چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این مطلب به 8 ماده خوراکی می‌پردازیم که می‌تواند هضم شما را تقویت کرده و باعث شود روده سالم‌تری داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: هضم صحیح غذا، سنگ بنای سلامتی است. زمانی که بدن شما مواد مغذی ضروری را جذب کرده و مواد زائد غذایی را به طور موثر دفع می‌کند، شما دارای یک سیستم گوارشی با عملکرد خوب هستید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر جزو افرادی هستید که علاقه‌ای به ورزش کردن ندارید، شاید مقوله کاهش وزن برای شما کمی دلهره‌آور به نظر برسد. هرچند فعالیت بدنی فواید مثبت زیادی برای سلامتی دارد، اما باید بدانید ورزش تنها راه کاهش وزن نیست!

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیابت نوع 2 زمانی اتفاق می‌افتد که بدن در تولید انسولین کافی ناتوان است یا از انسولین به درستی استفاده نمی‌کند. دیابت نوع 2 زمانی اتفاق می‌افتد که بدن در تولید انسولین کافی ناتوان است یا از انسولین به درستی استفاده نمی‌کند. انسولین هورمونی است که توسط لوزالمعده تولید می‌شود و به قند خون کمک می‌کند تا برای دریافت انرژی به سلول‌های بدن حرکت کند. در نتیجه مشکلات مربوط به انسولین و سلول‌ها...

وب‌گاه فرارو

بیماری‌های مختلف پاییزی اکثر مردم را درگیر می‌کند، اما نباید منجر به‌خوددرمانی و مصرف خودسرانه دارو شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گوسفند دریایی یکی از شگفت‌انگیزترین موجودات دریایی در کل جهان زیرا تنها جانوری است که با جذب نورخورشید عمل فتوسنتز را انجام می‌دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بویایی سگ بسیار قوی است و بیشتر اطلاعاتی که سگ بدست می‌آورد از طریق بو کردن است. بعضی وقتی سگ شما ممکن از بدن یا بین پاهای شما را بو کند. نگران نباشید این یک رفتار خیلی عادی برای سگ است. در ادامه اطلاعاتی از بویایی سگ بدست آورید.

وب‌گاه فرارو

بیماری‌های مختلف پاییزی اکثر مردم را درگیر می‌کند، اما نباید منجر به‌خوددرمانی و مصرف خودسرانه دارو شود.

وب‌گاه فرارو

اگر نگران آکنه و جوش‌های صورت خود هستید می‌توانید به راحتی با درست کردن ماسک‌های خانگی و طبیعی برای همیشه از شر آن‌ها خلاص شوید.

وب‌گاه فرارو

رفع جرم دندان‌ها از مشکلاتی است که اکثر افراد با ان درگیر هستند می‌دانید که می‌توان با روش‌های خانگی نیز جرم دندان را ازبین برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: بیماری‌های مختلف پاییزی اکثر مردم را درگیر می‌کند اما نباید منجر به‌خوددرمانی و مصرف خودسرانه دارو شود.

وب‌گاه فرارو

هضم صحیح غذا، سنگ بنای سلامتی است. زمانی که بدن شما مواد مغذی ضروری را جذب کرده و مواد زائد غذایی را به طور موثر دفع می‌کند، شما دارای یک سیستم گوارشی با عملکرد خوب هستید.

وب‌گاه فرارو

افراد بسیاری در فصل پاییز دچار ریزش مو می‌شوند و این دلایل مختلفی دارد.

وب‌گاه فرارو

فرزند محصل خود را تشویق کنید تا در هر وعده غذایی و یا میان‌وعده‌ها میوه‌هایی اعم از توت‌ها، مرکبات، سیب، انگور و انجیر و سبزیجاتی، چون کلم پیچ، اسفناج، ریحان، کاهو، هویج، فلفل سبز و قرمز بخورد.

وب‌گاه فرارو

در مورد کلسترول بالا باور‌های درست و نادرست زیادی وجود دارد. بعضی‌ها فکر می‌کنند افراد لاغر دچار کلسترول بالا نمی‌شوند؛ اما آیا این باور درست است؟

وب‌گاه فرارو

پسیلیوم نوعی فیبر است که از پوسته‌های دانه گیاه Plantago ovata تهیه می‌شود و به آن موسیلیوم، اسفرزه، بارهنگ تخم مرغی یا پلانتاژل هم می‌گویند.