چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلزایمر کمابیش بیماری ناشناخته‌ای است و درمانی ندارد. تنها کاری که از دستتان برمی‌آید این است که تا می‌توانید بدنتان را با مصرف مواد مغذی در برابر التهاب و رادیکال‌های آزاد قوی کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک تحقیق نشان می دهد که آهسته غذا خوردن به افراد کمک می‌کند تا دو برابر بیشتر وزن کم کنند.

وب‌گاه گسترش

مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم کتوژنیک ممکن است علائم مرتبط با سندرم تخمدان پلی کیستیک را بهبود بخشد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که رژیم کتوژنیک ممکن است سطح تستوسترون را در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک کاهش دهد که می‌تواند نتایج باروری را بهبود بخشد. ارتباط ثابتی بین سندرم تخمدان پلی کیستیک و مقاومت به انسولین وجود دارد که به توضیح اینکه چرا این بیماری ممکن است منجر به چاقی...

وب‌گاه گسترش

مصرف زیاد نمک باعث افزایش استرس در بدن می‌شود. نتایج یک مطالعه جدید دانشگاه ادینبورگ انگلستان نشان داد مصرف بیش از حد مواد غذایی شور می‌تواند منجر به افزایش سطح استرس شود. محققان دریافتند زمانی که موش‌ها با رژیم غذایی پرنمک تغذیه می‌شوند، سطح هورمون استرس 75 درصد افزایش می‌یابد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

گردو دارای چربی های امگا 3 فراوانی است. اگر به طور منظم و در مقدار مناسب مصرف شود. سبب کاهش اشتها شده و به کاهش وزن کمک می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای جذب بیشتر آهن از نوشیدن قهوه، چای یا مصرف غذاها یا نوشیدنی‌های غنی از کلسیم همراه با وعده‌های غذایی حاوی آهن خودداری کنید.

وب‌گاه فرارو

غذاهای غنی از فیبر مانند میوه ها و سبزیجات معمولا کالری کمتری دارند. به عنوان مثال، یک فنجان برنج یا پاستا حدود 200 کالری دارد، اما یک فنجان سبزیجات حدود 30 تا 60 کالری دارد. علاوه بر این، غذاهای سرشار از فیبر، به ویژه فیبر محلول، به آرامی در دستگاه گوارش حرکت می کنند و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارند.

وب‌گاه فرارو

درخت ازگیل در همه مناطق جنگلی شمال ایران و مناطق استپی رشد می‌کند. ازگیل از درختان مثمر و از خانواده گلسرخیان است و رشد آن در فصل پاییز شروع می‌شود. ازگیل با نام‌های زیادی شناخته شده است به طور مثال در زبان مازندرانی کنس نامیده می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

سیمونا هالپ، قهرمان دو دوره گرند اسلم و رنک یک سابق تنیس زنان جهان، به دلیل دوپینگ 4 سال محروم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: این تکنیک، کاهش وزن بدون رژیم را دو برابر می‌کند و هیچ ورزش یا تغییر عمده‌ای در رژیم غذایی در این روش ساده کاهش وزن وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از هلث لاین نوشت: مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم کتوژنیک ممکن است علائم مرتبط با سندرم تخمدان پلی کیستیک را بهبود بخشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: حدود 20 درصد از زنان و سه درصد از مردان آهن کافی در بدن خود ندارند؛ راه حل در بسیاری از موارد، مصرف بیشتر غذاهای سرشار از آهن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آنفلوانزا و سرماخوردگی هر دو بیماری‌های مربوط به سیستم تنفسی هستند و توسط ویروس‌های مختلفی ایجاد می‌شوند که واگیردار نیز هستند اما چگونه می‌توان از ابتلا به این بیماری‌ها که در فصل سرما بیشتر سبب بیماری‌زایی می‌شوند، جلوگیری کرد؟