جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

کره بادام زمینی یک منبع مغذی و خوشمزه از پروتئین و چربی‌های سالم است که می‌تواند به رشد و بازسازی عضلات بدنسازان کمک کند. مصرف آن در ترکیب با منابع پروتئین دیگر مانند گوشت، ماهی، تخم‌مرغ و لبنیات توصیه می‌شود. بهترین زمان مصرف کره بادام زمینی قبل و بعد از تمرین است. انتخاب محصولات با کیفیت و بدون افزودنی‌های مضر و تهیه کره بادام زمینی خانگی بهترین گزینه‌ها هستند. توجه به حساسیت‌ها و...

وب‌گاه فرارو

مصرف میوه می‌تواند سلامت شما را تقویت کند؛ به عنوان مثال، فیبر موجود در اکثر میوه‌ها به سلامت روده کمک می‌کند. همچنین میوه‌ها شامل ریزمغذی‌هایی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که می‌توانند خطر ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی - عروقی و حتی افسردگی را کاهش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید شجاعی، گرمازدگی را دارای چهار مرحله برشمرد که شامل مراحل استرس گرمایی، خستگی گرمایی، گرمازدگی و سکته گرمایی است. یک متخصص طب اورژانس، با اشاره به گرمای هوا، توصیه‌هایی برای مقابله با گرمازدگی مطرح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مجید شجاعی، گرمازدگی را دارای چهار مرحله برشمرد که شامل مراحل استرس گرمایی، خستگی گرمایی، گرمازدگی و سکته گرمایی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگرچه تخم‌مرغ یک غذای سالم محسوب می‌شود اما مانند گوشت خام، مرغ و ماهی فاسدشدنی است و ممکن است در جریان نگهداری ناسالم، حاوی باکتری سالمونلا انتریتیدیس (SE) شده و مشکل‌ساز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استرس، رژیم غذایی نامناسب و بیماری‌های زمینه‌ای از عوامل شناخته‌شده ریزش مو به شمار می‌رود.

وب‌گاه فرارو

اگر می‌خواهید در 40 سالگی و بعد از آن شاد و راضی باشید، وقت آن است که با برخی عادت‌ها خداحافظی کنید. تغییر می‌تواند ترسناک باشد، اما کلید زندگی موفق است.

وب‌گاه فرارو

خوردن غذا‌های پرچرب باعث افزایش استرس می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سالانه بیش از 135 هزار نفر در ایران به سرطان مبتلا می‌شوند و پیش بینی می‌شود این رقم تا سال 1420 بیش از 100 درصد افزایش یابد؛ از این رو پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان باید یکی از اولویت‌های نظام سلامت باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات جدید نشان می‌دهد خوردن غذاهای چرب می‌تواند اضطراب را افزایش دهد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد خوردن غذاهای چرب می‌تواند اضطراب را افزایش دهد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس گزارش دیلی میل، محققان دانشگاه "کلرادو" طی یک پژوهش، موش‌هایی را مورد آزمایش قرار دادند که با یک رژیم غذایی با چربی متوسط و رژیم غذایی پرچرب، تغذیه می‌شدند.

خبرگزاری تسنیم

تحقیقات جدید نشان می‌دهد خوردن غذاهای چرب می‌تواند اضطراب را افزایش دهد.

وب‌گاه فرارو

محققان دریافتند که مصرف روزانه تخم‌مرغ تأثیر غیرمنتظره‌ای بر بدن خواهد گذاشت. اگر از طرفداران تخم‌مرغ در وعده صبحانه هستید، خبر خوبی برای شما داریم؛ ممکن است ناآگاهانه از طریق مصرف تخم‌مرغ، تناسب اندام خود را تقویت می‌کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکسری مشکلات یا خطاهایی وجود دارد که جلوی جذب ویتامین D به بدن را می‌گیرند. با برطرف کردن این موارد، می‌توانید از مقدار کافی آن در بدن‌تان مطمئن شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زرشک منبع غنی ویتامین C است و در عین حال ویتامین B و مواد معدنی از جمله روی را در خود جای داده است. زرشک همچنین ارزش دارویی زیادی دارد و می‌تواند به عنوان یک آنتی بیوتیک برای کشتن باکتری‌ها، قارچ‌ها از آن بهره برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس یک مطالعه جدید، تنها با داشتن تنوع غذایی و گزینه‌های بیشتر از بین چهار الگوی غذایی «سالم» می‌توانید خطر مرگ زودهنگام را به هر دلیلی نزدیک به 20 درصد کاهش دهید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس یک مطالعه جدید، تنها با داشتن تنوع غذایی و گزینه‌های بیشتر از بین چهار الگوی غذایی «سالم» می‌توانید خطر مرگ زودهنگام را به هر دلیلی نزدیک به 20 درصد کاهش دهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس یک مطالعه جدید، تنها با داشتن تنوع غذایی و گزینه‌های بیشتر از بین چهار الگوی غذایی «سالم» می‌توانید خطر مرگ زودهنگام را به هر دلیلی نزدیک به 20 درصد کاهش دهید. بر اساس یک مطالعه جدید، تنها با داشتن تنوع غذایی و گزینه‌های بیشتر از بین چهار الگوی غذایی «سالم» می‌توانید خطر مرگ زودهنگام را به هر دلیلی نزدیک به 20 درصد کاهش دهید. به گزارش عرشه آنلاین، این پژوهش که در مجله بین‌المللی...