چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوید بکهام ستاره محبوب دنیای فوتبال مدعی شده است که همسرش ویکتوریا بیش از 25 سال است که یک وعده غذایی تکراری می خورد.

وب‌گاه فرارو

کلسترول بالا می‌تواند ناشی از زندگی پرهیاهو و پرتکاپوی امروزی یا عادات بد غذایی باشد، این عارضه می‌تواند باعث بروز بیماری‌های قلبی و عروقی شود. با خوردن یک نوشیدنی ساده گیاهی می‌توانید میزان کلسترول خون خود را کاهش دهید. کدوی قلیایی 5

وب‌گاه فرارو

دیابت نوع 2 زمانی اتفاق می‌افتد که بدن در تولید انسولین کافی ناتوان است یا از انسولین به درستی استفاده نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر فشار خون بالا بدون هیچ عارضه ای دارید اولین کاری که باید انجام دهید تکنیک‌های آرام‌بخش است و اگر کمکی نکرد فوراً با پزشک مشورت کنیدک

خبرگزاری تسنیم

فوق‌تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان با بیان این‌که کبد چرب شایع ترین مشکل کبدی در کشور ما است، گفت: 80 درصد افرادی که مبتلا به کبد چرب هستند دچار چاقی‌اند.

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد که کنترل وعده غذایی یا صرفا خوردن کالری کمتر، رویکرد بهتری برای مدیریت وزن نسبت به رژیم‌های غذایی فستینگ یا رژیم روزه‌داری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم غذایی سالم می‌تواند عفونت‌های ناشی از بیماری سل را تا 50 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود با پایان تابستان و شروع پاییز احساس اضطراب و استرس بیشتری داشته باشید. با ما همراه باشید تا در اینباره بیشتر و بهتر بدانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیابت نوع 2 زمانی اتفاق می‌افتد که بدن در تولید انسولین کافی ناتوان است یا از انسولین به درستی استفاده نمی‌کند. انسولین هورمونی است که توسط لوزالمعده تولید می‌شود و به قند خون کمک می‌کند تا برای دریافت انرژی به سلول‌های بدن حرکت کند. در نتیجه مشکلات مربوط به انسولین و سلول‌ها که گلوکز کافی برای استفاده دریافت نمی‌کنند، قند خون می‌تواند بیش از حد بالا برود و منجر به دیابت نوع 2 شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات نشان داده است که کمتر غذا خوردن و خوردن وعده‌های غذایی کوچکتر در روز به شدت بر کاهش وزن در مقایسه با رژیم غذایی فستینگ برای تعداد ساعات مشخصی در روز تاثیر می‌گذارد.

وب‌گاه فرارو

آخرین آمار نشان می‌دهد که بسیاری از مردم از طریق رژیم غذایی خود کلسیم کافی دریافت نمی‌کنند. غذا‌های لبنی مانند شیر، ماست و پنیر نه تنها منبع غنی کلسیم تقویت کننده استخوان هستند، بلکه پروتئین مورد نیاز بدن را نیز فراهم می‌کنند. اما آیا همه منابع کلسیم در فراورده‌های لبنی خلاصه می‌شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: به نظر می‌رسد که کنترل وعده غذایی یا صرفا خوردن کالری کمتر، رویکرد بهتری برای مدیریت وزن نسبت به رژیم‌های غذایی فستینگ یا رژیم روزه‌داری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در یک بررسی مشخص شد، زنانی که روزاه سه عدد سیب مصرف می‌کردند، بیش از زنان دیگر که کلوچه‌های جوی دوسر می‌خوردند، لاغرتر شده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که با مشکل سردرد یا میگرن مواجه هستند، حتما می‌دانند که بعضی از ترکیبات مثل یک عامل محرک برای سردرد آنها عمل می‌کنند، درحالی که گاهی اوقات هم هیچ علت واضحی برای سردردهای خودشان پیدا نمی‌کنند. جدای از عواملی مثل استرس، خواب، صداهای بلند و...، رژیم غذایی هم نقش مهمی در بروز سردردهای مختلف دارد. افرادی که با مشکل سردرد یا میگرن مواجه هستند، حتما می‌دانند که بعضی از ترکیبات مثل یک...

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر می‌خواهید لاغر شوید، علاوه‌بر ورزش باید به مواد خوراکی مصرفی‌تان توجه کنید. این 5 خوراکی که در اینجا برایتان آورده‌ایم، همراه‌های خوبی در سفر لاغری‌تان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمتر غذا خوردن و خوردن وعده‌های غذایی کوچکتر در روز به شدت بر کاهش وزن در مقایسه با رژیم غذایی فستینگ برای تعداد ساعات مشخصی در روز تاثیر می‌گذارد.