چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

تقریبا تمام مواد غذایی تا حدی فرآوری می‌شوند. حین آشپزی احتمالا از آرد، روغن زیتون و گوجه فرنگی کنسرو شده استفاده می‌کنید که هیچ کدام به حالت خام نیستند. با این وجود، مواد غذایی فوق فرآوری شده بسیار متفاوت هستند و مواد صنعتی‌ای را شامل می‌شوند که در آشپزخانه خود پیدا نمی‌کنید.

وب‌گاه فرارو

اگر رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارید، به میوه‌های کم شکر پایبند باشید. اکثر میوه‌ها به خاطر مقدار گلیسیمیک پایینی (GI) که دارند؛ قند آن‌ها بیشتر فروکتوز است با این حال، میوه‌های خشک (مانند کشمش، خرما، و شیرین کرن بری)، طالبی و آناناس مقدار GI متوسطی دارند. با ما همراه باشید تا ببینید هر میوه چقدر قند دارد.

وب‌گاه فرارو

هشت هفته تا برگزاری مستر المپیا 2023 مانده و حالا سامسون داودا که دوران آماده‌سازی پرفشار خود را سپری می‌کند وعده‌های غذایی و مکمل‌های مصرفی خود را به‌طور کامل با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. ستاره دسته اوپن در ابتدای ویدئوی خود می‌گوید که همین حالا پانزده دقیقه تمرین کاردیو را پشت سر گذاشته است و آماده است تا اولین وعده غذایی روزانه‌اش را میل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمالا شما این تجربه را داشته اید که ادکلن مورد علاقه خود را زده اید و در اواسط روز متوجه می شوید که اثری از بوی آن دیگر نیست. اگر می خواهید ادکلن شما در تمام طول روز دوام بیاورد، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. در این مقاله، به این سوال پاسخ خواهیم داد که چگونه ماندگاری ادکلن را بیشتر کنیم. همچنین به برخی از سوالات رایج در مورد طول عمر ادکلن پاسخ خواهیم داد.

وب‌گاه فرارو

یک پزشک می‌تواند با آزمایش تشخیص آپنه خواب را تعیین کند. ممکن است برای کمک به تنفس در موارد متوسط یا شدید به دستگاه فشار مثبت مداوم راه هوایی (CPAP) نیاز داشته باشید. اگر آپنه خواب خفیف دارید، ممکن است برای کاهش مشکلات تنفسی، تغییرات سبک زندگی، از جمله ورزش و روتین قبل از خواب ضروری باشد.

وب‌گاه فرارو

دوران کودکی یک دوره حیاتی از رشد و تکامل است که تغذیه نقش اساسی در مسیر سلامت و رفاه کودک دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تخم کتان منبعی از چربی های سالم است و فواید زیادی دارد و قطعاً به جوان ماندن تان هم کمک خواهد کرد. مهم ترین فواید تخم کتان برای کمک به جوان ماندن در این قسمت آورده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعه جدیدی که بر روی داده‌های 204 کشور از سراسر جهان در سه دهه اخیر، انجام شده نشان می‌دهد موارد ابتلا به سرطان در افراد زیر 50 سال، نزدیک به 80 درصد افزایش پیدا کرده است. عوامل ژنتیکی، رژیم غذایی نامناسب، مصرف الکل و دخانیات، کم تحرکی و اضافه وزن دلایلی هستند که محققان برای این افزایش عنوان کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

چغندر یک غذای مفید دیگر برای پاکسازی و بهبود عملکرد کبد است؛ به دلیل اینکه سرشار از فلانوئید گیاهی و بتا کاروتن است.

وب‌گاه گسترش

افراد راه های سخت و حتی خطرناکی مانند جراحی را برای جوان ماندن امتحان میکنند اما با مصرف ماده غذایی جوان کننده، به راحتی پوستی جوان تر از سن خود خواهید داشت.

وب‌گاه فرارو

بوندیا در حالی به مستر المپیا بازمی‌گردد که قهرمان فعلی، ارین بنکس این بازگشت را بی معنا می‌داند و برای حضور بوندیا ارزشی قائل نیست با این حال بوندیا مدعی است که در بازگشت یکبار دیگر مقام قهرمانی را بدست خواهد آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسردگی معمولا با علائمی مثل عدم اعتماد به نفس، بی‌علاقگی نسبت به انجام فعالیت لذت بخش، بی‌حالی و احساس درد بدون دلیل همراه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حقایق جالب زیادی در مورد سیر وجود دارد که نمی‌دانید. به عنوان مثال، آیا می دانستید که سیر در واقع یک گل است؟ سیر گیاهی پیازدار و گلدار از خانواده سوسن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر به اندازه کافی شاد نیستید، شاید با رعایت یک رژیم غذایی مناسب بتوانید فاصله‌تان را با غصه‌ها بیشتر کنید. درواقع، مصرف بعضی از این خوراکی‌ها می‌تواند حال شما را در روزهایی که اندوهگین هستید، بهتر کند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با سیر، زنجبیل، آب لیمو، سرکه سیب و عسل، شما قادر خواهید بود گرفتگی رگ‌ها را به راحتی و به طور سالم از بین ببرید و فشار خون را کنترل کنید.