چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه جدید نشان داده است افرادی که بادام می‌خورند، به اندازه افرادی که بادام مصرف نمی‌کنند، وزن کم کردند. آجیل هایی مانند بادام سیر کننده و حاوی انواع مواد مغذی مورد نیاز هستند و می‌توانند به مدیریت وزن کمک کنند.

وب‌گاه عصر ایران

گنجاندن مقدار زیادی سبزیجات در رژیم غذایی، نقش مؤثری در کاهش وزن دارد. مطالعات نشان می‌دهد که افزایش مصرف سبزیجات منجر به کاهش وزن قابل توجهی در افراد سالم می‌شود و هم‌چنین به کاهش خطر چاقی کمک می‌کند. سبزیجات مملو از ویتامین‌های مغذی، مواد معدنی و فیبر هستند و به طور کلی کالری کمی دارند؛ که همین موضوع، این گروه غذایی را به یک میان‌وعده عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دنبال کاهش...

وب‌گاه فرارو

متخصصان انگلیسی می‌گویند افراد می‌توانند با داشتن یک رژیم غذایی مناسب مانع از ابتلا به بیماری شوند.

وب‌گاه فرارو

در یک دستاورد جدید و جالب توجه، دانشمندان مدعی شدند که ناحیه مغزی را پیدا کرده اند که هوس‌های بارداری یا همان ویار را کنترل می‌کند.

وب‌گاه فرارو

اگر جزو افرادی هستید که علاقه‌ای به ورزش کردن ندارید، شاید مقوله کاهش وزن برای شما کمی دلهره‌آور به نظر برسد. هرچند فعالیت بدنی فواید مثبت زیادی برای سلامتی دارد، اما باید بدانید ورزش تنها راه کاهش وزن نیست!

وب‌گاه فرارو

مطالعات علمی نشان می‌دهند که بعضی از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها باعث سردرد می‌شوند و افراد مبتلا به میگرن باید این محصولات را از رژیم غذایی شان کنار بگذارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آب نارنج خواص و کاربردهای بسیار مناسبی برای بدن به همراه دارد، از خواص بی نظیر آب نارنج می توان به کاهش وزن، درمان سرماخوردگی و درمان کم خونی اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غذاهایی که فرآیند تخمیر را طی می‌کنند مانند کلم ترش، کیمچی، کفیر، کومبوچا و ماست به سلامت روده و بهبود خلق و خو کمک می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

ترکیبات موجود در چای سبز باعث پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌های مزمن و مقابله با انواعی از سرطان‌ها می‌شود؛ در این مطلب به فواید این گیاه بر سلامتی انسان پرداخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: غذاهایی که می‌خوریم به طور مستقیم بر خلق و خوی ما اثر می‌گذارند. غذاهایی که در این مطلب معرفی می‌کنیم با کمک به ترشح ماده شادی‌آور سروتونین در مغز، بهترین انتخاب برای بهتر کردن خلق و خو هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این مطلب به 8 ماده خوراکی می‌پردازیم که می‌تواند هضم شما را تقویت کرده و باعث شود روده سالم‌تری داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعضی از خوراکی ها و نوشیدنی‌ها باعث سردرد می‌شوند و افراد مبتلا به میگرن باید این محصولات را از رژیم غذایی شان کنار بگذارند.

وب‌گاه عصر ایران

مطالعات علمی نشان می‌دهند که بعضی از خوراکی ها و نوشیدنی‌ها باعث سردرد می‌شوند و افراد مبتلا به میگرن باید این محصولات را از رژیم غذایی شان کنار بگذارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ممکن است مقوله کاهش وزن برای شما کمی دلهره‌آور به‌نظر برسد هرچند فعالیت بدنی فواید مثبت زیادی برای سلامتی دارد؛ اما آیا می‌دانید ورزش تنها راه کاهش وزن نیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

در مورد کلسترول بالا باورهای درست و نادرست زیادی وجود دارد. بعضی‌ها فکر می‌کنند افراد لاغر دچار کلسترول بالا نمی‌شوند؛ اما آیا این باور درست است؟