یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: یکی از روش‌هایی قیمت‌سازی مشاوران املاک اینگونه است که با معاملات صوری و بدون اینکه پول و چکی رد و بدل شود، یک واحد را چند بار بین افراد معامله می‌کنند و در نهایت یک واحد در طی این معاملات تا 30 درصد افزایش قیمت پیدا می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در یادداشتی با عنوان "دیوارنگاره‌ای که قانون شد" به مصوبه مجلس در خصوص شفافیت تسهیلات بانکی اشاره کرد و نوشت: بانک‌ها موظف به ثبت تسهیلات بانکی در سامانه "سمات" می‌شوند. او در همین ارتباط تأکید کرد: حوزه تسهیلات اعطایی بانک‌ها، یکی از مسائل مربوط...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: مسیر پرداخت تسهیلات بانکی از این پس با مصوبه مجلس شفاف می شود و بانک ها حق پرداخت تسهیلات خارج از چارچوب را ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ضعف جامعه و عدم آگاهی مردم در خصوص مالیات، عملکرد سازمان امور مالیاتی در راه اندازی مرکز ارتباط مردمی این سازمان را اقدامی به موقع دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی در آئین توسعه و یکپارچه‌سازی مرکز ارتباط مردمی 1526، حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مودیان را یکی از ضرورت‌های نظام مالیاتی عنوان کرد. وی بیان داشت: با توجه به آگاهی‌های کمی که در خصوص مالیات در سطح جامعه وجود دارد، توسعه و یکپارچه‌سازی مرکز ارتباط مردمی 1526 سازمان امور مالیاتی در ستاد و ادارات کل گام مهمی است که در این راستا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان را یکی از بزرگترین زیرساخت‌ها برای اخذ مالیات هوشمند دانست.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی، پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان را یکی از بزرگترین زیرساخت ها برای اخذ مالیات هوشمند دانست و خواستار انگیزه بخشی به مدیران و کارکنان و پشتیبانی از سازمان امور مالیاتی کشور برای اجرای این طرح بزرگ ملی از مجلس و دولت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی، پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان را یکی از بزرگترین زیرساخت ها برای اخذ مالیات هوشمند دانست و خواستار انگیزه بخشی به مدیران و کارکنان و پشتیبانی از سازمان امور مالیاتی کشور برای اجرای این طرح بزرگ ملی از مجلس و دولت شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مالیات، خاک‌ریز اول اقتصاد ایران است، گفت: مالیات نقش بی بدیلی در رشد و توسعه اقتصادی کشور دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اجرای کامل قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، برنامه مهم دیگر سازمان امور مالیاتی در دوره تحولی است که 416 میلیون صورتحساب در سامانه مودیان صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود.

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران در نامه ای از سازمان امور مالیاتی خواسته است تا در اولین فرصت ممکن، کارگروه تعیین "نسبت‌های سود فعالیت" را با حضور نمایندگان اتاق اصناف ایران تشکیل دهد. مجتبی صفایی در خصوص این نامه و تعریف "نسبت سود فعالیت های صنفی" بیان کرد: سازمان امور مالیاتی هر ساله و عموما پیش از مرداد ماه، برای هر رسته صنفی، "نسبت سود فعالیت" درنظر می‌گیرد و هرجا یک واحد صنفی نتوانست اسناد و...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادهای مالیاتی با بیان اینکه در چهارماهه ابتدایی سال 1402 از 54 مقرره مورد شکایت فقط یک مورد آن ابطال گردیده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 87/7 درصدی را نشان می دهد.

خبرگزاری دانشجو

حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ درباره تاثیر راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی بر ایجاد عدالت و شفافیت مالیاتی در کشور گفت: با سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی می‌توان جلوی فرار مالیاتی را در کشور گرفت و در راستای عدالت مالیاتی گام برداشت. این نماینده مجلس یازدهم...