شنبه 1 اردیبهشت 1403

زیربناهای حمل و نقل کشور

زیربناهای حمل و نقل کشور

خبرگزاری تسنیم

در دومین آزمون مختص فرزندان شهدا و جانبازان 70%، براساس مصوبه شورای توسعه مدیریت داوطلبان می‌توانند تا 5 شغل محل را با توجه به شرایط مقطع و مدرک تحصیلی خود انتخاب کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، خیراله خادمی از افتتاح آزادراه منجیل - رودبار در روز دوشنبه با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: این آزادراه به عنوان سومین وعده دولت در افتتاح مسیر‌های آزادراهی کشور پس از افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان به عنوان طولانی‌ترین...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مهندسان کشور در نشست تخصصی چالش‌های حمل‌ونقل ریلی و نقش آن در توسعه متوازن اقتصاد ملی گفت: بالغ بر 80 هزار طرح نیمه‌تمام ملی و استانی در کشور که زمینه‌ساز اتلاف سرمایه‌های ملی و عدم اثربخشی سرمایه‌گذاری‌های عمرانی کشور شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات مدیره جامعه مهندسان مشاور گفت: درواقع طی 20 سال گذشته دستمزدی که به مهندسان ناظر می‌دادیم تقریبا سه برابر حداقل دستمزد کارگران بوده اما طی این سال‌ها دستمزد مهندسان را به قدری پایین نگاه داشتیم که به حداقل دستمزد کارگران نزدیک شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشرفت راه آهن رشت_کاسپین به 95 درصد رسیده است که تا پایان امسال با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: مذاکره با روس‌ها برای ساخت طرح راه آهن رشت - آستارا ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به مشترکات فرهنگی، اجتماعی کشورهای ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: پل مرزی اتومبیل رو آستارا - آستارا موجب توسعه اقتصادی، صنعتی، حمل و نقلی کشور خواهد شد و روابط ایران را با جمهوری آذربایجان تحکیم می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور گفت: ایران در حال حاضر 10 هزار کیلومتر مسیر در دست اجرا دارد که 2 هزار و 400 کیلومتر آن مسیر ریلی است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تکمیل راه‌های سیستان و بلوچستان و بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور به‌عنوان مبدأ کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور و کریدور بزرگراهی جنوب به شمال شرق در اولویت وزارت راه و این شرکت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، بعد از ظهر امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در این نمایشگاه، اظهارداشت: در بخش ریلی دو مشکل وجود دارد یکی بخش علائم و ارتباطات و سیگنالینگ که عموما در خطوط جدید کار نشده، چون منابع مالی کم بوده است. وی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: نرخ عوارضی آزادراه‌های کشور افزایش نیافته است و تا اطلاع ثانوی تغییری نخواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل کشتیرانی گفت: کشتیرانی ایران طی یک برنامه جامع، در حوزه عملیاتی کردن بندر چابهار به عنوان یکی از بنادر راهبردی کشور که به آب‌های آزاد دسترسی دارد، اقدام کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 25 مهرماه امسال مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این‌که در دولت سیزدهم جلو افتتاح‌های زودهنگام پروژه‌ها گرفته شده است، گفته بود: تا پیش از سال 1380 که شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور نبود، تمام فعالیت‌های عمرانی بخش ریلی با شرکت راه‌آهن بوده و بعد از اینکه این شرکت تاسیس شد، در طول این 20 سال اختلالات در حوزه ساخت پیش آمد...