جمعه 14 اردیبهشت 1403

زیربناهای حمل و نقل کشور

زیربناهای حمل و نقل کشور

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میعاد صالحی یادآور شد: تا پیش از سال 1380 که شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور نبود، تمام فعالیت‌های عمرانی بخش ریلی با شرکت راه‌آهن بوده و بعد از اینکه این شرکت تاسیس شد، در طول این 20 سال اختلالات در حوزه ساخت پیش آمد و تقسیم کار‌ها به درستی انجام نمی‌شود. وی افزود: شرکت ساخت، خط آهن را احداث می‌کند و بدون اینکه درباره مبدا و مقصد...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان "با تاسیس شرکت "ساخت" در حوزه ساخت خط‌آهن اختلال پیش آمد و کارها به‌درستی انجام نمی‌شود،‌گفت: در دولت سیزدهم جلو افتتاح‌های زودهنگام پروژه‌ها گرفته شد.

خبرگزاری تسنیم

با بهره برداری از آزاد راه 25 هزار میلیارد تومانی شیراز - اصفهان مسافت بین این دو شهر 134 کیلومتر کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طول آزادراه‌های کشور با افتتاح آزاد راه شیراز_ اصفهان به سه‌هزار و 5کیلومتر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نرخ عوارض آنلاین آزادراه شیراز - اصفهان بعد از تصمیم کمیته سرمایه گذاری وزارت راه تا 2 روز آینده اعلام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تصویب و ابلاغ نرخ عوارض آزادراه شیراز - اصفهان تا 2 روز آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان به عنوان طولانی ترین آزادراه ایران با حضور رییس جمهوری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تکمیل ابرپروژه ریلی سنندج _ همدان شاهد تکمیل کریدور شمال جنوب و شرقی غربی خواهیم بود.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اعلام آمادگی ابر پروژه راه‌آهن همدان - سنندج برای بهره‌برداری، گفت: با تکمیل این پروژه، مراکز استان‌های کردستان و همدان به شبکه ریلی متصل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اعلام آمادگی ابر پروژه راه‌آهن همدان - سنندج برای بهره‌برداری، گفت: با تکمیل این پروژه، مراکز استان‌های کردستان و همدان به شبکه ریلی متصل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، گفت: اوایل مهر آماده بهره‌برداری از آزادراه شیراز اصفهان هستیم و این آزادراه، طولانی‌ترین آزاد راه کشور است که به صورت ممتد و به طول 212 کیلومتر زیر بار ترافیکی می‌رود. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در ادامه تصریح کرد: این آزادراه طول مسیر را نسبت به جاده...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اوایل مهر آماده ایم تا آزادراه شیراز اصفهان را به بهره برداری برسانیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور از بهره برداری آزاد راه شیراز - اصفهان در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در صورت تامین اعتبار برای تکمیل راه آهن همدان - سنندج تا اواخر مهر امسال 24‌امین مرکز استان کشور به شبکه ریلی متصل می‌شود.