یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس در راستای انتظام بخشی به عملیات بانکی، بانک‌ها و موسسات اعتباری را موظف به پرداخت تسهیلات با اخذ شناسه یکتا از طریق سامانه (سمات) کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (شنبه، 8 مهر) مجلس شورای اسلامی، بند الحاقی ماده 10 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای انتظام بخشی به عملیات بانکی، بانک‌ها و موسسات اعتباری را موظف به پرداخت تسهیلات صرفا با اخذ شناسه یکتا از طریق سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات (سمات) کردند. همچنین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این روزها نگرانی مردم از وضعیت امنیت اطلاعات و حفاظت از حریم شخصی آنها بیشتر شده است. نحوه واکنش موسسات دولتی و شرکت‌های خصوصی به این حملات نشان می‌هد که چقدر در این زمینه وضعیت نامطلوبی داریم. یکی از دلایل مهم این شرایط اسفناک، نداشتن قانونی برای حفاظت از داده‌های شخصی و حریم کاربران در ایران است. این بی‌قانونی در موضوع داده‌های شخصی به یکی از چالش‌های مهم رشد اقتصاد دیجیتال در ایران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مالیات گفت: تاکنون 178 میلیون صورت‌حساب در سامانه مودیان ارسال شده که از این بین 62 میلیون مورد توسط شرکت‌های معتمد ارسال شده است.

وب‌گاه گسترش

رویکرد مجلس در روز‌های اخیر برای تصویب نحوه بازپرداخت معوقات بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی سنگ محک این قوه در برخورد با حقوق این قشر است. مجلس در رویکردی یک بام و دو هوا آنجا که صحبت از بدهی بانک ها می شود به سراغ پرداخت از طریق محل اوراق می رود اما درباره بدهی به تامین اجتماعی که با حقوق و سرمایه کارگران و بازنشستگان سر و کار دارد آن را حواله به مالیات می دهد! علی حیدری (عضو سابق...

وب‌گاه گسترش

مدیر اداره ارزیابی سلامت نظام بانکی گفت: ارزش سهام بانک‌ها بین 200 هزار میلیارد الی 240 هزار میلیارد است که حدود 40 هزار میلیارد آن سهام بانکی است و مابقی غیربانکی است که باید واگذار شود. اموال مازاد هم حدود 30 هزار میلیارد است. برنامه گفتگوی ویژه خبری با موضوع الزامات اجرایی و نظارتی برای خروج بانک‌ها از بنگاهداری با حضور آقایان میثم خسروی، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماه اول سال جاری درآمدهای مالیاتی به بیش از دو برابر درآمدهای نفتی رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در شش ماه اول سال جاری درآمدهای مالیاتی به بیش از دو برابر درآمدهای نفتی رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی را موظف به واگذاری دارایی های مازاد خود حداکثر تا پایان سال دوم برنامه کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی را موظف به واگذاری دارایی های مازاد خود حداکثر تا پایان سال دوم برنامه هفتم کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی را موظف به واگذاری دارایی های مازاد خود حداکثر تا پایان سال دوم برنامه کردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر اداره ارزیابی سلامت نظام بانکی گفت: ارزش سهام بانک‌ها بین 200 هزار میلیارد الی 240 هزار میلیارد است که حدود 40 هزار میلیارد آن سهام بانکی است و مابقی غیربانکی است که باید واگذار شود. اموال مازاد هم حدود 30 هزار میلیارد است.

وب‌گاه فرارو

آذری جهرمی در توییتی از دولتمردان سوال کرد: دلار‌های ادعایی از فروش نفت کجا هزینه می‌شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

آذری جهرمی در توییتی از دولتمردان سوال کرد: دلارهای ادعایی از فروش نفت کجا هزینه می شود؟