جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

محققان چینی ژنی کشف کرده‌اند که به افراد کمک می‌کند در مقابل چاقی مقاومت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چاقی مفرط می تواند بیش از یک مسئله ظاهری باشد. این یک معضل سلامتی است که می تواند بر هر جنبه ای از زندگی تاثیر بگذارد. بسیاری از افرادی که با این چالش دست و پنجه نرم می کنند، ممکن است تمام روش های متداول از جمله رژیم های غذایی سخت و برنامه های ورزشی را امتحان کرده باشند و باز هم به نتیجه دلخواه نرسیده اند.

وب‌گاه فرارو

میوه سیب به طعم خوشمزه مشهور است، اما بسیاری از مردم از فوائد زیاد «پوست سیب» برای سلامتی بی‌خبر هستند.

وب‌گاه فرارو

به عقیده یک متخصص دندانپزشک انگلیسی، نوشیدنی‌های دارای اسیدیته بالا می‌توانند بیشتر از چای و قهوه بر دندان‌ها آسیب وارد کنمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زوال شناختی یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های سلامتی برای بیشتر سالمندان است و مکمل‌های روزانه مولتی ویتامین‌ها این پتانسیل را دارد که رویکردی جذاب و در دسترس برای کند کردن پیری شناختی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک بررسی جدید نشان می دهد افرادی که برای کاهش وزن رژیم می گیرند، باید آجیل بخورند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از سبزیجات ممکن است برای خوردن روزانه مناسب نباشند، زیرا ممکن است التهاب را تشدید کنند، قند خون یا خطر ابتلا به سنگ کلیه را افزایش دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پروتئین در حفظ سلامت اندام‌ها و بخش‌های مختلفی از بدن نقش دارد.

وب‌گاه فرارو

در صورت ابتلا به فشار خون بالا افزودن پتاسیم و مصرف کمتر شکر می‌تواند به کاهش نیاز به دارو کمک کند یا حتی در وهله نخست از نیاز به مصرف دارو جلوگیری نماید.

وب‌گاه فرارو

منیزیم یکی از مهم‌ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است. بیش از 300 واکنش شیمیایی در درون شما به ماده معدنی بستگی دارد. توصیه می‌شود که بزرگسالان روزانه بین 310 تا 420 میلی گرم منیزیم دریافت کنند. خوشبختانه، منیزیم در انواع غذا‌های مختلف یافت می‌شود.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان داده‌اند که خوردن یک صبحانه سرشار از پروتئین و مواد غذایی غنی از فیبر، مانند تخم‌مرغ، سبزیجات، لوبیا و ماست یونانی، می‌تواند به بهبود احساس سیری کمک کند و باعث شود در طول روز کالری کمتری مصرف کنید که به کاهش وزن سالم کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

آیا به دنبال یک ورزش ساده و مؤثر هستید که بتوانید در هر مکان و هر زمانی انجامش دهید؟ طناب زدن همان چیزی است که نیاز دارید! این ورزش نه تنها یادآور روز‌های کودکی و بازی‌های بی‌پایان در حیاط مدرسه است، بلکه یک راه عالی برای بهبود سلامت جسمی و روانی شما نیز محسوب می‌شود. با کمترین تجهیزات و زمان ممکن، می‌توانید از فواید بی‌نظیر طناب زدن بهره‌مند شوید.

وب‌گاه فرارو

نمی‌توان رازیانه را راه‌حل جادویی برای از بین بردن چربی‌های ناخواسته بدن دانست، اما می‌توان گفت دانه‌های رازیانه با کاهش احساس گرسنگی و اشتها به کاهش وزن کمک می‌کنند. همچنین این دانه‌ها ظاهراً می‌توانند جذب مواد مغذی را افزایش و جذب چربی را کاهش دهند و به این ترتیب، به لاغری بدن و شکم کمک کنند.

وب‌گاه عصر ایران

عدم دریافت پروتئین کافی در رژیم غذایی می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود. به عنوان مثال، بافت می تواند تجزیه شود و منجر به از دست دادن عضله شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

مصرف پروتئین کافی در رژیم غذایی می‌تواند به حفظ وضعیت عضلانی و جلوگیری از مشکلات دیگر کمک کند.

وب‌گاه فرارو

بچه‌ها ممکن است زیاد مشتاق مصرف سبزیجات نباشند، اما شما به‌عنوان بزرگسال می‌دانید که سبزیجات چقدر برای سلامت کلی شما مهم هستند.