جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروزه تعداد نوجوانانی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند بسیار زیاد است. آنها تا پاسی از شب با تلفن همراه و دیگر سرگرمی‌های دیجیتالی مشغول هستند و این عادت می‌توانند پیامدهای جدی برای سلامتی‌شان داشته باشد، از جمله افزایش احتمال ابتلای آنها به دیابت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاهش وزن بزرگ‌ترین آرزوی افرادی است که از افزایش وزن رنج می‌برند پس برای رسیدن به این آرزو باید عادت‌های اشتباه را کنار گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

متخصصان پیوسته می‌کوشند تاثیر مواد غذایی یا رژیم غذایی خاص را روی بیماری آلزایمر بررسی کنند.

وب‌گاه فرارو

مایع سینوویال که به دلیل افزایش سن کاهش می‌یابد، می‌تواند به مشکل زانودرد کمک کند. در اینجا به 5 نوع از بهترین غذا‌های افزایش دهنده مایعات مفصلی بدن اشاره می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

پیروی از یک رژیم غذایی غنی از فیبر به شما در داشتن وزنی سالم و ماندگار کمک می‌کند و معده شما را برای مدت طولانی‌تری بعد از غذا سیر نگه می‌دارد تا شما را از پرخوری در طول روز منع کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌امروزه تعداد نوجوانانی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند بسیار زیاد است. آنها تا پاسی از شب با تلفن همراه و دیگر سرگرمی‌های دیجیتالی مشغول هستند و این عادت می‌توانند پیامدهای جدی برای سلامتی‌شان داشته باشد، از جمله افزایش احتمال ابتلای آنها به دیابت. امروزه تعداد نوجوانانی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند بسیار زیاد است. آنها تا پاسی از شب با تلفن همراه و دیگر سرگرمی‌های دیجیتالی...

وب‌گاه فرارو

افزایش وزن ناخواسته ممکن است ناشی از برخی تغییرات سبک زندگی مانند: اختلال در روند خواب شبانه، ترک سیگار و... باشد. در برخی موارد نیز می‌تواند نشان‌دهنده یک بیماری زمینه‌ای مانند بیماری کلیوی، بی‌خوابی و اختلالات تیروئیدی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر فردی برای کاهش وزن راه و روش مخصوص به خود را دارد و دغدغه اصلی اغلب افراد هم آب کردن چربی شکم است. رژیم به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست بلکه باید در سبک زندگی تغییراتی داد تا به نتیجه مطلوب برسیم. هر فردی برای کاهش وزن راه و روش مخصوص به خود را دارد و دغدغه اصلی اغلب افراد هم آب کردن چربی شکم است. رژیم به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست بلکه باید در سبک زندگی تغییراتی داد تا به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمپول نوروبیون که ویتامین‌های گروه B را در خود دارد، به طور طبیعی در منابع غذاهای گوشتی و حیوانی هم دیده می‌شود و در بیشتر مواقع به جای تزریق این آمپول و دریافت انرژی موقت از یک دارو، رژیم غذایی خودمان را تغییر دهیم.

وب‌گاه فرارو

متخصصان پیوسته می‌کوشند تأثیر مواد غذایی یا رژیم غذایی خاص را روی بیماری آلزایمر بررسی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

کمبود کلسیم در زنان می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند دندان‌درد، اسپاسم عضلانی، ناخن‌های شکننده، خستگی و اختلالات هورمونی شود. مصرف مواد غذایی غنی از کلسیم مانند لبنیات، سبزیجات با برگ سبز، بادام و غلات غنی‌شده، به همراه مکمل‌های کلسیم می‌تواند از این مشکلات جلوگیری کند. برای حفظ سلامت استخوان‌ها و جلوگیری از بروز علائم کمبود کلسیم، نظارت بر میزان مصرف کلسیم و مشاوره با متخصص تغذیه ضروری...

وب‌گاه عصر ایران

در میان عوامل مختلفی که عملا با یکدیگر همپوشانی دارند، رژیم غذایی پرچرب به عنوان عامل احتمالی چاقی و اضطراب شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جالب است بدانید ترکیبات خاصی در سیب یافت می‌شوند که ممکن است بر کیفیت خواب اثر بگذارند؛ از جمله‌ی این ترکیبات می‌توان به ملاتونین، پتاسیم و کربوهیدرات‌ها اشاره کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با رعایت یک‌سری نکات ساده، ترک عادات بدِ غذایی از جمله پرخوری یا خوردن غذاهای ناسالم می‌توان گام مؤثری در زمینه کاهش وزن برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر در به خواب رفتن مشکل دارید یا صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار می‌شوید و یا علائم دیگری از بی‌خوابی دارید، ممکن است در معرض خطر بیشتری برای سکته مغزی باشید.