جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

در میان آن دسته از مواد غذایی که به عنوان رژیم غذایی ضد کلسترول مورد توجه هستند، اول از همه میوه‌ها و سبزیجات قرار دارند چرا که سرشار از فیبر محلول (مانند پکتین یا لیزاب) و آنتی‌اکسیدان هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این که مردم انگلیسی‌زبان به جای لبخند زدن هنگام عکس گرفتن اسم پنیر را می‌آورند و می‌گویند «cheese»، ظاهرا تنها به دلیل شکل لب‌ها در هنگام تلفظ این کلمه نیست، چون بر پایه برخی تحقیقات، گویا خوردن پنیر واقعا لبخند و شادی به همراه دارد. این که مردم انگلیسی‌زبان به جای لبخند زدن هنگام عکس گرفتن اسم پنیر را می‌آورند و می‌گویند «cheese»، ظاهرا تنها به دلیل شکل لب‌ها در هنگام تلفظ این کلمه...

وب‌گاه فرارو

زیتون ممکن است سلاحی قدرتمند در مبارزه با چاقی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان آمریکایی می‌گویند گرچه مسمومیت با ویتامین D به ندرت دیده می‌شود، اما این موضوع می‌تواند باعث آسیب‌های جدی به سلامت بدن شود.

وب‌گاه عصر ایران

داشتن یک رژیم غذایی سالم یکی از راه‌های بهینه‌سازی گردش خون یا جریان خون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بسیاری معتقدند سیب‌زمینی چاق‌کننده است، اما برخلاف تصور با این ماده غذایی می‌توان انواع سالاد‌های خوشمزه، سالم و مناسب حتی برای افراد دارای انواع رژیم غذایی را درست کرد. تنوع این دسته از سالاد‌ها کم نیست و با تهیه هرکدام از آن‌ها می‌توان طعمی دلپذیر را کنار خانواده، دوستان و آشنایان تجربه کرد. بسیاری معتقدند سیب‌زمینی چاق‌کننده است، اما برخلاف تصور با این ماده غذایی می‌توان انواع سالاد‌های...

وب‌گاه فرارو

پا درد شبانه یکی از رایج‌ترین انواع پا درد است که به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود و موجب بروز اختلال در خواب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشت گاو فواید زیادی دارد که یکی از آن‌ها محافظت از بدن در برابر انواع عفونت‌هایی است که از محیط خارجی به بدن منتقل می‌شوند. گوشت گاو فواید زیادی دارد که یکی از آن‌ها محافظت از بدن در برابر انواع عفونت‌هایی است که از محیط خارجی به بدن منتقل می‌شوند. به گزارش عرشه آنلاین، گوشت گاو یکی از منابع پروتئین است که ماده مغذی مهمی برای سلامت عضلانی شما محسوب می‌شود. پروتئین‌های موجود در این...

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از کالاهایی که بطور روزمره از آنها استفاده می‌کنیم، می‌توانند ریزپلاستیک‌ها را وارد رژیم غذایی ما کنند. میکروپلاستیک‌ها به قدری گسترده شدند که ردیابی آنها دشوار است. این ذرات ریز، از شکسته شدن پلاستیک‌های بزرگتر منشا می‌گیرند و با حملات قلبی، مشکلات باروری و سرطان مرتبط هستند.

وب‌گاه عصر ایران

آیا مصرف روزانه مولتی‌ویتامین‌ها یا مکمل‌های دیگر واقعا به بهبود سلامت شما کمک می‌کند و لازم است مکمل‌های خاصی را به رژیم غذایی معمولتان اضافه کنید؟

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت از تدوین نقشه وضعیت تغذیه‌ای کشور برای نخستین بار در وزارت بهداشت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دکتر آنا ریسدورف: «اگر به بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون بالا، و نارسایی کلیه دچارید، حتی یک بار مصرف غذاهای فوری در هفته به‌دلیل سدیم و قند موجود در آن‌ها برایتان مناسب نیست.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمبود غذا می‌تواند به طرق مختلف بر ما تاثیر بگذارد و همه این عواقب مربوط به رژیم غذایی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم لاغری و غذا خوردن طبق قاعده و قانون مشخص ممکن است برای برخی سخت باشد؛ در این حالت افرادی که دچار اضافه وزن هستند معمولا به دنبال روش‌هایی می‌روند تا بدون اینکه مجبور باشند طبق یک رژیم خاص لاغر شوند و یا باشگاه ثبت‌نام کنند، با روش‌هایی جایگزین به وزن ایده‌آل خود برسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا مصرف روزانه مولتی‌ویتامین‌ها یا مکمل‌های دیگر واقعا به بهبود سلامت شما کمک می‌کند و لازم است مکمل‌های خاصی را به رژیم غذایی معمولتان اضافه کنید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تغذیه در حفظ دمای بدن و پائین نگهداشتن آن موثر است به ویژه اگر در دمای طاقت فرسای تابستان قصد بیرون رفتن از خانه را دارید.