شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر چند رژیم غذایی خاصی برای شوره سر وجود ندارد؛ اما یک سری از غذاها می‌توانند بر سلامت پوست سر اثر بگذارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج تحقیقات نشان داده است که میوه محبوب در نزد برخی افراد در واقع می‌تواند در جوان نشان دادن آنان نقش داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زن 34‌ساله‌ای خجالت می‌کشید به پزشک مراجعه کرده و از نفخ بسیار بدبوی شکم خود صحبت کند و این موضوع باعث شد دیر متوجه ابتلای خود به سرطان روده شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات اولیه روی موش‌ها نشان می‌دهد که روغن حیوانی با کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید و افزایش سطح کلسترول خوب (اچ‌دی‌ال) خطر ابتلا به بیمارهای قلبی‌عروقی را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شوره سر یکی از بیماری های شایعی است که ممکن است در سنین مختلف رخ دهد. توصیه می کنیم برای کنترل و درمان این بیماری از روغن درمانی استفاده کنید. این کار یک روش ایمن، طبیعی و موثر برای درمان شوره سر است و بسیار کم خطرتر از محصولات تجاری و شیمیایی ضد شوره است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، اظهار کرد: زخم‌های مزمن 3 دسته «عمده» و یک دسته «نادرتر» دارند و زخم‌های دیابتی در صدر دسته «عمده» قرار می‌گیرند.

وب‌گاه فرارو

هر چند رژیم غذایی خاصی برای شوره سر وجود ندارد؛ اما یک سری از غذا‌ها می‌توانند بر سلامت پوست سر اثر بگذارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عقاب طلایی می‌تواند بیش از 30 سال در طبیعت زندگی کند و نقش مهمی در تعادل جمعیت جوندگان داشته باشد به شرط اینکه بتواند از مخاطرات روی زمین جان سالم به در ببرد. زهرا رفیعی خبرنگار برجسته در روزنامه همشهری نوشت: عقاب طلایی می‌تواند بیش از 30 سال در طبیعت زندگی کند و نقش مهمی در تعادل جمعیت جوندگان داشته باشد به شرط اینکه بتواند از مخاطرات روی زمین جان سالم به در ببرد. اگر خوش شانس باشید...

وب‌گاه فرارو

همه ما خوب می دانیم که ورزش کردن تا چه اندازه برای سلامت بدن و پیشگیری از بیماری ها اهمیت دارد. با این حال بسیاری از افراد بعد از ورزش دردها و ناراحتی هایی را احساس می کنند که شایع ترین آن ها سردرد بعد از ورزش است. حال این سؤال مطرح می شود که سردرد بعد از ورزش تا چه میزان خطرناک است؟ برای پاسخ به این سؤال همراه ما باشید تا درباره سردرد بعد از ورزش توضیحاتی ارائه دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عقاب طلایی می‌تواند بیش از 30 سال در طبیعت زندگی کند و نقش مهمی در تعادل جمعیت جوندگان داشته باشد به شرط اینکه بتواند از مخاطرات روی زمین جان سالم به در ببرد.

وب‌گاه فرارو

سالاد پروتئینی نوعی سالاد سبز بسیار خوشمزه و مقوی است که در ترکیب با سس پستو طعم فوق العاده‌ای دارد و می‌تواند جایگزین غذای اصلی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی...

وب‌گاه گسترش

قیمت جدید روغن مایع در تاریخ 8 اردیبهشت به شرح زیر اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که رژیم غذایی متعادل شامل میوه‌ها، سبزی‌ها، غلات کامل و حبوبات، ماهی و چربی‌های سالم، می‌تواند به تقویت عملکرد حافظه کمک کند.

وب‌گاه فرارو

همه ما گاهی اوقات تجربه فراموشی را داریم، مانند زمانی که نمی‌توانیم نام یک بازیگر یا یک خاطره شیرین را به یاد آوریم. این مواقع می‌توانند ناامیدکننده باشند. با این حال، تغذیه نقش مهمی در بهینه‌سازی عملکرد حافظه دارد.

وب‌گاه فرارو

شیر به‌دلیل خواص تغذیه‌ای و گوارشی، بخش مهمی از رژیم غذایی ما است و دانستن چگونگی و زمان نوشیدن شیر برای به حداکثر رساندن فواید آن بسیار مهم است.