جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یافته‌های جدید نشان می‌دهد خوردن غذاهای فوق‌فرآوری‌شده گیاهی برای قلب مضر است و حتی می‌تواند خطر مرگ زودرس را در پی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموعه ویتامین‌های گروه ب یا ب کمپلکس، مهم‌ترین و موثرترین ویتامین‌ها برای سلامت مغز هستند و البته آثار خوب آنها سایر اندام‌ها را هم تقویت می‌کند؛ بارزترین اثر این گروه از ویتامین‌ها جلوگیری از آلزایمر و زوال عقل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یافته‌های جدید نشان می‌دهد خوردن غذاهای فوق‌فرآوری‌شده گیاهی برای قلب مضر است و حتی می‌تواند خطر مرگ زودرس را در پی داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

برای رفع یبوست بهتر است این روش‌ها را امتحان کنید.

وب‌گاه فرارو

رای آزمایش درصد چربی بدن راه‌های زیادی وجود دارد. برخی از این روش‌ها ارزان و ساده و برخی دیگر گران‌تر و پیچیده‌تر هستند. در این مقاله، با انواع روش‌هایی که درصد چربی و عضله بدن را نشان می‌دهند آشنا می‌شوید.

وب‌گاه فرارو

محققان دریافتند که مصرف روزانه تخم‌مرغ تاثیر غیرمنتظره‌ای بر بدن خواهد گذاشت.

وب‌گاه فرارو

غذای فوق‌فرآوری‌شده (Ultra-Processed Foods) به غذا‌هایی گفته می‌شود که در فرآیند تولید آن‌ها از مراحل و مواد افزودنی زیادی استفاده شده است. این غذا‌ها معمولا حاوی مقدار زیادی شکر، نمک، چربی‌های ناسالم، مواد نگهدارنده، رنگ‌ها و طعم‌دهنده‌های مصنوعی هستند و در نتیجه از نظر تغذیه‌ای ارزشی ندارند.

وب‌گاه فرارو

به دلیل فواید زیاد پتاسیم باید خوراکی‌های این ماده را در برنامه غذایی خود قرار دهید، زیرا بدن شما هر روز به 4.700 میلی گرم پتاسیم احتیاج دارد.

وب‌گاه فرارو

شوره سر عارضه‌ای شایع است که باعث خارش و پوسته‌های چشمگیری در پوست سر می‌شود. شوره سر معمولاً ناشی از قارچ‌های مخمری به نام مالاسزیا می‌باشد. اما آیا می‌دانستید که رژیم غذایی شما هم در کنترل شوره سرتان نقش دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

شوره سر عارضه‌ای شایع است که باعث خارش و پوسته‌های چشمگیری در پوست سر می‌شود. شوره سر عارضه‌ای شایع است که باعث خارش و پوسته‌های چشمگیری در پوست سر می‌شود. شوره سر معمولاً ناشی از قارچ‌های مخمری به نام مالاسزیا می‌باشد. اما آیا می‌دانستید که رژیم غذایی شما هم در کنترل شوره سرتان نقش دارد؟ به گزارش عرشه آنلاین، همه ما شوره سر را تجربه کرده‌ایم و می‌دانیم این پوسته‌ها چقدر آزاردهنده و...

وب‌گاه فرارو

اگر کالری مصرفی ما از کالری که می‌سوزانیم بیشتر باشد، همین موضوع منجر به افزایش وزنمان می‌شود. هالند همچنین تاکید کرد که در این مطالعه با وجود داده‌های کامل موجود، کیفیت رژیم غذایی نادیده گرفته شده است و تنها به یک سوال در خصوص مصرف فلفل چیلی یا عدم مصرف، بدون در نظر گرفتن نوع فلفل، تندی، اندازه سروینگ یا غذای همراه بسنده شد که همین عوامل تفسیر نتایج مطالعه را دشوار می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با افزایش دمای هوا در تابستان، بدن ما برای عملکرد طبیعی و بهتر خود به مقدار کافی مایع نیاز دارد؛ باید نوشیدنی‌های مفید را در رژیم غذایی خود در این فصل جای داد. با افزایش دمای هوا در تابستان، بدن ما برای عملکرد طبیعی و بهتر خود به مقدار کافی مایع نیاز دارد؛ باید نوشیدنی‌های مفید را در رژیم غذایی خود در این فصل جای داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ طبق مطالعات انجام شده، ما روزانه غذاها و نوشیدنی‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان دریافتند که مصرف روزانه تخم‌مرغ تاثیر غیرمنتظره‌ای بر بدن خواهد گذاشت. محققان دریافتند که مصرف روزانه تخم‌مرغ تاثیر غیرمنتظره‌ای بر بدن خواهد گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین قبلا تصور می‌شد که مصرف تخم‌مرغ ممکن است بر سطح کلسترول ما تاثیر بگذارد و به‌طور بالقوه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را افزایش دهد. همچنین تصور می‌شود که تخم‌مرغ ممکن است برای افراد مبتلا به دیابت مفید...

وب‌گاه فرارو

قبلا تصور می‌شد که مصرف تخم‌مرغ ممکن است بر سطح کلسترول ما تاثیر بگذارد و به‌طور بالقوه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را افزایش دهد. همچنین تصور می‌شود که تخم‌مرغ ممکن است برای افراد مبتلا به دیابت مفید نباشد. با این حال، برخی از کارشناسان معتقدند که این شواهد دیگر قابل قبول نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر می‌خواهید در 40 سالگی و بعد از آن شاد و راضی باشید، وقت آن است که برخی عادت‌ها را ترک کنید.

وب‌گاه فرارو

کبد چرب گرید 2 با تجمع چربی و التهاب در کبد مشخص می‌شود و می‌تواند به مشکلات جدی مانند سیروز و سرطان کبد منجر شود. اصلاح رژیم غذایی با مصرف میوه‌ها و سبزیجات غنی از آنتی‌اکسیدان، غلات کامل و کاهش مصرف غذاهای پرچرب و پرقند می‌تواند به بهبود این وضعیت کمک کند. رعایت یک رژیم غذایی سالم و مشورت با پزشک می‌تواند از پیشرفت بیماری جلوگیری کند و سلامت کبد را بهبود بخشد.