جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

بچه‌ها ممکن است زیاد مشتاق مصرف سبزیجات نباشند، اما شما به‌عنوان بزرگسال می‌دانید که سبزیجات چقدر برای سلامت کلی شما مهم هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میوه‌های پرپروتئین مانند پرتقال و آووکادو می‌توانند مقدار قابل توجهی پروتئین را در صورت ترکیب با سایر غذاهای پروتئین‌دار برای شما فراهم کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم‌های غذایی پرچرب از طریق تغییر در باکتری‌های روده باعث اضطراب زیاد می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منیزیم یکی از مهم‌ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است. بیش از 300 واکنش شیمیایی در درون شما به ماده معدنی بستگی دارد. توصیه می شود که بزرگسالان روزانه بین 310 تا 420 میلی گرم منیزیم دریافت کنند. خوشبختانه، منیزیم در انواع غذاهای مختلف یافت می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

چه چیزی لازم است تا 100 سال یا بیشتر از آن عمر کنیم؟ شاید پاسخ این پرسش در داشتن درک بهتر از فرایندهای سوخت و ساز در بدن 100 ساله‌ها نهفته باشد.

وب‌گاه فرارو

حرکات منظم روده صبحگاهی برای سلامت و تندرستی شما مهم است، زیرا به طور موثر سموم و مواد زائد را از بدن شما دفع می‌کند. مدفوع صبحگاهی نیز می‌تواند به شروع سبک‌تر و پرانرژی روز کمک کند.

وب‌گاه فرارو

معرفی دمنوش گیاهی رفلاکس معده: اگر به دنبال دمنوش رفلاکس معده هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

وب‌گاه فرارو

دانشمندان سه انتخاب اصلی سبک زندگی مورد نیاز برای زندگی تا صد سالگی را معرفی کرده اند و نکته جالب توجه آن که مواردی مانند کاهش وزن را شامل نمی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم‌های غذایی پرچرب، با بیماری‌های مزمن مختلف مرتبط هستند. فراتر از تأثیر بر سلامت روده و اضطراب، چنین رژیم‌هایی می‌توانند باعث التهاب در سراسر بدن شوند. رژیم‌های غذایی پرچرب، با بیماری‌های مزمن مختلف مرتبط هستند. فراتر از تأثیر بر سلامت روده و اضطراب، چنین رژیم‌هایی می‌توانند باعث التهاب در سراسر بدن شوند. به گزارش عرشه آنلاین، رژیم‌های غذایی پرچرب از طریق تغییر در باکتری‌های روده...

وب‌گاه فرارو

طبق پژوهشی جدید چاقی فقط به غذا و ورزش مربوط نیست و ممکن است در کد ژنتیکی فرد نهفته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناسان می‌گویند که کاهش وزن تنها با کنترل مقدار غذا یا ورزش امکان‌پذیر نیست و عوامل دیگری از جمله ژنتیک و برخی بیماری‌ها در آن دخیل هستند. آن‌ها همواره بر پیروی از سبک زندگی و رژیم غذایی سالم و همچنین تمرینات بدنی تاکید می‌کنند تا علاوه بر مدیریت وزن سلامت افراد هم بهبود یابد.

وب‌گاه فرارو

در مواقع پر استرس، بسیاری از ما آرامش را در غذاهای ناسالم پرچرب می‌یابیم، با این حال، نتایج تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که این مکانیسم متداول مقابله‌ای ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد.

وب‌گاه فرارو

ویتامین‌ها راهی برای پر کردن شکاف‌های غذایی، کاهش هوس، افزایش متابولیسم و افزایش قدرت هستند. در این مطلب با بهترین ویتامین‌ها برای کاهش وزن آشنا می‌شوید.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خوردن ماهی در دوران بارداری به نظر نمی‌رسد خطر ابتلا به آرتریت در نوجوانان را در آینده افزایش دهد، به‌خصوص اگر ماهی‌ها سالمون، قزل‌آلا یا ساردین روغنی باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دکتر «ویلد اورلین داستول»، محقق ارشد یک مطالعه از بیمارستان دانشگاه اسلو در نروژ، گفت: «ما نمی‌توانیم زنان باردار را از مصرف ماهی صرفاً بر اساس این مطالعه در رابطه با خطر آرتریت در فرزندان منع کنیم، به‌ویژه با توجه به تحقیقات دیگر که تأثیرات مثبت رژیم غذایی دریایی را برجسته می‌کنند.».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خوردن ماهی در دوران بارداری به نظر نمی رسد خطر ابتلا به آرتریت در نوجوانان را در آینده افزایش دهد، به خصوص اگر ماهی ها سالمون، قزل آلا یا ساردین روغنی باشند.