جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

هموروئید خارجی، رگ‌های متورم شده در اطراف مقعد هستند که می‌توانند باعث درد، خارش و خونریزی شوند. این مقاله به بررسی جامع هموروئید خارجی، از جمله علائم، علل، عوامل خطر، پیشگیری و درمان می‌پردازد.

وب‌گاه فرارو

به دنبال راهی طبیعی برای کاهش التهاب و درد هستید؟ در این مقاله، 12 ماده غذایی ضد التهاب را معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند تا احساس بهتری داشته باشید و از ابتلا به بیماری‌های مزمن پیشگیری کنید. این مواد غذایی مغذی و در دسترس هستند و به راحتی می‌توانید آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

وب‌گاه فرارو

یک خانم 42 ساله و یک مرد 38 ساله تنها با رعایت و پیروی از دستور رژیم غذایی، رویا‌های خود را به سادگی محقق ساختند.

وب‌گاه فرارو

سنگ کلیه عارضه‌ای شایع است که افراد را در هر سنی می‌تواند درگیر کند. این عارضه می‌تواند درد شدیدی به همراه داشته باشد و در صورت عدم درمان به موقع، به کلیه‌ها آسیب جدی وارد کند. در این مقاله، به بررسی جامع سنگ کلیه، از جمله علائم، علل، انواع، روش‌های تشخیص، درمان و پیشگیری می‌پردازیم. همچنین، به رژیم غذایی مناسب برای افراد مبتلا به سنگ کلیه و اطلاعاتی در مورد عمل جراحی برای این عارضه...

وب‌گاه فرارو

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو همچنین برق لب با نام تجاری HUDA MATTE غیر مجاز است.

وب‌گاه فرارو

محققان دانشگاه زوریخ سوئیس در طی مطالعه‌ای دریافتند برخلاف تصور عموم، پسران در ریاضی بهتر از دختران نیستند، اما به‌دلیل یک مکانیزم شناختی، اعتماد به‌نفس بیشتری در این موضوع دارند.

وب‌گاه فرارو

در این مطلب به پنج غذای سیاه اشاره می‌کنیم که می‌توانند به شما کمک کنند تا وزن اضافی خود را به طور موثر کاهش دهید.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از افراد به دلیل داشتن طعم خوب هسته‌ی زردآلو، تمایل زیادی به خوردن آن دارند. اما باید توجه داشت که اگر هسته زردآلو به صورت خام، به مقدار و دفعات زیاد مصرف شود، مشکلاتی را به همراه دارد.

وب‌گاه فرارو

از صبحانه‌های خوش طعم گرفته تا ساردین اصلاحات توصیه شده توسط دکتر "مارک هیمن" متخصص معروف ضد پیری و مدیر مرکز کلینیک کلیولند برای طب عملکردی و موسس و مدیر مرکز فوق العاده سلامتی می‌تواند تفاوتی قابل توجه در طول عمر ایجاد کند.

وب‌گاه فرارو

کارشناسان مدت‌هاست که از مزایای رژیم مدیترانه‌ای تمجید کرده‌اند و یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که احتمال مرگ زودهنگام در زنان را تا 23 درصد کاهش می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر کلوئه بیوتینگ دامپزشک استرالیایی ویدیویی منتشر کرده که شیری را نشان می‌داد با یک ساعت اپل روی زبانش به خواب رفته است. دکتر کلوئه بیوتینگ دامپزشک استرالیایی ویدیویی منتشر کرده که شیری را نشان می‌داد با یک ساعت اپل روی زبانش به خواب رفته است. به گزارش عرشه آنلاین، دکتر بیوتینگ توضیح داد که این ایده هوشمندانه از دکتر فابیولا کوسادا گرفته شد، که ابتدا آن را روی یک فیل امتحان کرد. این...

وب‌گاه فرارو

یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: تغذیه سالم، تحرک کافی و درمان به موقع میکروب هلیکوباکتر پیلوری ریسک ابتلا به سرطان معده را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از عمل جراحی قلب باز برای بهبودی سریع تر و سلامت قلب و عروق باید تغذیه و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و از خوردن مواد غذایی مضر بپرهیزید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری کبد چرب غیر الکلی در اثر تجمع چربی در کبد ایجاد می‌شود. هیچ دارویی برای درمان این عارضه در دسترس نیست، اما تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کنترل و مدیریت این بیماری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق مطالعات، دریافت کافی ویتامین D می‌تواند به افراد مبتلا به پسوریازیس شدید کمک کند تا علائم بیماری خود را مدیریت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعه‌ای نشان داد که سطح ویتامین D مادران در دوران بارداری با ضریب هوشی فرزندانشان مرتبط است و سطوح بالاتر ویتامین D در بارداری منجر به افزایش ضریب هوشی در دوران کودکی می‌شود.