چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمتر غذا خوردن و خوردن وعده‌های غذایی کوچکتر در روز به شدت بر کاهش وزن در مقایسه با رژیم غذایی فستینگ برای تعداد ساعات مشخصی در روز تاثیر می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقات نشان داده است که کمتر غذا خوردن و خوردن وعده‌های غذایی کوچکتر در روز به شدت بر کاهش وزن در مقایسه با رژیم غذایی فستینگ برای تعداد ساعات مشخصی در روز تاثیر می‌گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر کلسیم کافی دریافت نکنید، ممکن است در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان باشید. این یک بیماری جدی است که با افزایش سن استخوان‌های شما را ضعیف و شکننده می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر کلسیم کافی دریافت نکنید، ممکن است در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان باشید. این یک بیماری جدی است که با افزایش سن استخوان‌های شما را ضعیف و شکننده می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: به نظر می‌رسد که کنترل وعده غذایی یا صرفا خوردن کالری کمتر، رویکرد بهتری برای مدیریت وزن نسبت به رژیم‌های غذایی فستینگ یا رژیم روزه‌داری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: آخرین آمار نشان می‌دهد که بسیاری از مردم از طریق رژیم غذایی خود کلسیم کافی دریافت نمی‌کنند. غذاهای لبنی مانند شیر، ماست و پنیر نه تنها منبع غنی کلسیم تقویت کننده استخوان هستند، بلکه پروتئین مورد نیاز بدن را نیز فراهم می‌کنند. اما آیا همه منابع کلسیم در فراورده‌های لبنی خلاصه می‌شود؟

وب‌گاه فرارو

غذا‌هایی که می‌خوریم به طور مستقیم بر خلق و خوی ما اثر می‌گذارند. غذا‌هایی که در این مطلب معرفی می‌کنیم با کمک به ترشح ماده شادی‌آور سروتونین در مغز، بهترین انتخاب برای بهتر کردن خلق و خو هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در ادامه برای اطلاع از فال تاروت فردا با ما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در این مطلب با تکیه بر تحقیقات معتبر، به 8 اقدام آسان برای افزایش طول عمر مفید اشاره می‌شود.

وب‌گاه فرارو

آب نارنج خواص و کاربرد‌های بسیار مناسبی برای بدن به همراه دارد، از خواص بی نظیر آب نارنج می‌توان به کاهش وزن، درمان سرماخوردگی و درمان کم خونی اشاره کرد.

وب‌گاه فرارو

کلم بروکسل "Brussels sprout" با نام کلم فندقی هم شناخته می‌شود و این کلم سرشار از مواد مغذی است که در ادامه خواص آن را می‌خوانید.

وب‌گاه فرارو

سازمان بهداشت جهانی (WHO) می‌گوید که در هر 3.2 ثانیه، یک فرد جدید به بیش‌از 55 میلیون بیمار آلزایمری در سراسر جهان اضافه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر لزوم ایجاد نقشه غربالگری و بیماریابی سلیاک در کشور تاکید کرد. علیرضا زالی، در چهارمین همایش کشوری سلیاک که در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که دغدغه‌های بیماران مبتلا به سلیاک و خانواده‌های آنان به واسطه این همایش با پژواک بیشتری شنیده شود و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز بتواند در راستای مسئولیت اجتماعی خود...

وب‌گاه فرارو

ویتامین E برای ارتقای ایمنی و سلامت بدن نقش مهمی را ایفا می‌کند. این ویتامین به مانند یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند عمل می‌کند که از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ایجاد شده توسط رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از ساینس نوشت: سازمان بهداشت جهانی (WHO) می‌گوید که در هر 3.2 ثانیه، یک فرد جدید به بیش‌از 55 میلیون بیمار آلزایمری در سراسر جهان اضافه می‌شود.