یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی گفت: وصول درآمدهای مالیاتی با تکیه بر اطلاعات شفاف، دقیق و بدون فشار بر مؤدیان دارای پرونده و منضبط صورت می‌گیرد به‌گونه‌ای که با تمرکز بر پایه‌های جدید حتی از بار مالیاتی بخش تولید نیز کاسته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور، درآمدهای مالیاتی را مسیر جدید تأمین مالی دولت دانست و گفت: وصول درآمدهای مالیاتی با تکیه بر اطلاعات شفاف، دقیق و بدون فشار بر مؤدیان دارای پرونده و منضبط انجام می شود، به‌گونه‌ای که با تمرکز بر پایه‌های جدید حتی از بار مالیاتی بخش تولید نیز کاسته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: بیش از 550 نفر از صاحبان درآمد‌های کلان از پلتفرم‌های فضای مجازی و سلبریتی‌ها شناسایی شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سمیه گلپور، رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران اظهار داشت: برخی از مواد لایحه هفتم توسعه نیازمند اصلاح است چرا که منافع جامعه کارگری را خدشه‌دار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای افزایش معافیت سالانه مالیات بر درآمد حقوق به ازای فرزند سوم و بیشتر را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران در نامه ای به قالیباف رئیس مجلس خواستار حذف و اصلاح بندهایی از احکام برنامه هفتم که منافع جامعه کارگری را خدشه دار می‌سازد، در کمیسیون تلفیق شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه طبق مصوبه شورای هماهنگی سران قوا و براساس بررسی آخرین صورت مالی شرکت تعیین تکلیف شرکت هفت تپه انجام خواهد شد، گفت: در حوزه تسهیلات تبصره 18 تلاش دولت بر این است که نرخ ترجیحی تسهیلات را به مانند گذشته در نظر بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور از وصول بیش از 51 هزار و 524 میلیارد تومان توسط ادارات کل امور مالیاتی از مؤدیان بزرگ با پیگیری‌های این سازمان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد رحمانیان با اشاره به تأکیدات رئیس سازمان بازرسی مبنی بر انجام اقدامات نظارتی به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی و تسریع در وصول مالیات معوق و پیش بینی آن در فرآیند برنامه ریزی سال جاری به عنوان یکی از بازرسی‌های کلان محور از استقرار بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در مرکز دادرسی مالیاتی و هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی مستقر در ادارات کل امور مالیاتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر کانون بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری خصوصی اظهار داشت: خودِ وزارت راه و شهرسازی عامل کُندی ارایه تسهیلات بوده چراکه سامانه معرفی متقاضیان را در موعد مقرر راه‌اندازی نکرد. دبیر کانون بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری خصوصی اظهار داشت: خودِ وزارت راه و شهرسازی عامل کُندی ارایه تسهیلات بوده چراکه سامانه معرفی متقاضیان را در موعد مقرر راه‌اندازی نکرد. به گزارش عرشه آنلاین، محمدرضا جمشیدی، دبیر...

وب‌گاه گسترش

غلامرضا باقری، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: تمام موضوعات مرتبط با معافیت‌های مالیاتی در انجمن صنفی مطرح می‌شود. در نتیجه نظر جمعی تمام مدیران عامل صنعت پالایشی را می‌توان از زبان دبیر کل انجمن صنفی شنید. گزارش‌های متعدد منتشر شده از برخی شرکت‌های بزرگ بورسی حاکی از معافیت‌های مالیاتی گسترده این شرکت‌ها است. این مسئله‌ای است که چندی قبل مورد اشاره رئیس سازمان امور مالیاتی نیز...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کانون بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری خصوصی اظهار داشت: خودِ وزارت راه و شهرسازی عامل کُندی ارایه تسهیلات بوده چراکه سامانه معرفی متقاضیان را در موعد مقرر راه‌اندازی نکرد.