مفید است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ممکن است برای سلامت استخوان‌ها نیز مفید باشد. آلو برای سلامت روده‌ها مفید است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ممکن است برای سلامت استخوان‌ها نیز مفید باشد. به گزارش عرشه آنلاین، محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا دریافتند که آلو می‌تواند به جلوگیری یا به تأخیر انداختن از دست دادن استخوان‌ها در زنان یائسه کمک کند، که احتمالاً...

وب‌گاه فرارو

بر اساس تحقیقی که با استفاده از نشانگر‌های زیستی مبتنی بر خون برای بیماری آلزایمر نشان داده شد، گرگرفتگی، به‌ویژه در هنگام خواب، ممکن است نشان‌دهنده خطر بالاتر ابتلا به بیماری آلزایمر در زنان باشد.

وب‌گاه فرارو

درست است که حادثه مرد آمریکایی به‌ندرت رخ می‌دهد، اما اگر زنبور چشم انسان را نیش بزند چه اتفاقی در انتظار ما خواهد بود؟ در صورتی که زنبور سراغ پلک یا نواحی اطراف چشم برود، خیلی جای نگرانی نیست. کمپرس یخ و کمی استراحت می‌تواند شما را به‌حالت عادی باز گرداند. هرچند اگر زنبور داخل چشم را نیش بزند، باید فورا سراغ یک چشم‌پزشک بروید.