جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویتامین‌های محلول در آب ویتامین‌های گروه B و ویتامین C هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک ویتامین محلول در چربی که از سیستم ایمنی محافظت می‌کند. یک ویتامین محلول در چربی که از سیستم ایمنی محافظت می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، هم حبوبات، هم آجیل و هم میوه‌های خشک سرشار از ویتامین E هستند. یک ویتامین محلول در چربی که از سیستم ایمنی محافظت می‌کند. به عملکرد سیستم گردش خون کمک می‌کند. در تشکیل گلبول‌های قرمز خون نقش دارد و همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کافئین یک محرک طبیعی است که در برخی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان یافت می‌شود و اثرات قابل‌توجهی بر بدن ما دارد. اما چه می‌شود اگر بیش از حد کافئین مصرف کنیم؟ کافئین یک محرک طبیعی است که در برخی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان یافت می‌شود و اثرات قابل‌توجهی بر بدن ما دارد. اما چه می‌شود اگر بیش از حد کافئین مصرف کنیم؟ به گزارش عرشه آنلاین، کافئین به طور طبیعی در قهوه و چای صبحگاهی شما...

وب‌گاه فرارو

ویتامین A یک ماده مغذی مهم است که نقش مهمی در بهبود بینایی، تقویت سیستم ایمنی، عملکرد مناسب قلب، ریه‌ها و کلیه‌ها ایفا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از جمله علائم رایج کمبود ویتامین A می‌توان به شب‌کوری، پوست و موی خشک، عفونت‌های مکرر، مشکلات باروری، تاخیر در رشد کودکان و تاخیر در بهبود زخم اشاره کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ویتامین A یک ماده مغذی مهم است که نقش مهمی در بهبود بینایی، تقویت سیستم ایمنی، عملکرد مناسب قلب، ریه‌ها و کلیه‌ها ایفا می‌کند، کمبود این ویتامین می‌تواند منجر به ایجاد طیف وسیعی از مشکلات سلامتی شود، در ادامه...

وب‌گاه فرارو

وقتی میگرن به سراغ فرد مبتلا می‌آید درد‌های شدید و حالت تهوع او را در بدترین شرایط قرار می‌دهد در آن زمان بهترین روش درمان میگرن سریعترین راه تسکین درد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از افراد با انگیزه رهایی از چاقی به مصرف داروی متفورمین روی آورده‌اند؛ غافل از اینکه مصرف آن می تواند عوارض جبران ناپذیری بر سلامت آنان داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فوق تخصص گوارش و کبد بالغین، نسبت به خطرات مصرف داروهای ضد دیابت بدون تجویز پزشک هشدار داد و گفت: استفاده از داروهای لاغری برای کاهش وزن به شرایط فرد بستگی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فوق تخصص گوارش و کبد بالغین دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با هشدار نسبت به خطرات مصرف داروهای ضد دیابت بدون تجویز پزشک، گفت: استفاده از داروهای لاغری برای کاهش وزن به شرایط فرد بستگی دارد و این داروها به هیچ وجه نمی‌تواند جای رژیم و ورزش را در کاهش وزن بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی غذاها و خوراکی‌ها می‌تواند عطش و گرما را در تابستان تشدید کند و باعث گرمازدگی بشوند. در مقابل بعضی از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها، می‌تواند کمک کننده باشد. بهترین رژیم تابستانی برای جلوگیری از گرمازدگی چیست؟ با فرا رسیدن فصل تابستان و حتی اواخر بهار، بیماری‌های شایع در فصل گرما مخصوصا عارضه گرمازدگی اوج می‌گیرند و بیش از قبل باید به تغذیه مناسب و مراقبت‌های غذایی در فصل تابستان اهمیت...

وب‌گاه فرارو

مصرف سیر خام در شب می‌تواند فواید متعددی برای سلامتی داشته باشد. این شامل کاهش وزن با افزایش متابولیسم و کنترل اشتها، بهبود کیفیت خواب با کاهش استرس، کنترل قند خون، بهبود سلامت قلب با کاهش فشار خون و کلسترول بد، تقویت سیستم ایمنی، داشتن پوستی درخشان، پیشگیری از سرطان و بهبود سلامت روان و معده می‌شود. با افزودن سیر به رژیم غذایی شبانه، می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فصل تابستان و گرمای شدید برخی از بیماری‌ها بدتر و شدیدتر می‌شوند. از این بیماری‌ها میتوان به سرماخوردگی، بیماری های پوستی مانند اگزما یا روزاسه اشاره کرد. در فصل تابستان و گرمای شدید برخی از بیماری‌ها بدتر و شدیدتر می‌شوند. از این بیماری‌ها میتوان به سرماخوردگی، بیماری های پوستی مانند اگزما یا روزاسه اشاره کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرا رسیدن فصل تابستان بهانه های خوبی را برای لذت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس مطالعه جدید انجام شده بین مصرف غذاهای فرآوری شده و خطر ابتلا به بیماری‌های متعدد به صورت همزمان مانند؛ بیماری‌های دیابت، قلبی و سرطان به صورت همزمان ارتباط مستقیم وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فوق تخصص گوارش و کبد بالغین، نسبت به خطرات مصرف داروهای ضد دیابت بدون تجویز پزشک هشدار داد و گفت: استفاده از داروهای لاغری برای کاهش وزن به شرایط فرد بستگی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرگ یک راز است و احتمالاً یک راز باقی خواهد ماند. حقیقت این است که ما درک بسیار سطحی ای از مرگ داریم. مرگ خود پرسش بزرگی است که ناکنون بی پاسخ باقی مانده است. مرگ یک راز است و احتمالاً یک راز باقی خواهد ماند. حقیقت این است که ما درک بسیار سطحی ای از مرگ داریم. مرگ خود پرسش بزرگی است که ناکنون بی پاسخ باقی مانده است. به گزارش عرشه آنلاین، تا مدت‌ها این طور تصور می‌شد که آخرین حسی که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا مدت‌ها این طور تصور می‌شد که آخرین حسی که پیش از مرگ از کار می‌افتد و ارتباط اش با مغز قطع می‌شد، بینایی است. اما مطالعات اخیر نشان می‌دهند که شنوایی بعد از بینایی غیرفعال می‌شود. با از بین رفتن شنوایی هوشیاری قطع می‌شود و حواس دیگر نیز از کار می‌افتند.