دوشنبه 2 مهر 1403

زمین‌گیر شدن مردان نقابدار در ساوه توسط پلیس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
زمین‌گیر شدن مردان نقابدار در ساوه توسط پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مردان نقابدار در مسیر ساوه - تهران با اقدام به موقع پلیس این استان زمین‌گیر شدند.

سرهنگ «احسان آنقی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بامداد امروز در جاده قدیم ساوه - تهران مأموران کلانتری 13 پرندک شهرستان زرندیه حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو 405 بدون پلاک که سرنشینان آن صورت خود را پوشانده و ترددهای مشکوک داشت دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به فرمان ایست مأموران متواری شد و پس از طی مسافتی، مأموران نیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک چند تیر به سمت خودرو سرانجام آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده و سه سرنشین خودرو مجروح و به بیمارستان اعزام شدند، گفت: یکی از سرنشینان در بیمارستان فوت کرد.

خبر مرتبط عاملان تیراندازی به مقر نظامی در سراوان دستگیر شدند + جزییات

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدام به موقع ماموران و دستگیری عاملان تیراندازی به مقر نظامی در شهرستان سراوان خبر داد.

سرهنگ آنقی با اشاره به اینکه خودرو پلاک جلو نداشت و پلاک عقب آن نیز پوشانده شده بود، افزود: در بازرسی مأموران از خودرو تعدادی سلاح سرد شامل قمه و چاقو کشف شده که بررسی‌های تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

زمین‌گیر شدن مردان نقابدار در ساوه توسط پلیس 2