چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه 55 آنلاین

با رسیدن پاییز و زمستان، کوتاه‌تر شدن روزها و کاهش ساعاتی که خورشید در آسمان می‌تابد و در عین حال کاهش تمایل اغلب افراد به ماندن در فضاهای باز در روزهای سرد، مدت زمان قرار گرفتن در معرض آفتاب در طول روز نیز کمتر می‌شود و این شرایط می‌تواند بدن را با کمبود ویتامین D مواجه کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با رسیدن پاییز و زمستان، کوتاه‌تر شدن روزها و کاهش ساعاتی که خورشید در آسمان می‌تابد و در عین حال کاهش تمایل اغلب افراد به ماندن در فضاهای باز در روزهای سرد، مدت زمان قرار گرفتن در معرض آفتاب در طول روز نیز کمتر می‌شود و این شرایط می‌تواند بدن را با کمبود ویتامین D مواجه کند. با رسیدن پاییز و زمستان، کوتاه‌تر شدن روزها و کاهش ساعاتی که خورشید در آسمان می‌تابد و در عین حال کاهش تمایل...

وب‌گاه فرارو

از بین بردن میکروب‌های معده راه‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها خوردن غذا‌های ضد میکروبی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کودکان در سنین مدرسه باید از هر پنج گروه غذایی شامل: سبزیجات، میوه‌ها، غلات، لبنیات و پروتئین استفاده کنند تا روند رشد و یادگیری در آنها تقویت شود. هم‌چنین دانش‌آموزان برای بهبود عملکرد ذهنی لازم است مصرف غذاهای شور، چرب و شیرین، غذاهای کم فیبر و نوشیدنی‌های حاوی کافئین یا قند زیاد را محدود کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: جدای از عواملی مثل استرس، خواب، صداهای بلند و...، رژیم غذایی هم نقش مهمی در بروز سردردهای مختلف دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هرکسی که فلفل تند را گاز می‌گیرد می‌تواند این واقعیت را تأیید کند که این فلفل سینوس‌های شما را پاک می‌کند و مخاط را در کمترین زمان ممکن از ترشحات پاک می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصصان بر لزوم انجام معاینات روتین توسط پزشک زنان به ویژه در خانم‌های بالای 40 سال، برای شناسایی هر نوعو بیماری پیش رونده قبل از آنکه مهار آن از کنترل خارج شود، تاکید دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چاقی یکی از دلایل مهم بروز کبد چرب به شمار می‌رود و 80 درصد افرادی که مبتلا به کبد چرب هستند دچار چاقی‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گوشت با سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی با خیار، قهوه با شیر، آنچنان ترکیب خوبی نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از مواد غذایی وجود دارند که بر نحوه پاسخ بدن شما به عفونت ها تأثیر می‌گذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: از بین بردن میکروب‌های معده راه‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها خوردن غذاهای ضد میکروبی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روغن زیتون به دلیل نقشی که در مبارزه با عفونت دارد، ممکن است در کشتن میکروب‌های معده و کاهش رشد آن نقش داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رعایت این نکات ساده می تواند سلامت قلب شما را تضمین کرده و خطر و حملات قلبی را کاهش دهد.

وب‌گاه فرارو

وقتی صحبت از حمایت از سلامت کلی شما به میان می‌آید تمام غذا‌های پروتئینی یکسان ساخته نمی‌شوند.

وب‌گاه فرارو

اگر به مصرف منظم انواع آدامس‌ها عادت دارید و دچار سردرد هم می‌شوید، حتما باید به این موضوع توجه کنید که مصرف آدامس هم می‌تواند عامل محرکی برای سردرد باشد. محققان می‌گویند که فشار عضلانی مداوم در ناحیه سر و گردن که به‌واسطه جویدن آدامس شکل می‌گیرد، می‌تواند باعث سردرد شود. آدامس‌های حاوی آسپارتام هم باعث بروز سردرد در بعضی افراد می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات نشان داده است که تنها بودن یا شاید مهمتر از آن احساس تنهایی، به اندازه سیگار کشیدن، فشار خون بالا، چاقی یا ورزش نکردن برای قلب مضر است.